Joukkue varmaan pelais paremmin ilman Juupajuuta ja Grönborgia…
Liedes tais haluta vaihtaa maisemaa hlökohtaisists syistä ja Savinaiselle ei ny enää käyttöä ole Tapparassa.
Rikulle tekis hyvää saada uudet ja pätevämmät apuvalmentajat.
Edelleen en ole potkujen kannalla vaan sopimus loppuun ja sit uusi projekti tulille.
Juujärvi hiuksista avaruuteen pelkästään jo sen takia että kommentit on niin tyhmiä ettei tollasia pitäis kenenkään edes keksiä
Niin siis Savinainenhan on loukissa? Varmaan käyttöä olis jos pelaisi.
Kyllä pitäs ite tajuta kauden jälkeen kerätä kamat ja poistua.
Loukkaantuminen on taustalla - pelaa varmasti, kun on pelikunnossa.
No niin. Nollatason kommentti. Aivan nolla, tai oikeastaan vähän alle.
Katsokaa puusilmät millainen on ollut pelaajien kehonkieli kohta kaksi kuukautta. Muutama pelaaja olisi joutanut pitkään jo koirankoppiin. Ihan kotimaisistakin.
- Kuka siitä vastaa jos pelaajia ei kiinnosta (tai kehonkieli viestii jotain muuta negatiivista)? Kuka on esim. luonut henkisen toimintaympäristön, päivittäiset rutiinit ja pelitavan jotka aiheuttavat tätä negaa kehonkielessä?
- Kuka vastaa siitä, että nämä pelaajat joutaisivat koirankoppiin (kotimaisetkin), mutta eivät sinne joudu? Kenen ne sinne koirankoppiin pitäisi laittaa?
- Kenellä on loppuviimeeksi vastuu joukkueen suorittamisesta kokonaistasolla?
- Kapteenisto (Vastasin pointtisi ensimmäiseen osaan, koska osa oletusta)
- Valmennus
- Yksilöillä, mukaan lukien valmennus ja pelaajisto
Hajautettu vastuu on ei kenenkään vastuu.
Oikea vastaus on päävalmentaja.
Tappara vois tehdä siinäkin historiaa et voittais kannun pelaaja-valmentaja Otto Rauhala puikoissa
Nyt voit toista sitä minulle vaikka sata viestiä. Mutta jumalauta. Siellä on yksilöillä laajemminkin vastuuta.
Minä olin ennen kauden alkua sitä mieltä että hyökkäys jää esim. Ilvekselle jonka ykkönen vetänyt tuplasti enemmän pisteitä kuin meidän. Eli olin jo ennen kauden alkua sitä mieltä, että tällä hyökkäyskalustolla ei mestaruudesta taistella.
Sitä en osannut arvata että ollaan melkeinpä liigan huonoin joukkue.
Ehkä nuo asiantuntijat sovitti Tapparan kärkikolmikkoon siitä syystä, että siellä ollaan oltu viimeiset 15v.
Siis on siellä yksilöitä myös jotka pitäisi heittää hiuksista ***tuun toki.
Flegu-Sustr.
Metsola.
Kempe.
Mustonen.
Quenneville.
Andersson.
Kempe.
Yms. Mutta nuo ovat nimenomaan yksilöitä ja heistä ei kukaan kokonaisuudessaan vastaa joukkueesta. Siitä vastaa
Grönborg.
Ketäs meinaat heittää näiden tilalle?
Ihan mielenkiinnosta kyselen.
Miten mulla on mennyt ohitse että Kempen veljekset molemmat pelaa meillä?
Pitäiskö Kempe heittää kaks kertaa pihalle😅
Ihan varoittavana esimerkkinä!
Ps. Kevennys vaan.
Minusta voidaan myös tuloksesta, valmennuksen tahtomista pelaajista ja peli-ilmeestä riippumatta kuunnella valmennuksen näkemykset ottelutapahtumien jälkeen. Katson ja kuuntelen ne aina, koska ne ovat loistavaa viihdettä ja hyvä analyysin kohde: uskottavia, vakuuttavia, eteenpäinvieviä, itsekriittisiä tai sitten eivät. Tapparan valmennuksen tämän kauden lausunnot, selitykset ja näkemykset ovat lähes uniikkeja. Jos yleisö olisi kriittistä, puhuttaisiin vähintään skandaalista. Liigahistoriaa tässä kuitenkin ollaan tekemässä ja on ihan realistista, että tämä jatkuu myös kesän jälkeen.
13 viestiä siirrettiin ketjuun: Kohuhuhu: joku halusi pois Tapparasta 2024-25?
Missähän vaiheessa joukkueen x tai y kannattaminen on mennyt siihen, että vaaditaan kaikille kenkää, lietsotaan paniikkia ja suolataan huolella sen oman joukkueen pelaajia? Tunteet kuuluu totta kai kannustamiseen, mutta kannustuksena en ite koe tuollaista.