Hauskoja juttuja ja tarinoita

Mitä yhteistä on seksillä veneessä ja budweiserilla?

Both are (too) fucking close to water.

5 tykkäystä

Tulee mieleen ne päivät, kun on IKEA-reissu tiedossa… :joy:
https://www.instagram.com/p/BnhNhMWgH5S/?taken-by=parimuuttujaa

3 tykkäystä

Vegasissa voi mennä hyvin tai huonosti.

4 tykkäystä

Japanilaiset ovat keksineet hittituotteen, jolla miespoloisia koijataan ihan urakalla.
Joku voi toisin ihmetellä onko tuolla uhkealla naisella vain yksi paita…

6 tykkäystä

Taidanpa ostaa tuommosen…itelle

5 tykkäystä

“Malinen on musta hieman aliarvostettu ja Peltola on hieman yliarvostettu.”

Tuo lainaus rosteriketkusta. Kysymykseni : Ei nyt sentään?

3 tykkäystä

Näistä ei ole varmasti loppua tullut Liigan avaustilaisuudessa Tapparan päästessä lavalle. Vuoron perään siellä Kuusela ja Rautakorpi jerrytellyt, huhhuh!

Amerikkalaismies rauhoitti pihansa lapsilta pystyttämällä sähköaidan. Kaikki hyvin, paitsi olisi pitänyt tietää ettei naapurin tontille saa rakentaa, ei edes sähköaitaa. Valituksiahan siitä tuli ja purkukehoitus.

3 tykkäystä

R.I.P. :spades: :laughing:

Tää oli kyllä vielä parempi. Ässät otti huumorilla asian.
https://twitter.com/BlackStarPori/status/1039867151333711873

14 tykkäystä

Ylen Tampereen toimittaja kuvannut Hakametsässä. Tossa kuvassa oleva kassari pakko olla aloittava huomenna, sehän peittää koko maalin!

8 tykkäystä

Ehkä YLE:n toimittaja unohtanut jonkun sanan välistä? :slight_smile:

Irlanti on perinyt takautuvasti tietoteknologiayhtiö Applelta 13,1 miljardin euron verot sekä 1,2 euron verran korkoja, kertoi Irlannin talousministeri Paschal Donohoe tiistaina.

2 tykkäystä

Tai sitten kyseessä on melkoinen välistäveto;
varsinaisessa tekstissä kerrotaan nimittäin “Nyt peritty summa 14,3 miljardia euroa…”

2 tykkäystä

Kävelin Tapparan toimiston ohi ja siinä joku äijä piikkaili sitä tiiliseinää. Toki tää kolmen pelin tappioputki on ihan karmaseva mutta eiks toi ny oo vähän ylireagointia pistää koko toimisto matalaks?

20 tykkäystä

Jatkan samoissa tunnelmissa, eli vaikka Tapparan pelin päätyttyä lähtee nykyään aina kuvaannollisesti “bussi Lempäälään” , niin oli mielestäni hiukan liioittelua nimetä Lempäälän jäähalli Kiekkobussi-areenaksi.

13 tykkäystä

Villi Kortti taas liekeissä! :+1:

”Mä pääsen nyt pois, joten f*** you!" - Kimin jäähyväislaulu Ferrarille (Areena)

9 tykkäystä

Tälle tipahdin totaalisesti.

Mikin keksimä bulvaanivalmentaja

Tuli katsottua koko jakso, mutta on tuo Töyssy kyllä huikea hahmo.

Alkaa olla jo huvittavaa.
Töissä taas netti poikki ja mikään ei toimi.
Katolla on kuitenkin kohtalaisen ison Eurooppalaisen ketjun kyltit ja liikkeitä Suomessakin kymmeniä. Ei siis ihan pienestä yrityksestä ole kyse.
Ei ole eka kerta ja tuskin viimeinenkään kun näin käy. Luonnollisesti ei ole mitään varajärjestelmää että netin voisi jakaa vaikka puhelimesta.
Noin kymmeneen kertaan olen sitä kysynyt mutta ei kuulemma ole mahdollista.
Isot johtajat todennäköisesti toteavat että netti ei toimi ja ottavat lisää kahvia?

Viimeksi tässä tilanteessa vitutti niin että veri ei kiertänyt mutta nyt mua ei vaan jaksa muuta kuin huvittaa.
Minä saan ihan normaalin palkan, tuli rahaa tai ei. Asiakkaat kärsivät mutta minä en toimivaksi netiksi pysty muuttumaan.
Joten oikein mukavaa päivänjatkoa ja varsinkin Elisan suuntaan.:rofl:

3 tykkäystä

Jos haluatte dank memejä, tiedättekö mistä niitä saa?

Dankkausasemalta ::DDDD

Kiitos ABC Oritupa inspiraatiosta. :pray: XD

3 tykkäystä