Hauskoja juttuja ja tarinoita

Alkaa olla jo huvittavaa.
Töissä taas netti poikki ja mikään ei toimi.
Katolla on kuitenkin kohtalaisen ison Eurooppalaisen ketjun kyltit ja liikkeitä Suomessakin kymmeniä. Ei siis ihan pienestä yrityksestä ole kyse.
Ei ole eka kerta ja tuskin viimeinenkään kun näin käy. Luonnollisesti ei ole mitään varajärjestelmää että netin voisi jakaa vaikka puhelimesta.
Noin kymmeneen kertaan olen sitä kysynyt mutta ei kuulemma ole mahdollista.
Isot johtajat todennäköisesti toteavat että netti ei toimi ja ottavat lisää kahvia?

Viimeksi tässä tilanteessa vitutti niin että veri ei kiertänyt mutta nyt mua ei vaan jaksa muuta kuin huvittaa.
Minä saan ihan normaalin palkan, tuli rahaa tai ei. Asiakkaat kärsivät mutta minä en toimivaksi netiksi pysty muuttumaan.
Joten oikein mukavaa päivänjatkoa ja varsinkin Elisan suuntaan.:rofl:

(Titta på ylähylly!) #810

Jos haluatte dank memejä, tiedättekö mistä niitä saa?

Dankkausasemalta ::DDDD

Kiitos ABC Oritupa inspiraatiosta. :pray: XD

Sitten kun joku vielä kertoisi setämiehelle mikä on dank meme.

Tää on silkkaa komediaa.

Villistä kortista poimittua: Naomi Osaka tietää tasan tarkkaan miltä Keski-Espoon uimahallista tuntuu: molemmat ovat jääneet Serenan varjoon.

(【ツ】) #814

Dank You… Over and Out :smile:

Dank you vaan, näin sitä sivistyy nuorison villityksistä.

Tässä huumoria, jota ymmärrän. Pancho-miehille mallisuoritus.

:joy::joy::joy: Ihan päivän paras! :rofl::rofl::rofl:
Kiitti @Oijennus

(Titta på ylähylly!) #818

Äiten miehellä on 9 kuukautinen koiranpentu. Olin ulkona leikittämässä pikkusta ja äite oli vinkannut pennun tykkäävän retuuttaa ulkoharjaa.

Siinä hää retuutti sitä kunnes huomasin vanhemman ulkoharjan. Otin sen käteen ja heiluttelin sitä Mökön nenän edessä. Mökö lähti jahtaamaan kädessäni olevaa harjaa ja raahas suussaan sitä toista harjaa. :rofl: Kun yksi harja riitä! :rofl:

Kansanedustaja Jani Toivola: “luottokortti ja eduskunnan taksikortti on ollut vaikea erottaa toisistaan pienen fonttikoon vuoksi.” :rofl:

(Kuntopiiriä, hei) #820

Vähän sama kuin jollain menee firman ja oma kortti “helposti” sekaisin :joy:

Voinpa vaikka lyödä vetoa, ettei virhettä ole milloinkaan tapahtunut niin päin, että onkin tullut oma luottokortti maksuvälineeksi silloin, kun on ollut eduskunnan ajoja taksilla. :laughing::laughing:

Hauskoja nämä seivailuyritykset, muttei nyt mennä kuitenkaan sen syvemmälle Toivolan touhuihin tässä. Politiikka-alueella aihetta on käsitelty.

Olin tuossa kiekkoa höntsäämässä ja vastapuolelle sattui (itseäni) jonkin verran kovempia ex-pelaajia. Yrittivät siinä laittaa vähän kulmarallia meidän ketjua vastaan, mutta puolustettiin sisukkaasti, pidettiin vastustajat nurkissa ja voitettiin pelit. Kopissa luonnollisesti vähän hehkuttelin tähtipelaajien (lähes) nollaamista ja sain palkinnoksi napakan vastauksen:

Olet sinä kyllä ihme kaveri kun viet aina peli-ilon, olit sitten samalla puolella tai vastustajana.

:rofl:

Pelimiehet on pelimiehiä kopissakin.

Ensinnäkin @ProTappara minä en tiedä tästä. Eikä sinua vastaan yhtään mitään.

…Mutta ensimmäisenä iski mieleen Demolition Man. :joy:

(turunseutulainen Tapparalainen ) #825

“Sisävesilaiva m/s Tampere ajo karil matkal Hämeellinnast takas Tampereel; kyyris oli Ilveksen fanei. Heist ei kettän ollu millänsäkän. Siin porukas on totuttu pohjakosketuksiin.”

Tämä oli tänään Uutissi Turust-uutisissa. Yleensähän Vähä-Heikkilä piruilee Tapparalle…

Asiat ja ihmiset, jotka saavat hyvälle tuulelle

Johansen ei ollut juhlatuulella.

(Kolonia) #827

Näillä aiheillahan (Rane R. vs. pyynikkiläisyys) on syvempääkin historiaa:

(Tommi Rautiainen) #828

Suora lainaus uutissi Turust:
http://turust.fi/uutissi-turust-1-10-2018/

Sisävesilaiva m/s Tampere ajo karil matkal Hämeellinnast takas Tampereel; kyyris oli Ilveksen fanei. Heist ei kettän ollu millänsäkän. Siin porukas on totuttu pohjakosketuksiin.