Hauskoja juttuja ja tarinoita

Tai entisiä…

Meidän firman Turussa asuva toimitusjohtaja kehtasi pistää tämmöisen koko henkilöstölle.

Lähdetäänkö Tepsin playoff-kevääseen tukijaksi?

  • Yksi rintapaikka kaikille pakeille 500 € + alv / toteutunut peli
  • Yksi rintapaikka kaikille hyökkääjille 500 € + alv / toteutunut peli
  • Kaikkien pelaajien hanskat 500 € + alv / toteutuneet pelit
  • Pelihousujen takapuoli (kaikki pelaajat) 200 € + alv / toteutunut peli
  • Pakkien olkapäät 600 € + alv / toteutunut peli
  • Yksi laitamainos TV näkyvyydellä 300 € + alv / toteutunut kotipeli
  • Neljä paikka ala-led A1-A2 ledissä 300 € + alv / toteutunut kotipeli

Tulisi kyllä vähän kalliiksi, kun tänä keväänä mennään pitkälle.

Jos tuohon lähdetään niin mun osuus firmasta tulee myyntiin halvalla.

6 tykkäystä

Maksimissaan 1800 euroa. Ei paha.

Jos se menisi Tapparalle niin ei olisi paha.

2 tykkäystä

Olisiko joku voinut ajaa Tampereelta tuonne ja kertoa, että katkaisevat virran :grinning::grinning::grinning:

Tai ihan vaan soittanut sinne.

5 tykkäystä

Mulla oli kuvakin tästä, mutta se on näemmä hukkunut.

3-luokkalainen poikamme oli tehnyt ruokapöydän ääressä läksyjä ja jättänyt koulukirjat pöydälle eikä ollut työntänyt tuolia pöydän alle.

Sitten kun talouden ihmiset olivat töissä ja koulussa, nuori ja vikkelä Havannan koiramme oli hypännyt tuolin kautta ruokapöydälle ja paskantanut pojan koulukirjojen päälle.

Klassinen koira söi läksyt.

Episodin jälkeen tuli aika tiukka ohjeistus, että kun pöydästä lähdetään, tuoli työnnetään pöydän alle.

Tuo koira oli muutenkin aika ripeä, jos jätit aamupalan kinkku-juusto-ruispalat vähäksi aikaa vartioimatta niin paskalla käynnin aikana kinkut ja juustot olivat kadonneet.

8 tykkäystä

Jos on maailma pieni, niin Hakametsän katsomo on vielä pienempi.

Tässä on zättäilty ykstyisviestein suuntaan jos toiseenkin ja on selvinnyt hauska asia kausaripaikoista.

Istumajärjestys menee meidän rivillä näin xx, @a1r6 , @hemppu , @BlueOval ,…
En jatka listaa kun arvailu on säännöissä ehdottoman kiellettyä, mutta tähän saa ihan itse ilmoittautua jonon jatkoksi. :laughing: :laughing: :laughing:

4 tykkäystä

No siinähän minä @BlueOval vieressä olen viime kauden alusta istunut kotipelit. Paitsi silloin kun hänellä on ollut mankelointi vuoro :slight_smile:

3 tykkäystä

Aletaan liikkua hiukan harmaalla alueella, mutta sanotaanko näin ympäripyöreästi että tämä tieto ei yllättänyt minua. :wink:

3 tykkäystä

No on Hakametsä näemmä pieni, ihan hauskaa :grinning:

2 tykkäystä

Mielenkiinnolla odotan löytyykö riville jatkoa. :joy:

2 tykkäystä

Mä voin ostaa sun viereesi kausarin, kun Areenaan päästään.

1 tykkäys

Ja xx on toiseen ketjuun postaamastani kuvasta se vasemman puoleinen karpaasi.

1 tykkäys

Penkinlämmittäjät ohjelmassa Paula Noronen kysyi Ilkka Herolalta, että mitä ajattelet mäkihypyssä lennon aikana.
Herola vastasi: Että voi helvetti, taas saa hiihtää ihan saatanan kovaa.

34 tykkäystä

Mikähän olis ollut vastaus, jos Herolalta olis kysytty, mitä ajattelet hiihdon aikana? Oma veikkaus: “Tämän siitä saa kun hyppy ei kulje, prkl!” :wink:

Skanssissa on ovien vieressä paikat varattu sähköautoille ja vähäpäästöisille mutta Myllyssä…:see_no_evil:

2 tykkäystä

Olin vähän aika sitten kaverin kyydissä Viinikan sekoittajan kohdilla, kun liikennevaloissa viereen pysähtyi taksi. Pelkääjän paikalla istui mies ja katseemme kohtasi ja mies päätti heilauttaa tervehdykseksi. No mä tottakai vilkutin takaisin. :wave:t3: Sitten mies esitteli kaljatölkkiään, näytin vaan peukkua ja molemmat naurettiin. :joy:

Taksi kiihdytti hieman etumatkaa mutta kohdattiin silti vielä seuraavissakin liikennevaloissa ja jälleen heilutettiin. :rofl:

Pieniä juttuja mutta molemmille jäi varmasti hyvä mieli ja tarina kerrottavaksi! :muscle:t3: :grin:

15 tykkäystä

Tästä tuli mieleen, kun muutama vuosi sitten kaverin vaimo tuli koukkaamaan meidät baarista ja meitä oli sen verran iso seurue, että ei mahduttu penkeille niin menin farmari-Volvon takaluukkuun.

Jouduttiin sitten pysähtymään valoihin ja kaverin vaimo tietenkin päätti pyyhkiä takalasin, näytin sitten takana olevalle autolle peukkua ja sieltä näytettiin peukkua takaisin :slight_smile:

5 tykkäystä

Oltiin takavuosina Oulussa autonäyttelyssä ja paikalliset harrastajat lupasivat meille kyydin hotellille näyttelyn loputtua.
Hiukan ihmettelin kun meidät ohjattiin Chevy Vanin sikaosastolle.
Asia kyllä selvisi hyvinkin pian kun kurkkasin sinne matkustamon puolelle.
Pääsin laskuissani lukuun 16.:laughing:

4 tykkäystä

Meillä oli lukioaikoina aina viikonloppuisin käytössä kaverin isän Land Cruiser, jos meillä oli osoittaa, että meillä on täysi-ikäinen kuski (itse kun oltiin alaikäisiä). Semmoinen pelkän ohjaamon malli, takaosassa oli pitkillä sivuilla puupenkit.

Sinne mahtui yllättävän paljon porukkaa ja tupakansavu oli käsinkosketeltavaa. Ja kun oli täysi-ikäinen kuski, pussikaljankaan hankkiminen ei ollut ongelma.

2 tykkäystä