Hauskoja juttuja ja tarinoita

No nyt ne on muuttuneet oikeiksi päiviksi ja joukkueiksi

Sielläkin näyttää porukka lukevan palstaa. :grin:

2 tykkäystä

Ei tule kyllä olemaan jakoja Lukkoa vastaan. Ei sitten mitään. Veikkaan, että lopussa Ilves pärjäsi Tapparaa paremmin Lukkoa vastaan. KalPaakin vastaan olivat niin suurissa vaikeuksissa. Kuusela puuttuu ja kaksi Mestiskenttää. Ykkönen ihan hukassa. Heljanko nyt on pelannut ihan hyvin ja puolustus taitaa olla ihan Liigatasoa, mutta voittoon pitäisi niitä maalejakin tehdä. Lukon nelonen on parempi kuin Tapparan ykkönen.

Kävin vähä lueskelemassa Ilveksen foorumia. En nyt laita sitä käsittelevään ketjuun, koska ei siitä sen enempää tarvi keskustella. Tää lainattu viesti vaan huvitti. Siinä on jotain suomalaista vaatimattomuutta hienolla tavalla. Tapparalla siis kaksi mestiskenttää + yks kenttä, joka on ihan hukassa. Heljanko sentään pelannut ihan hyvin ja puolustus taitaa olla ihan liigatasoa. Lukon nelonen parempi ku Tapparan ykkönen. Kuinkahan huonoja noi joukkueet, jotka ei päässy neljän joukkoon, oikeen ovatkaan. :joy:

18 tykkäystä

Tätähän nyt tässä mm. mitataan. Tippuneilla ilmeisestikään näin ei ollut.

1 tykkäys

Näsinneula täyttää tänään 50v. Eräs ruotsinkielinen tamperelainen FB-kaveri oli laittanut tornista kuvan FB:hen ja laittanut siihen oheen aika normaalin tekstin “Näsinneula i mörkret”. Alla oli automaattinen käännös: Nenävillaa pimeässä. Miten tuota käännöstä nyt sitten arvioisi. Outo?? :slight_smile:

4 tykkäystä

Kunhan Näsinneula taas aukeaa niin sanokaa aulassa työskentelevälle nuorelle miehelle terveisiä Tappara-foorumilta, on mun poika :slight_smile:

16 tykkäystä

Kai hän on jättänyt rynkyn armeijan hoteisiin?

3 tykkäystä

Lajusen Janin huhuketjusta tuli hauska tarina mieleen ihan vähän aikaa sitten.

Silmät ristissä selasin 2017 viimeisen finaalin kuvia ja mestaruuden ratkettua pukukopista otettuja kuvia.
Rouva sattui kurkkaamaan mitä teen ja ruudulla sattui silloin olemaan parrakkaan Lajusen Janin kuva.
Kuka toi jonne on, kysyi rouva.:see_no_evil::see_no_evil:
Annoin hänelle tämän anteeksi kun sovittiin että parran takia hän ei tunnistanut Jani-Petteriä.:joy::joy::joy:

2 tykkäystä

Tuo on eri lapsi, tämä suoritti varusmiespalveluksensa VMTK:ssa…

Alokasajan jälkeen kävi kerran ampumassa, ei kertaakaan metsässä, istui VMTK:n toimistolla, missä omassa työpisteessä oli pelitietokone kahdella näytöllä.

VMTK:ssa oli kolme ihmistä, jotka asuivat omassa tuvassaan ja normipäivä meni näin:

  • herätään kun muutkin, että saa aamupalan
  • takaisin omaan tupaan katsomaan edellisen päivän Big Brother -jakso tms.
  • nokkaunet
  • toimistolle

Lisäksi VMTK:lla oli oma auto, jolla kierrettiin kutsuntoja kertomassa VMTK:n tarjoamista palveluista.

3 tykkäystä

Jaana taas vauhdissa. Onhan toi aika koominen hahmo.

16 tykkäystä

Ihan ketjuun aiheeseen liittyen, hauskaksi varsinkin tämän pillastumisen tekee se, että Haapasalo on siis koulutukseltaan psykologi. Tuossa jutussa siis Haapasalon argumentteja, luulisi nyt ymmärtävän yhteisöllisyyden ja kuuluvuuden tunteen syntymisen ja merkityksen osana ihmisen elämää.

11 tykkäystä

Olisiko vähän mielenkiintoista seurata tuon ihmisen elämää viikon ajan kärpäsenä katossa.
En tiedä onko perheellinen vai mitä mutta saattaa olla erikoinen persoona.

“Minulta puuttuu tällainen geeni, että intoilisin oman alueeni puolesta, kaupunginvaltuutettu sanoo.”
Jaana on luottamustehtävässä ja ei oikein oma alue tahdo olla etusijalla… :thinking: … ei mutta hän taitaa olla sitoutumaton :point_up:

3 tykkäystä
16 tykkäystä

Hyvät vaput kaikille!

3 tykkäystä

MTV:n urheilusivuilta välieräparien tulokset.
Toisessa parissa pelaa näköjään HIFK-TPÄssät

10 tykkäystä

Mutta onneksi tällä kyseisellä firmalla ei ole mitään tekemistä Liigan kanssa!

Moni pitää urbaanilegendana, että rintaliivien pesussa näin voi käydä.

Olen kerran käyttänyt viisi tuntia aikaa siihen, että pesukoneen pesurummun reikien kautta ongin rintaliivien kaarituen pesukoneen sisältä.

Rakentavan palautteen myötä rakas ex-vaimo hankki pesupusseja.

1 tykkäys

Meillä meni aikanaan samasta syystä puretttavaksi lähes koko kone, ei muistaakseni tuosta viisituntisesta heittänyt sekään paljon…sama (nyttemmin jo entinen) kone tuli kaikkineen purettua muistaakseni ainakin kolme kertaa. Parii kertaa omien haalarien taskuihin jäänyt ruuveja, joista yksi kyllä aiheutti aikamoisen urakan ja kiroamistulvan, oli niin pahasti rummun ja rungon välissä että loppuviimeeksi seisten pidin rumpuyksikköä sylissä ja heiluttelemalla sain ruuvin semmoiseen kohtaan josta sen sai kärkipihdeillä noukittua veke. Nuo rouvan varusteet taisin saada nyppästyä ulos lämpövastuksen aukosta myöskin kärkipihdeillä, mukavia muistoja kunhan ei muistele liian tarkasti!

1 tykkäys

Tiedättekö miksi eläkeläisillä on kiire?

Kaikki asiat pitää tehdä omalla ajalla, kun ei voi enää käyttää työaikaa niihin.

Tuo @7-Zack 'in kirjoitus vaan alleviivaa tuota väitettä lisää. :joy: :joy: :joy:

3 tykkäystä