HIFK:n Kai Kantolan taklaus Juhani Jasuun 4.4.2017

Kyllä, mutta eikö ideana ollut juuri siirtää kurinpito/rangaistukset ammattilaisille? Aika varma olen että Ika tarkoitti myös sääntöjen rukkaamista. Tykkää erittäin fyysisestä pelistä.

Olet Tappara palstalla. Käypä huviksesi lukemassa jatkoajan HIFK osiossa mitä siellä kirjoitetaan Tapparasta. Ei varsinaisesti lähetellä ruusuja, eikä lausuta sulosointuja vastustajasta. Jos vastustajia arvostelevat viestit tuntuu pahalta älä mene. Saat paskahalvauksen.

2 tykkäystä

No sinähän niitä tilaat. Väitätkö oikeasti, että jos joku laukaisee kiekon puoli sekuntia vihellyksen jälkeen niin se oikeuttaa kunnon turpasaunaan?
Jos se tapahtuisi reilusti vihellyksen jälkeen niin ok. Mutta olikos esim. tossa Lankisella jo kypärä otsalla ja juomapullo kourassa?

1 tykkäys

Jatkoajassa tosiaan näkee kaikenlaista. Varmaan missasit aiemmin mutta täällä puhuttiin siitä kun jutut alkaa menemään pelkäksi nälvimiseksi, ja sit kaikki liputtaa kaikkia. Mä en todellakaan nauti mistään verikasoista jäällä, ja se heitto @miolta Revosta oli nyt vaan paska sellanen. Toisaalta totta.

Tottakai oikeuttaa. Ja jos toinen joukkue alentuu pelaamaan träppiä saati voitosta pitäis olla oikeus ampua. Jääkiekko on kovien jätkien peli.

1 tykkäys

Mutta sää jaksat jatkaa tuota vänkäämistä. Mää en enää.

Mitä vänkäämistä? Se että olen erimieltä enkä pysty olla vastaamatta toisten ihmisten mielipiteisiin ei ole sitä. Jos joku ei kestä mun mielipidettä vain sen takia että on itse erimieltä, ei tarkoita että tarvii alentua niiden tasolle ‘koska jatkoajassakin hei’. Mä yritän pitää keskustelua asiallisena, myönnän että tunteella se on välillä todella vaikeaa. @miolta tänään tullu todella monta negatiivista ja v*ttuilevaa kommenttia mikä ei liity edes siihen asiaan.

Luin aiemmat viestini vielä uudestaan. Mielestäni olen pysynyt ihan asiallisella linjalla.

Menkäähän nukkumaan tekin. Valvojat tutkivat tämän ketjun annin aamulla. Kantolan taklausta ei oo käsitelty ainakaan enää aikoihin, joten laitan kiinni.

8 tykkäystä