Joo, kaikki voi katella ton videon ja miettiä jäikö Anttila sinne “makaileen” ihan vaan teatterin vuoks.
miten niin ehkä?? Päivänselvästi osui Petrelliä kupoliin niin silloin se on minimissään 2+10.
En siis vertaa näitä kahta tilannetta, mutta jos Liiga on ottanut agendakseen karsia päähän kohdistuvat taklaukset, niin ne pitää kaikki sitten viheltää
No se on ihan sama. Osui Petrelliä kupoliin, mutta Petrellin itku pelissä ja Tyrväisen pelin jälkeen, on niin naurettavaa, ettei mitään puolusteltavaa.
Tohon en ota kantaa. Se mikä mua v…aa näissä tuomaroinneissa on se että kun taklaus tapahtuu, kumpikaan tuomareista ei nosta kättä heti pystyyn jäähyn merkiksi. Sitten mennään katsomaan loukkaantuiko pelaaja, ja jos pelaaja jää makaamaan niin sitten kokoustetaan kyllä ja päätetään että päähän osui.
Mä taas en voi tuohon ottaa kantaa kun en seurannut tuomareita. Sen muistan että kokoustivat, paljon mahdollista ettei päätuomarit nähneet kunnolla ja linjatuomarit kertoivat. Mutta edelleen Anttilan syyttäminen makoilusta on sairasta.
Samaa mieltä kanssasi, eihän tossa ollut kahta sanaa loukkaantuiko pelaaja oikeasti. Liian usein vain tapahtuu sitä että kumpikaan päätuomari ei reagoi itse taklaukseen, vaan se leivotaan kokouksessa sitten päähän kohdistuneeksi.