Paluut eivät aina ole välttämättä kovinkaan helppoja. Kyllä Metso saa kovan päivätyön tehdä, jos haluaa pelata 36 vuotiaana 40-50 peliä. Ei ole kyllä mikään itsestäänselvyys. Sitten CHL pelit päälle.
Paluut eivät aina ole välttämättä kovinkaan helppoja. Kyllä Metso saa kovan päivätyön tehdä, jos haluaa pelata 36 vuotiaana 40-50 peliä. Ei ole kyllä mikään itsestäänselvyys. Sitten CHL pelit päälle.