Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Vastaus sulle kahdelta käyttäjältä, kahdella mokella voidaan mennä.

Vielä ei edes tiedetä ensikauden maalivahti kaksikkoa. Ensin epäilet pelimäärä ongelmaa, ja heti perään että ei tule “penkille istumaan” vaikka pelannut juurikin sen 30-40 peliä kaudessa viime vuosina.

Randelin ketjussa oli samaa havaittavissa, kun et halunnut uskoa että jatkaa meillä. Kuinkas kävi.

Lähestymistapa jos on negatiivinen, niin toki se saa myös vastakain ajattelua/kirjoittelua.

Pitääkö siitä sit suuttua?

Koko kauden saanut lukea ketjusta toiseen kun olet “kriittinen ääni”. Sit ihmettelet, jos saat siihen eriäviä mielipiteitä.

Pitää myöntää, että itseä ainakin ärsyttää, tyylisi puhua Tapparasta ja niiden pelaajista.

En viitsisi piilottaa kuitenkaan juttujasi, kun on, noi yhteisöpelit. Jääkiekosta olemme kuitenkin todella erilinjoilla monesta asiasta, ja se näkyy varmasti myös keskustelussamme.

Jos koet asian epämiellyttäväksi, voin piilottaa sinut sivulta, niin saat minulta rauhan ainakin. :+1:

1 tykkäys