Palautetta kanssakeskustelijoille, 2. erä

Jos sinulla on tällainen perimmäinen tarkoitus keskustelupalstalla niin voisit syventyä näin ennen joulua miettimään myös siitä näkökulmasta, että onko silloin ihan oikeassa paikassa keskustelemassa ylipäätään?

14 tykkäystä

Työläppäriltä kirjoitin, ei ole ääkkösiä ja öökkösiä siinä Macissä

Koitappas saako siinä ääkköset esimerkiksi pitkällä painalluksella, tai muulla vastaavalla konstilla. Yleensä saa.

Kokeillaan - kiitoksia teknisestä tuesta

3 tykkäystä

Vinkki töimi äinäkin täällä!

4 tykkäystä

Itsehän sain samanlaisesta “törkeästä” henkilöllisyyden arvuuttelusta suurin piirtein vuosi sitten ulosajon palstalta kun politiikka osiossa heitin juttujen perusteella että olisi Marin tai avustajansa toisessa päässä. :roll_eyes: Onneksi ylläpito ymmärsi sarkasmin myöhemmin ja sain palata palstalle takaisin pysyvän pelikiellon armahtamisen jälkeen. :smile: :ok_hand:

11 tykkäystä

Tää on ehkä oikein ketju tälle mun viestille. Tultiin siis kaverin kanssa Valenciaan hyvän känni-idean johdosta, kumpikaan käynyt täällä aikaisemmin, joten ei hajuakaan mitä täällä kannattais tehdä. Päästiin kämpille, niin alettiin googlailemaan, että mitäs kaikkee täällä on.

Mä sit sanoin kaverille, että mäpäs kysyn tolta meidän Tappara-yhteisöltä, että ne kertoo kyllä. Ja niinhän ne kertoi.

Kiitos tästä jäsen @Hakkuri , saatiin just äsken ehkä elämiemme päräyttävin kokemus. :heart: Illalla sit viel Valencia-Barcelona futismatsi, on ollut paskempiakin tapoja viettää päivänsä.

34 tykkäystä

On se jumalauta kumma, jos käydään asiallista keskustelua esimerkiksi Metsolan ketjussa, niin samat naamat tulevat vääntämään ja nostamaan ”nega-korttinsa” esille. Mutta ehkä he sanelevat mitä kyseisissä ketjuissa saa olla mieltä.

Ehkä tämäkin knoppitieto on negailua, että Metsola on pelannut joulukuussa vain yhdessä ottelussa.

4 tykkäystä

Vastaus sulle kahdelta käyttäjältä, kahdella mokella voidaan mennä.

Vielä ei edes tiedetä ensikauden maalivahti kaksikkoa. Ensin epäilet pelimäärä ongelmaa, ja heti perään että ei tule “penkille istumaan” vaikka pelannut juurikin sen 30-40 peliä kaudessa viime vuosina.

Randelin ketjussa oli samaa havaittavissa, kun et halunnut uskoa että jatkaa meillä. Kuinkas kävi.

Lähestymistapa jos on negatiivinen, niin toki se saa myös vastakain ajattelua/kirjoittelua.

Pitääkö siitä sit suuttua?

Koko kauden saanut lukea ketjusta toiseen kun olet “kriittinen ääni”. Sit ihmettelet, jos saat siihen eriäviä mielipiteitä.

Pitää myöntää, että itseä ainakin ärsyttää, tyylisi puhua Tapparasta ja niiden pelaajista.

En viitsisi piilottaa kuitenkaan juttujasi, kun on, noi yhteisöpelit. Jääkiekosta olemme kuitenkin todella erilinjoilla monesta asiasta, ja se näkyy varmasti myös keskustelussamme.

Jos koet asian epämiellyttäväksi, voin piilottaa sinut sivulta, niin saat minulta rauhan ainakin. :+1:

1 tykkäys

Sinä varmaan lienet liian provosoiva tämmöiseen joviaalille ja toisten mielistelyyn tottuneeseen keskustelupalstaan? Keep it going! :index_pointing_at_the_viewer:

3 tykkäystä

Ei tässä nyt varmaan kannata ketään alkaa piilottelemaan. Asioista voidaan olla eri mieltä. Se on luonnollista. Mennään etiepäin!

1 tykkäys

Saahan sitä provota, mutta eikö pitäisi myös kestää eriävät mielipiteet?

Toki ja pitää varmaan mennä itsekin eteenpäin, eikä tarttua ihan kaikkeen mitä toinen kirjoittaja tuo omalla mielipiteellään esiin? Eikö se ole keskustelupalstan suola juurikin se, että on monia näkökulmia lähestyä samaa asiaa?

Avatkaa joku osaava nyt oma ketjunsa tolle Otson ja Viivin erolle, ettei tollasta mälväyspaskaa tartte lukee miehen omassa ketjussa.

10 tykkäystä

Siellä on sen verran monta offtopick viestiä jo, etten jaksa alkaa liputtamaan jokaista.

Älä huoli. Kyllä sieltä hetken päästä liputtajat heräilee.

Ja nyt vilpitön:

Nauttikaa hyvät ihmiset tulevasta. Pitäkää huolta ja muistakaa läheisiänne. Paras lahja on aika läheiselle.

10 tykkäystä

Palstan teema on tänä syksynä mennyt vahvasti Baarikärpäsen sävelin:

Luiskaan vaan
Luiskaan vaan
Joka jätkä vuorollaan
Vaikka voitettaisiin silti joku teilataan

Tahdon pelaajauutisia aina sekä maanantaina
Tiistaina, keskiviikkona ja torstaina.

34 tykkäystä

Ketäs nyt heitetään luiskaan?

Nyt tiedän mikä soi loppuyön päässä.

4 tykkäystä

No meijät kaikki :muscle:

4 tykkäystä