Tästä tuskin oli missään määrin kyse.
Enkä usko entä lapsen ja siitä kasvavan aikuisen seksuaalinen suuntauminen on kiinni siitä onko leikkinyt autoilla vai nukeilla
Joku järki näissä hommissa kuitenkin on hyvä olla. En ole itse juuri sen enempää uskovainen kuin mitään muutakaan mutta kyllä se kristinusko on ihan hyvä perusta kasvaa
Pahoittelut mielipiteestäni, mennään eteenpäin.
Aina muistetaan antaa palutetta negatiivisista asioista, kuten meillä monella valitettavasti on tapana.
Tänään pitää antaa poikkeuksellisesti posia nimimerkille @Armas joka on ollut tänään hyvällä ja kevyellä jalalla liikkeellä.
Tattista! Tykkäykset on loppu, niin pitää ihan sanallisesti vastata. Päätin Ilveksen 1-0-maalin kohdalla, että tänään en anna ketutuksen nousta hattuun, ja se kannatti!
Hyvää ja viihdyttävää settiä tarjoilit yhteisölle tänään!
@Jiisaazi Vähän happea taklausten lomaan?
Mikä hätänä?
Mää anna ihan ■■■■■ ison posin tästä @Heka8835 .
Ollaan jääkiekko palstalla jossa kaikki on niin ■■■■■ kovia äijiä.
Arvostan!
Olisiko tällaisissa tilanteissa mahdollista käyttää liputusta mieluummin kuin kommentoida ketjuun?
Minua rupesi oikeasti vähän harmittamaan @iceman puolesta, koska hän on todella aktiivinen linkkaaja & ketjujen avaava. Vaikka kuuluu henkilökuntaan niin virheistä voisi mieluummin sanoa hieman mukavammin tai sitten mennä liputus-toiminteen kautta. Ei keskustelulle oikein tuo lisäarvoa sävyltään tuollainen näsäviisaaksi tulkittava piikittely “lueppas ketjua ylemmäs.”
Liputus toki piilottaa lisäarvon, mitä @iceman viestissään toi. Pelkkä linkittäminenhän on imo aika turhaa. Itse linkistä nilittäminen oli tietysti asiaa. Mutta kaikkihan me tehdään joskus virheitä. Oli sitten millainen Kemiläinen tahansa.
Enemmän minua kyllä rupesi kanssa keskustelijoiden puolesta harmittamaan, kun yksi ei lue aiempia viestejä ollenkaan vaan jättää ne täysin huomioimatta. Tämähän on toistuvaa @iceman nin toimintaa linkata linkkejä joita on pari viestiä aiemmin linkattu.
Tapahtuu päivittäin usean eri kirjoittajan toimesta. Joko samaan ketjuun tai sitten toiseen ketjuun. Yksi poustaa some-ketjuun, toinen pelaajan ketjuun etc. Big deal. Jos noista aiheutuu mielipahaa, on lukija aika ohuilla jäillä.
Ei mikään iso juttu - lippua vain, niin poistellaan tuplat (näin löytyy helpoiten).
Näitä sattuu tosiaan aina välillä, kun kännykällä viestittelee ja ketjuun tullut useampi viesti, niin jää helposti selaamatta ihan kaikki viimeisimmät viestit…
Ei tuo lippu ole aina rangaistus vaan on myös vinkki korjaavasta toimenpiteestä, jolla saa tuplia pois tai viestit oikeisiin ketjuihin jne.
@Capitano kuten tuossa @iceman itsekin alleviivaa niin ei tämä vakava asia ole. Enkä minäkään tarkoittanut tässä nyt erityisesti ketään maalittaa tai osoitella, mutta tuplapostauksien, offtopiccien ja sisällöllisen räätälöinnin kannalta on parempi antaa lippua kenelle tahansa mieluummin kuin kommentoida ketjuun (ellei sitten kyse ole tästä ketjusta). Pari lippua niin postaus hukkuu ja tupla katoaa.
@DelJampe Itse Selanteen Teukkako se siellä kirjoittelee ilman skandeja?
Arvuutellaankos tässä nyt kirjoittajan henkilöllisyyttä?
Et kai syyllisty nimimerkin takana olevan henkilön identiteetin arvailuun?
Heh, en. Tiedän ettei hän ole Finnish Flash.
Jonnet ei muista, mutta kommentti on leikkimielinen viittaus “pitaa pahaa” -meemiin.
@SammyO on kyllä palstayhteisön todellinen provokaatioiden mestari. En tiedä, kuinka yksi käyttäjä pystyy noin lyhyillä kommenteilla iskemään johonkin syvimpään *itutusta aiheuttavaan hermoon. Enkä nyt sisällöllisesti väitä, etteikö hän voisi olla itse asiassaan aivan oikeassa, mutta henkilökohtaisesti kyllä menee keskusteluhalut nopeasti hänen kanssaan. Ihan oma mielipide vaan, mutta vetäydyn myös hänen kanssaan keskustelusta.
Hyviä joulunaikoja myös hänelle.
Kaikella kunnioituksella. Tämä oli tässä kohtaa perimmäinen tarkoituksenikin. Enkä ihmettele, että saan tässä ketjussa asiasta lukea.
Kiitos samoin sinulle.