Huhu: Patrik Puistola Jypiin 2020-21?

Kun katsoo vastuuta mitä Puistola saa, niin vaikea uskoa että ei meillä jatkaisi ensi kaudella. Harvoin pelaaja kuka ei jatka eikä niinkään kuulu vakiorosteriin niin pääsee ylivoimalle, mut moni asia on Tapparassa tänä vuonna muuttunut…olisiko tämäkin?