Tappara ry:n mukana olo tuossa hieman herättää kysymyksiä näin etukäteen.
KHL KUTSUU!
Nyt kun sain teidän huomion, niin kertokaa mikä nyt on todennäköisin vaihtoehto. Rautakorpi johonkin “ylempään” virkaan? Tukka-Tapola valmentajapari takasin?
Samoin ry:n mukanaoloa kanssa mietiskelly.
Tapolalle jatkoa ja Rautakorpi tulee urheilupuolen johtajaksi. Siinä Mikin kuormaa vähennetään ja Rautakorpi ajetaan sisään dirikaksi. Seuraavina kausina Tapolan tilalle joku ja sitten muutamien kausien jälkeen Mikki ponkaisee eläkkeelle.
Eli hallittua muutosta johtamisrakenteisiin aiheena?
Tässä vaiheessa asiaa lienee turha vatuleerata, kun faktaa tulee huomenna pöytään. Jollekin on tulossa laaja rooli, koska tiekkari koskee strategiaa ja mukana on myös RY.
Näkeeköhän tuota jostain livenä?
Ei mitään käsitystä edes kellonajasta milloin on saati että missä on…
Pitää varmaan avata “otteluseuranta”
. Ilmeisesti klo 12:30.
Eli varmaan tarinaa pelaajakehityspolusta lähtien aina operoivan yhtiön kärkimiehiin asti.
Rautakorpi sano viime luikkimisen jälkeen, että 10 kausi tulee vielä. Olettaisin ainakin, että ensin valmentaa ja sit toimistolle.
Oma arvio et Tukka hyppää aitoon ja Tapola ottaa jonkun “pelaajapolun” rakentamisen vastuulleen.
Ensin valmentaan, sit KHL:n, sit valmentaan ja sit ehkä 60+ urheilujohtajaksi
Rautakorpi on -valmentaja- isolla V:llä. Ja mun mielestä on hienoa, että Suomessa ei paljoa muuta valmennakaa kuin Tapparaa ![]()
Mahtaakohan tää tulla esim facebookissa livenä? Ja jos ei, niin minkä takia ei? Miksei tästä ylipäätään ole Tapparan virallisissa kanavissa infottu mitään?
Eikös nämä yleensä hoideta sillee, että Tappara kutsuu median edustajat itse paikalle ja haluamansa ihmiset ja sitten toivoo, että media purkittaa itse omasta aloitteestaan tilaisuuden. Näin mun mielestä on toimittu Tapparan osalta kaikkien tiedotustilaisuuksien suhteen
Dufvan ja Rautakorven sopimustilaisuudet Tappara Official videokuvasi ja lähetti livenä.
Jukka UTJ hommiin ja Tapolalle 3v jatkopahvi alkuun?
Tuskin Tapola olisi mukana ellei tulisi jatkopahvia. Toki hänestä voi tulla utj ja Tukka-Jukka sitten penkin taakse. No tuskin.
Veikkaus. Tapola jatkaa, Rautakorpi utj:ksi ja johtamaan myös junnuvalmennusta.
Mää en ymmärrä, miksi kohkataan koko ajan Rautakorven paluusta päävalmentajaksi, kun ennemminkin pitäisi miettiä, kuinka saataisiin nykyinen jatkamaan. Vai onko Tapola ilmoittanut jossain, että jatko ei kiinnosta?
Minä taas ihmettelen, miksi tästä tilaisuudesta ei ole missään muualla infoa, kuin Miikka Arposen twitterissä ja Kiekkoareenassa?
Tapparan sivut ja muut mediat ovat ihan hiljaa tästä.
Onko siis Miikka Arponen ja Kiekkoareena Tapparan viralliset äänenkannattajat. Pelottavaa…
Kutsut lienee lähetetty medialle ja Kiekkoareena (ml. Arponen) olivat ainoita jotka viitsivät tehdä illalla duunia.
Tapparan oma viestintä onkin sitten kysymysmerkki. Noh, .co yhteisö hoitaa.
Pitkät tunnit edessä, ei malttaisi millää odottaa…