Ikä-gallup

37 ja olo on kuin parikymppisellä. Mäntylän Tuukkaa noin kuukauden vanhempi :slightly_smiling_face:

Nelkytviis mittarissa.

(「LIVE IS LIFE」) #65

Itsehän olin samaa draft classia kuin Jack Eichel ja Connor McDavid. Ja Rantasen Mikko.

Tää on vähän sama kuin armeijassa kotiutuspäivänä ekaa kertaa näki vuoden aikana tutuiksi tulleet jampat ekaa kerta siivilit päällä. Siinä tuli muutama yllätys vastaan, kun oli muodostanut mielikuvia ihmisistä ihan toiseen suuntaan.

(TTM) #67

Tulevan kauden aikana 40-v mittariin. Taaperona tykkäsin Ilveksen ja Kärppien logoista, mutta eka kerran kun mut raijattiin Hakamettän C3-katsomoon, niin sen jälkeen ei ole ollut muita vaihtoehtoja.

90-luvun vietin Hakamettän seisomokatsomossa. Nykyään muualla asuvana tulee turhan harvoin käytyä peleissä.

(Juuso) #68

Ensi vuonna 40. Henkisesti 65, ja näytän 30-vuotiaalta.

Ite olen 21.

(Mika) #71

Valinnan vaikeuksia kaikille 25,35,45 jne ikäisille, kun voisi vastata 2 kohtaan :joy: Pitäisi kai aloittaa aina seuraava kohta seuraavasta luvusta, mihin edellinen jäänyt.:thinking:

(Levtchi fan club) #72

Samana vuonna syntyneistä Sidney Crosby lienee jääkiekkopiireissä tunnetuin heti minun jälkeen.

@Rommi Uusi äänestys luotu toiveestasi.@7-Zack itse en usko että kauheasti yli 75 täällä pöyrii.Ja @peterra näköjään on tehnyt keski-ikäisille oman äänestyksen. Olisko nyt kaikki tyytyväisiä :rofl: Ei millään huvittaisi luoda joka välissä äänestyksiä… Allekirjoittaneella on ilman tälläisiä äänestyksiä kyllä jokin käsitys palstalaisten iästä.#joku osaa…

• alle 15
  • 16-25
  • 26-35
  • 36-45
  • 46-56
  • 57-66
  • 67-76

0 äänestäjää

Ottakaapas nyt aikalisä näiden äänestysten kanssa.

Ihan liian monta luotua äänestystä yhteen ketjuun. Josko moderaattorit laittais nyt vaan avausviestiin editoimalla yhden kaikki segmentit kattavan äänestyksen niin ei tarvi kahden minuutin välein äänestellä uudestaan.

Voitaisiinko äänestää, tehdäänkö niin? :slight_smile:

40v kolkuttaa ovelle marraskuussa, ja vuodesta -86 olen fanittanut rakkainta ja vihatuinta IFK:ta kun ekaluokkalaisena pääsin ekaa kertaa Nordikselle. In love ever since!

Sinä vuonna, kun synnyin, Tappara oli ottanu mestaruuden yhden ylivoimaisimman esityksen jälkeen. Alkula, Jarkko ja Mikki nöyryytti Tepsiä viimeisessä finaalissa peräti 9-1. No niistä peleistä en muista tietenkään mitään.

Samana vuonna, hieman aikaisemmin syntyi kiekkoilija nimeltään Ville Nieminen. Ja tän kaverin edesottamuksia muistan aika paljonkin.

Vuosi tietenkin 1977

(Kolonia) #78

Nyt oli mukava, kun on hyvinkin vaihtelevia gallupeita ja valintavaihtoehtoja, joihin eri ikäiset voivat vastailla maun ja tulkinnan mukaan. Näin vältetään liiallista ikään liittyvää ihmisten erottelua. :slight_smile:

Kultaisen 80-luvun tapparalaisiahan ollaan. Synnyin myös siinä hyvin samoihin aikoihin, eli kaikki alkoi monin tavoin voittoisasti. 90-luvun käänteissä seuranneiden haasteellisempien mutta yhtä kaikki tunteikkaiden murroskausien jälkeen kuluvan vuosituhannen ja etenkin nykyisimpien aikojen historiallisen hienot tapahtumat ovat taas edustaneet eräänlaista kulta-aikojen paluuta.

Nykyisessä joukkueessa on edelleen jokunen suunnilleen omiakin ikäluokkiani edustava nuori ja lupaava pelaaja.

Itse edustan viimeistä ikäluokkaa, joka on kokenut vuosituhannen, vuosisadan ja vuosikymmenen vaihdoksen. Mittarissa 19 vuotta. Tapparaa on kannustettu syntyslaitoksella ensi sekunneista lähtien.
Itselleni kiekon seuraaminen tällä hetkellä on erityisen mielenkiintoista, koska vanhat pelikaverit niin Tapparasta kuin muistakin Suomen seuroista rupeavat kolkuttelemaan pelipaikkaa Liiga-joukkueista. Osa siellä jo pelaakin ja muutama on NHL-varauksenkin CV:seen saanut.
Tapparan seuraaminen on kuitenkin ylitse muiden, seuraan kohdistuvan suuren rakkauden vuoksi ja sen vuoksi, että pakkiparini junnuvuosilta, kun itse vielä SM-tasolla pelaili, on murtautunut EHT-tason pakkien joukkoon kilpailemaan peliajasta. Muutama tuhat pakkipakki-syöttöä on tullut Utusen Tonille annettua.
Toivon, että Tonista tulee vielä kova tekijä miesten tasolla. Muistan vielä hyvin, kuinka paljon satsasi kiekkoon.

(Vm-55) #80

63 vuotta on jo mittarissa ja ainakin 50 niistä on kulunut Tapparan edesottamuksia seuraten tarkasti :slightly_smiling_face:
Asuinpaikkana tänä aikana on kuitenkin ollut vain Porvoo ja Helsinki.Jokerit/Hifk ei vaan missään vaiheessa tuntunut “omalta” jengiltä monestakin syystä.

((nimi muutettu)) #81

Sanasta sanaan samallalailla täällä. Nimi ei sentään sama.

Juuri tuli heinäkuun lopulla 25 vuotta mittariin ja 4 vuotiaasta asti on Tapparaa tullut kannatettua.

Täällä ikää tosiaan 30 vuotta, helmikuussa tulee 31 täyteen.

Pikku knoppina. Calgary 1988 olympiahopea turnaus oli kovassa vauhdissa, kun olin päivänvaloa näkemässä.