Ikä-gallup

Se on hyvä vuosi! :muscle:

5 tykkäystä

Huonona puolena llveksen mestaruus ja Tapparan Suomi-sarja kausi.
Minunkin syntymävuonna Ilves voitti mestaruuden, Tappara sai hopeaa.

3 tykkäystä

Onneks oma vuosi -82 oli sentäs Tapparan. :smiley:

4 tykkäystä

Sama homma (2003). :+1:

6 tykkäystä

Kuin myös elokuussa 40.

3 tykkäystä

46, ekat muistikuvat Tapparan kannattamiseen ajoittuu Timo Suden ja Erkki Lehtosen aikoihin. (vieläkin Timo Suden paita Apu mainoksella käytössä…)

6 tykkäystä

Minä maailmaan pullahtanut Lukon ensimmäisenä mestaruusvuotena. Tosin en ole Lukon miehiä. Ihan ehta Tappara pikku pojasta asti. Olen kuulemma käyny Koulukadulla pelejä kattomassa mut ei mitään muistikuvaa. Hakametsässä 60-luvun loppupuolella. En tarkkaa vuotta muista enkä enää voi isäukoltakaan tarkistaa. Mutta kauan on peleissä käyty.

11 tykkäystä

Seitsemällä vuosikymmenellä kovaa menoa ja vaarallisia tilanteita, mutta ikää vasta 52 vuotta eli parasta -69 ikäluokkaa.
2-vuotiaasta luistelllut, eka 2 teräisillä ja sitten normiluistimilla, nyt ollut taukoa varmaan se 20 vuotta mutta vieläkin on hyväkuntoiset Lasse Oksasen tuottamat Nylon Lazerit kaapissa.
Tapparalainen aina ja ekat pelit joskus 70-luvun alussa.
Iiti valmentajana Tapparassa :orange_heart:

4 tykkäystä

Taisin täyttää just 55v. Eli nuori mies, perspektiivillä varustettuna.
Jääkiekolliset ansiot:

• olivat tässä
11 tykkäystä

Kesällä -76 syntyneenä en hopeapeliin mukaan kerenny, mutta kausi -76-77 toikin kultaa😁

5 tykkäystä

44 v. Mestaruusvuonna 1977 syntynyt. Tappara oli ensimmäinen jääkiekkoseura minkä sain tietää pikkupoikana. Apupaitaiseen hienoon joukkueeseen tykästyin.

6 tykkäystä

Oliko tunnelmaa hallissa tuolloin? :sunglasses:

Silloin oli erilaista tunnelmaa kun oli pommiuhkaus 1982-83 pudotuspeleissä? :bomb::cry:
Kaikki pihalle, en muista kauanko meni mutta ehkä tunti.

3 tykkäystä

Olihan toki. Harmi vain että Ässät vei tuon pelin, vaikka kultaa toki lopulta tuli.

1 tykkäys

Itse kuuntelin tuota peliä radiosta, oli melko hämmentävä kokemus.

1 tykkäys

Itse hyökkäsin tuolloin kavereideni kanssa hallille, kun radiosta kuulin ja päästiin ilmaiseksi sisään loppupeliin.

5 tykkäystä

40 tulee mittariin tänä vuonna. Pääsin elämään TPS 80- ja 90-luvun menestysvaiheen niin jaksaa näin vanhempana katsella tuota taaperrusta, kun muistelee menneitä.

8 tykkäystä