Meininki ollut varmaan tämmöinen:
Tää oli hyvä ja osuva.
Tässä viestissä oli monta samaistuttavaa asiaa, mut poimitaan tämä luonnehdinta tänne.
Tässä tarkoitetaan varmaan tuota Espoon Corollaa🤔
Tää oli aika hauska ennakko imo
Ottelun loputtua fanikatsomossa heiluteltiin keskisormia, ja taisi lentää tavaraakin jäälle. Toimintaa puolusteltiin sillä, että urheilu herättää tunteita. Jäätävä kuitti tälle talteen.
Taitaa kuulua tähän ketjuun.
Etanoissa on ekalla kerralla kynnys, mutta se helpottaa kun tietää, että siinä vedetään oikeasti se voi/juusto setti siitä ympäriltä ja itse päivänsankari on siellä seassa vain kuivunut rusina, eikä maistu oikein miltään.
Lisäksi etana on luonnossa melkoinen paskiainen, joka aiheuttaa puutarhassa tuhojaan, joten koston voimalla alas vaan.
Ehkä paras ja osuvin kuvaus etanoista ikinä
Uusi salainen ase
No eipä pääse muut skouttaan meidän YV kuvioita pleijareihin kun niitä ei omatkaan pelaajat tiedä.
Ei ehkä ihan ikimuistoisin viesti, mutta haluaisin ehdottaa tätä ”puoliseisovaa träppiä” jonkin sortin vuoden uudissanaksi tms.
Lisäksi Liigassa yleisesti käytetty tiivis puoliseisova träp, jota kai ohjauspeliksikin kutsutaan, on myrkkyä tälle pelille.
– Ihmiset voivat keskustella, mitä haluavat ja nähdä asiat erilaisin silmin, mutta me tiedämme, mitä teemme ja menemme kohti pudotuspelejä.
Itse haluan nostaa jutusta nimenomaan tämän ylläolevan esiin. Erityisesti palstan neganiilojen kannattaa lukea ja varsinkin sisäistää tuo lause syvälle takaraivoon ja muistaa toi, ennen kuin haukkuu kaikki pystyyn ja vaatii jokaiselle potkuja.
Tässä on niin asiapitoinen viesti, että pakko nostaa jalustalle ja ottaa talteen.
Ai saatana
Jos Mertsi ois selostanut niin se olisi mennyt näin. ”Camper kiekossa, nyt ei saisi päästää näin helposti Pelicans miestä alueelle ja näääin se maksaa sitten hintaa kun kaveri pääsee suorastaan kävelemään alueelle, voi voi mitä puolustamista nyt Pelicansin omalla alueella ja Tappara siirtyy nyt johtoon.”
Tuuletukset meni kuitenkin 4-4!
Malekin riehuminen rankkarin torjumisen jälkeen ja koko kauden ilman maalia pelannut O’Leary juhli kun osui edes tolppaan.
Pakko ottaa talteen tämä, nauratti paljon.
Tälle repesin kyllä itse tänä iltana. Kaikkihan lähti siitä kun @bastardo olisi halunnut päästä alamaljan anniskelukatsomoon ja ehdoteltiin Opaalia tai muuta ravintolaa pelin katsomiseen telkkarista.
Kyllä mä pystyn kotonakin kalja kädessä telkkaria katsomaan.
Näkikö joku Pennasta kättelemässä?
Voiko kädet taskussa kätellä?
Vain itseään…
Tälle hihittelin, hieno oivallus.
Lahti on taatusti se paikka jossa köyhilläkin on kahisevaa, kiitos Luhdan.
Nauroin.
Toiselle puolelle selkään VMP ja toiselle MVP.
Ykkösketjusta puuttu sentteri, kakkosketjusta puuttu sentteri. Sit alko tuleen maaleja yliodottaman ja vastoin tilastoja voittoja. Selvittiin. Mä olen Antti Tuomenoksa ja tiedän, että mestaruuteen voi selvitä ilman ykkössentteriä.
Ei pysty