Ikimuistoisimmat / parhaimmat viestit foorumilla

Miten sen kahvin olisi käynyt?

Laittoi kyllä @TeroJ kyllä niin jäätävän hyvän kuitin, että bravooo!
Harvoin foorumilla repeää näin nauramaan.

Minun mielestä jo tämän ketjun otsikko ansaitsee paikan tällä listalla. Palstan sisällöllinen pohjakosketus :beers:

“Jonne Virtanen ilman housuja kapakassa 29-03-2019”

Kerrataan nyt väärinkäsitysten välttämiseksi, että minä en ole kyseistä ketjua luonut enkä otsikoinut. Joku muu saa tästä kunnian.

Minun hätäinen roiskaisuhan tuo otsikko on. Valvojapuolella pitivät brutaalina, mutta huvittavana. Hauskastihan se mukailee palstan otsikointikäytäntöä ja on informatiivinen.

Mitä ketjun sisältöön tulee, siitä vastaa ne jotka sinne ovat kirjoittaneet. Palstan sisältöön voi vaikuttaa kirjoittamalla mielekkäistä aiheista. Itselleen näkyvään sisältöön voi vaikuttaa vaimentamalla typeriä ketjuja, jos aihepiirit on jaettu ketjuihin fiksusti. Se oli tärkein syy miksi tuo aihe piti omaksi ketjukseen irrottaa. Meillähän ketjuja ei luoda aiheen merkittävyyden vuoksi vaan sen vuoksi, että 1) jengi haluaa aiheesta keskustella ja 2) aihe rajautuu hyvin.

Joo ja siis ehdottomasti pilke silmäkulmassa oma nosto ja kommentti. Älkää ymmärtäkö väärin. Huvittavahan tuo on ja täyttä asiaa kuten @rizka kommentoi. Yksinkertaisesti naurattaa aina.

(Toni) #130

Voi laittaa suoraan tänne :smiley:

Tämä palstalaisten pituuksia käsittelevän ketjun asiallinen huomautus kuuluu mielestäni tänne.

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #132

Kummeli vaan toimii, varsinkin jos sitä ei osaa odottaa! :smiley: :smiley: :smiley:

Nyt repes.