Ilves mediassa 2018-19

Määki oon tykänny Ilveksen some-vastaavan huumorista. Nyt kuitenki totesin, että Laaksosen jatkosopimus on saanu some-vastaavan suoltaan ainaki 4 typerää giffiä. Typeriä ne on ehkä vaan mun mielestä, mutta muutenki neljässä on vähintään kolme liikaa, vaikka hyviä oliski. Liekkö noissa kaikki tekijänoikeudetkaan kunnossa. Toivottavasti taas jatkossa keksii jotain persoonallisempaa.

Edit. Kyse siis Twitteristä ja tässä yks esimerkki:

Näin Ilveksen miehenä oltava kyllä vähän samaa mieltä. Hyvää huumoria on some vastaavalla ja hyviä juttuja muutenkin. Mutta itekin kun seuraan kaikkia twitteriä, instaa ja facee, niin välillä tulee hiukan ähky. Yksi hyvä juttu tuntuu vähän hautautuvan siihen paljouteen.

Ilveksen some-tiimi laukoo paljon ja välillä osuu:

Jaahas Ilveksen some lähti kopioimaan Blue Jacketsia

Tuota, tyhmä, vanha ja väärät poliittiset mielipiteet omaava palstaveli ei ymmärrä vitsiä. Onko sulla vielä rautalankaa jäljellä?

Ristinolla. 4 putkeen voitto.

(【ツ】) #28

IS toimittaja Tuomas Nyholm törmäsi yllättäen Ilvekseen tehdessään juttua Nottingham Pantherseista…

»Minulla on muuten kaveri, joka seuraa teidän liigaanne aktiivisesti. Hänen tyttöystävänsä puhuu suomea. Haluaisitko tavata heidät?»

Vastaan myöntävästi.

Scott Walkerin suosikkiseura on Tampereen Ilves.

Kerron olevani siitä pahoillani.

Abi Lambtonilta sen sijaan kysyn, miksi hän on opetellut suomea.

»En oikein tiedä. Huvikseni», hän nauraa iloisesti.

Puhumme vielä hetken SM-liigasta. Jälleen kerran yllätyn, vaikkei ehkä pitäisi: Scott on hyvin kartalla Ilveksen touhuista.

Vakavahenkistä raporttia nuorten maailmanmestarien jälkitunnelmista: