Ilves mediassa 2018-19

Ilveksen sometiimi lähtenyt Kärppien bandwagoniin ennenkun pleijarit ovat alkaneet.

Minä kyllä käsitän tuon “kuittina” Kärpille. Eli valkea kevät ei tarkoittaisi Kärppien voittokulkua, vaan Ilveksen ja Dostalin.

3 tykkäystä

Keskittyisivät sitten omaan tekemiseen eli tekeminen ratkaisee kaiken ja kuittailut sitten kesälomalle, jos semmoiseen kokee tarvetta.

4 tykkäystä

Minä taas olen ihan eri linjalla, eli juurikin tätä tunnelmanluontia pitää tehdä etukäteen ja sitten jos esimerkiksi tiputamme Tapparan, niin lopetan kuittailun valla, koska silloin se olisi v-tuilua.

Onneksi edustat valitettavan pientä vähemmistöä kaikkien fanien isossa kuvassa. Enkä duumaa Ilves-faneja, koska samanlaista *ittuilijaa ja haistattelijaa löytyy Tapparaltakin ihan omasta takaa. Jos Ilves voittaisi Tapparan pudotuspeleissä se olisi grande katastrofi, kuten Antti Törmänen aikanaan sanoi. En usko, että Ilveksen fanit tuollaisesta voitosta ihan heti pääsisivät yli ja sitä muisteltaisiin, vaikka Tappara voittaisi seitsemän seuraavaa mestaruutta.

2 tykkäystä

“Kun näet Dostyn uuden maskin, niin voit todeta rahan olleen tiukilla, että saatiin maalattua valkoiseen maskiin logo ja numero.”

12 tykkäystä

Onko sinusta tunnelmanluontia hypätä Kärppien bandwagoniin ennenkuin pudotuspelit alkavat tai toinen tulkinta @Juissi27, että kyseisen postauksen tarkoitus oli kuittailla Kärpille. Kai sitä tunnelmaa voi luoda kannattajiin tekemällä positiivisesti ja keskittymällä omaan tekemiseen? Ilmeisesti kassassa ei ole rahaa maalata kypärää vihreäksi, niin piti jättää pohjaväri valkoiseksi. Samalla ilmeisesti muutettiin tavoitetta saada Tampereen tori vihreäksi ja slogani on nykyään #valkeakevät.

2 tykkäystä

Tästä ehdottomasti samaa mieltä, keskinäisen pelin aikana hyvät some kuittailut. Muuten voisi jokainen keskittyä omaan tekemiseen, Ilvekselläkin olisi varaa hehkuttaa Dostalia muutenkin kuin maskin ja Kärppien hashtagin kautta.

2 tykkäystä

Ilveksellähän on vähän tuota naljailua mukana markkinoinnissa, mutta nähdäkseni tässä Ilveksen 2016 alkaneessa muutoksessa, jossa saatiin viimein ulostettua läpimätä johtoporros sekä hyväveliverkosto toimiston ympäriltä niin Ilves on ottanut isoja steppejä ammattimaisempaan tekemiseen. Hallitapahtumaan on keskitytty ja myyntiä on edistetty omien kannattajien keskuudessa - somessa Ilveksellä on aktiivinen ote tekemiseen. Joo, kyllä niitä huonojakin sinne väliin mahtuu - niin varmaan kaikilla, mutta pääsääntöisesti uuden Ilveksen aikana tuosta tekemisestä huokuu rehellisyys ja vastustajan kunnioittaminen. Rimanalituksia tulee fanien toimesta välillä - ihan niin kuin niitä tulee Tappara-fanienkin toimesta. Pääsääntöisesti olen kuitenkin sitä mieltä, että Ilves on ottanut isoja steppejä ammattimaisempaan suuntaan.

Ilves on myös pyrkinyt ihan aktiivisesti tällä kaudella jopa kapteeninsa johdolla suitsemaan häiriökäytöstä faneissa eli omillekin sidosryhmille on lähetetty selkeää viestiä, että homman tulee muuttua, jos meinataan viihtyä katsomossa. Ilveshän on aiheuttanut fanien perseilyllä suurimman mainetappion itse itselleen ja juuri sen takia Ilvekselle häviäminen on muillekin kuin Tapparalle viimosen päälle sitä itseään. Meno on kuin Jyväskylässä, jossa ei ole tietoakaan vierasfanien arvostuksesta. Tämähän on perinteinen fanien huonon itsetunnon aiheuttama defenssimekanismi, josta Ilveksen organisaatio taistelee väkisin irti, mutta aikaa menee.

2 tykkäystä

Radio Fun Ilveksen mukana.