Olin tässä mestaruushuumassa jo unohtanut Ilveksen kohtalon. Piti sit käydä aamun ratoksi vilkaisemassa heidän pahaolo-ketjuaan Ipafoorumila. Tässä muutama makupala mestaruuden ratkettua:
Jotenkin ennen peliä en ollut yhtään pettynyt vaan pelkästään aika varma, että Tappara hoitaa tylsästi näytöstyyliin. Mutta, kyllä tuo lopun tasoitus ja kaksi kertaa areenan räjähtäminen pisti veren kiehumaan. Ei helvetti mitä paskaa.
Joo, tapparan juhlilla pyyhitään persettä meidän mestaruuden jälkeen. En tiedä riittääkö siihenkään. Pitäisi vaan voittaa se mestaruus.
Kyllähän tämä vituttaa kun toiset juhlii jo n+1 kultaa ja itse nähnyt näiden kolmenkymmenen elinvuoden aikana yhden jalkapallon Suomen Cupin voiton ja siitäkin jäi kirjaimellisesti aika paha maku suuhun.
Osa on sitä mieltä, että oli hyvä ettei päästy häviämään finaaleissa Tapparalle. Itse olen täysin eri mieltä. Tappara ei taaskaan pettänyt. Ilvekselle valahti paskat housuun kun tosipelit alkoi.
Pitäiskö itsekin siirtyä tähän ja muuttaa johonkin Parkanoon, niin pääsis helpommalla.
Kirjoititko tuon nyt vai ilmestyykö ajastimella 12kk välein? - Ajastimella
Ensi vuonna meillä on todella iso sauma mennä päätyyn asti varmaan suurin pariinkymmeneen vuoteen. Ei se mestaruus kaukana ole voin melkein maistaa voitto siivet ja bissen mutta ei vielä keulita.
Lisäksi pelaajien totaalinen jäätyminen ennakkosuosikin asemassa eli meidän pelaajien pääkoppa ei ennakkosuosikin paineita kestänyt.
Konna oli kasvoiltaankin todella hoikassa kunnossa ja luistin liikkui ja energiaa riitti. Kaikki tämä oli poissa jo runkkarin lopussa…
Mitään marginaaleja ollu. Ei Pelicansilla ollu oikeasti mitään palaa. Ei yhtään mitään
Kyllä vituttaa kuinka epätasarvoinen maailma on. Tuon näköset ihmiset mitä oli torilla ei kyllä ansaitsis mitään
Tilannetta synkistää samassa kylässä majaileva ylivoimainen verrokki, joka suorastaan keräilee mestaruuksia. Olisimme ehkä onnellisempia, jos Tapparakin olisi vain tavallinen seura.
Kyllähän se taas puskista tuli miten paljon vituttaa, kun toiset juhlii kymmenessä vuodessa neljättä kertaa, ja me iloitaan välierissä kahdesta voitosta.
Onneksi on vappu tulossa. Saa pojat hiukan sihijuomaa ja päätä pois kiekosta hetkeksi…