Tekemistä tuossa savotassa riittää mutta jostainhan se on alotettava ja hienoa jos ensi askeleet on otettu.
Faktahan silti on ettei näitä kahta voi edes verrata keskenään, yksi on vakavasti otettava keskustelupalsta jossa turhat kitinät ja lapsellisuudet kitketään pois, toinen taas toimii periaatteella “antakaa määkin huudan määkin olen kännissä” ja läpi menee, plussaa siitä mitä pahemmin onnistut morkkaamaan “mouhuja”. Mukana koko komeudessa 40-50 vuotiaita aikuisia äijiä repimässä peliverkkareitaan. Samaan aikaan kehtaavat kuitenkin vaatia Ilveksen “kunnioitusta”, missä taas itse eivät osaa sen alkeitakaan vaan pilkataan aina tilaisuuden tullen. Kumma juttu jos ei oikein löydy.
Kyllä, olen siis melkoisen kyyninen moisen projektin suhteen mutta ei kai siinä, onnea yritykselle ja pääasia että pojilla homma on työn alla On siellä toki järkikeskusteluakin ja itse aiheesta, sitä en kiistä.
Jatkoaika on kyllä hienolla ja oikealla tiellä jos tuohon on vihdoin lähtenyt.
Tätä kutsutaan katkeruudeksi. Myönnettäköön että kyllä minuakin sieppaisi jos Ilves voittaisi mestaruuden, saati sitten että tekisivät sen 6-7 kertaa meidän 36 vuoden takaisen jälkeen.
Plus itse pelaisitte samalla ajanjaksolla pääasiassa karsintoja ja kuuntelisitte sitä vinoilua töissä/koulussa/baarissa/joka paikassa. Et sinällään ymmärrettävää katkeruutta ihmismielessä. Toivottavasti tulevaisuudessa molemmat pelaa mahdollisimman usein mitaleista, niin sijaa turhalle katkeruudelle ei olisi kummankaan leirissä.
Itselläni on sellainen tapa, että en lyö lyötyä eli ainoastaan silloin jos naapurin puolelta kuuluu jotain soraääniä niin kuittaan kyllä silloin yleensä takaisin mutta muuten yritän antaa olla.
Ipa foorumilla naureskeltiin Pelicansin menestyksestä yms ihan viikon sisällä. Itse en naureskelisi kenellekään, jos omasta viimeisestä mitalista on aikaa 20v
Nää foorumi keskustelut on tietty oma lukunsa, mutta kyllähän nyt yleisesti noi keskustelut/väittelyt ovat, ainakin omissa piireissäni varsin huumori pohjalla käytyjä. Pieni piikittely ja kuittailua kuitenkin kuuluu asiaan. Jos ne menee tunteisiin liikaa, niin kannattaa vilkaista peiliin. Tää on kuitenkin loppupeleissä vain jääkiekkoa.
Foorumeilla nimimerkkin takana nimettömänä on helppo huudella. Itse pyrin siihen foorumi kirjoittelussa, että kirjoitan vain sellaisia asioita mitkä voin sanoa ihmiselle myös naamatusten. Toki itsellekin ylilyöntejä joskus sattuu.
Ei tässä nyt missään nimessä ole aihetta laittaa päätä pensaaseen. Taisi olla kuitenkin ensimmäinen kausi pariinkymmeneen vuoteen, kun naapurissakin pelaillaan jääkiekkoa huhtikuun puolella
Mää kävin vähä vilkaisemassa. Myrrästä ne ei vieläkään tykkää, vaikka on hienon oloinen mies. Mutta kyllä mua se ärsyttää, että mikä siinä voi olla, ettei voi naapuriseuran nimeä kirjottaa oikein? Tuppura, Mouhu, porkkana tai korkeintaan tappara. Mutta olikohan otteluseurannassa ollenkaan oikeaa kirjoitusasua, eli Tappara. Itse ainakin pyrin kirjoittamaan kaikki joukkueet suht oikein. No JYP tai Jyp ja IFK tai Hifk tai KalPa ja Kalpa, tommosia epäjohdonmukaisuuksia varmasti tulee, mutta iso alkukirjain ja niin oikea nimi, kuin osaa, se on ehdoton minimi.
Ihmetyttää myös tietty antipatia molempien seurojen kannattajien keskuudessa. Normi naljailu on ihan ok ja kuuluu urheiluun mutta kun katkeruus alkaa ottamaan valtaa ajatuksista, ollaan huonolla tiellä. Tavallaan meidän tamperelaisten pitäisi tukea toisiamme, onhan meillä Suomenkin mittakaavassa ainutlaatuinen tilanne, kun samasta kaupungista kaksikin perinteikästä seuraa taistelee mitaleista. Itsellä on haaveena, että tamperelainen finaali nähtäisiin edes kerran elämässä ja suunta siihen on nyt oikea. Itse näkisin mielelläni niin, että mestaruus ei muualle menisikään kuin Tampereelle, ollaanhan me kiekkoilun kehdossa! Kyllä tänne kaupunkiin iloa mahtuu, vaikka se olisi välillä keltavihreääkin. Iloisia ihmisiä on mukavampi katella.
No sehän kertoo vain kirjoittajan älykkyysosamäärästä ja siitä että todellisessa elämässä on itse todellinen luuseri joka piiloutuu tälläisen provosoinnin taakse.
Foorumilla ollaan kovia ja pilkataan vastustajaa ja esitetään jotain parempaa kuin todellisuudessa ollaan, mutta oikeasti asutaan kotona vielä äidin helmoissa ja kuulutaan siihen virallisesti luokiteltavaan potkittuun alempaan työläisväestöön jossa ollaan katkeria kaikille ja kaikelle!
Muistan hyvin vielä 90-luvun alun. Käkättimeen tuli aika kovaa sillon meidänkin suuntaan
Sitähän se. Mutta ei tämä mielestäni silti oikeuta käyttäytymään 10-vuotiaan tavoin, tietty jokasella tyylinsä. Jos aikuinen mies kokee tarpeekseen vajota teini-ikäisen tasolle ilkkumaan, lällättämään ja vihaamaan ihmisiä koska ne kannattaa toista seuraa niin siitä vaan kai sitten. Ei tämä päiviäni pilaa mutta nyt kun aihe tuli puheeksi sanoin suoraan.