Ilvesfoorumi

Vahingon ilo on paras ilo ja tietyt Ilveksen kannatajat ovat sitä kerjänneet.

Mutta jos tekee mieli lällätellä, niin voi miettiä vaikka Jukka Peltolaa istumassa Raksilan jäällä ja sitten harkita sitä lällättelyä uudestaan.

42 tykkäystä

En laisinkaan, se vain sattui olemaan juuri edellinen kommentti. Tuo on semmoinen asia, jota olen tuuminut usein muutenkin – ja kyllä minultakin aika ajoin vahingoniloa löytyy vähän sinne sun tänne, koetan vain pitää sen salassa mahdollisimman hyvin.

Ja vilpittömintä iloa, sanoo Pätkä – eipäs kun vanha kansa.

3 tykkäystä

Sitä juuri tarkoitin, että ei kannata lähteä Ilveksen foorumille mitenkään lällättelemään tässä tilanteessa. Tai oikeastaan missään muussakaan tilanteessa. Ilves on kaikin puolin hieno seura ja aivan kuten kirjoititkin, siellä on tehty valtavasti töitä nostaakseen konkurssikypsän seuran yhdeksi Liigan kärkijoukkueista. Vaikka Ilvesfoorumille onkin pesiytynyt vähän vaikka minkälaista oman elämänsä ruuneperiä, ei kannata silti samalle provoilulinjalle lähteä. Kunnioitetaan naapuriseuraa, vaikka voidaankin näistä kiekkoasioista aina pieni pilke silmäkulmassa puolin ja toisin hyväntahtoisesti naljailla. Sen verran lukaisin Ilvesfoorumia, että kyllä siellä moni huomasi omien kannattajien ilakoinnit ja muutkin kirjoittelut vähän turhan ennenaikaisiksi. Pelataan kausi ensin loppuun ja katsotaan sitten kuka voitti.

Tampereella Tappara tarvitsee Ilvestä ja Ilves tarvitsee Tapparaa. Siitä ei ole kahta sanaa.

11 tykkäystä

Tästä olen henkilökohtaisesti eri mieltä. Tappara ei tarvitse Ilvestä ja Ilves ei tarvitse Tapparaa. Molemmat kuitenkin hienoja seuroja.

29 tykkäystä

Kun osa kavereista jo lapsuudesta saakka ovat olleet Ilveksen kannattajia, niin kyllä tässä tilanteessa pitää omia kommentteja hiukan miettiä. Silloin kun tuska on iso, niin ei sitä tarvitse ainakaan itse lisätä.

Kun pelit on ohi, niin hyvässä hengessä perataan miksi kävi niin kuin kävi. Tämä on perinteisesti tehty ihan hyvässä hengessä riippumatta kuka kannattaa mitäkin joukkuetta.

Itse foorumista sen verran, että kävin kurkistamassa missä mennään. Kyllä siellä joku koittaa oikeasti miettiä ” missä mennään ja miksi”? Varmasti turhauttavaa, kun osa porukasta työntää luiskaan koko organisaatiota Jalosta lähtien.

Tottakai ketutus on iso kun joukkue on hyvä ja tappioita tulee. Ei vaan huomata, että joukkueet ovat hyviä myös muilla.

7 tykkäystä

7 viestiä siirrettiin ketjuun: Areena: Tampereen Kansi ja areena, 6.12.2021-

Ilves tarvitsee Tapparaa koska ilman paikallispelien ilmaispisteitä menisi ipalaisten runkosarja pannukakuksi.

Ilcesfoorumista: se on mielestäni ihan hauska paikka vierailla jos haluaa jotain älyvapaata luettavaa. Välillä myös kyllästyn ympärillä oleviin Tapparafani “Yesmaneihin” nii kiva siksikin siellä käydä välillä.

10 tykkäystä

Ei varmaan kannata avata tätä sivustoa tänn? Taitaa jäädä telegrammit yms. kakkoseksi.

Epätoivon voi arvata. Toivottavasti riittää itsehillintä itse kullakin suuremmilta ylilyönneiltä.

En tähän nyt ketään lähde tuomitsemaan ja ohjeistamaan (Kontiolan sanoin: minä mikään jeesus ole itsekään). Kysyn kaikesta tästä huolimatta, onko se oikeasti niin tyylikästä meiltäkään käydä potkimassa kaveria, joka makaa jo maassa? Eikös sillon olisi aika kova veto vaan antaa olla. En oikein itse osaa arvostaa sitä, että kun toisilla kiristää jo valmiiksi se vanne pirusti, niin pitää vielä mennä haudan viereen tanssimaan.

53 tykkäystä

Nooh se kuuluu asiaan ja sitä on aina. Puolin ja toisin. Huono on henkinen kantti, jos sen tosissaan ottaa.

Olin yllättynyt, miten suuri osa tuollakin sitä mieltä, ettei peli tuohon paitsiomaaliin kaatunut.

2 tykkäystä

Niin kauan kuin pelejä pelataan niin mun mielestä sanan säilää saa käyttää. Mutta sen verran pitää olla fiksu että kun pelit päättyy niin sitten pystytään vielä katsomaan toisia silmiin ja paiskaamaan kättä päälle. Ei Ilves nyt kuitenkaan vielä makaa maassa tai ole haudassa.

6 tykkäystä

Oliko se tyylikästä lähteä Porin torille juhlimaan Tapparan häviöö finaalissa?

26 tykkäystä

Se, että joskus naapurilla on mennyt vähän alta lipan hommat, niin ei oikein oikeuta tekemään samaa toiseen suuntaan. Pysytään me tässä parempana, vaikka kyllähän täällä on nyt hyvin paljon semmosta hyvinkin aitoa “iloa” tästä naapurin vaikeudesta omassa sarjassaan. Itse yritän pitää tiukasti silmällä sitä, mitä tapahtuu Tapparalle. Ei oo hirveästi varaa ilkkua, kun huomenna voidaan itsekin jo olla selkä seinää vasten.

20 tykkäystä

Samaa mieltä tästä. Ollaan itsekkin aika pahassa paikassa ni ei paljo kannata lähtee ilkkumaan naapurille

1 tykkäys

Enkä kyllä lähtisi muutenkaan. Ilveksen(kin) sarja on vielä kesken ja vaikka ei olisikaan, niin aktiivinen esim. naapurin foorumilla ilkkuminen ei mielestäni ole hyvä tapaista eikä Tapparan arvoille sopivaa. Eri asia tietenkin sitten aamullla toimistolla kahvikoneen jonossa, jossa voi tietenkin pikkuisen vinkata peleistä, mutta sitäkään ei tarvitse sen enempää jatkaa.

12 tykkäystä

Varsinkaan kun täällä ei olla yhtään parempia.

3 tykkäystä

Ennen ratkaisua ei kehtaa ilkkua, ettei jinxaa ja ratkaisun jälkeen ei kehtaa illkua, koska lyötyä ei viitsi lyödä. All in all: ei jaksa ilkkua toisten fanipalstoilla kyllä yhtään.

3 tykkäystä

Ollaanko täältä nyt sitten käyty naapurin tonteilla “potkimassa maassa makaavaa” ja “ilkkumassa”?

Kävin lukemassa aika hemmetin monta sivua, enkä löytänyt yhtäkään kommenttia meikäläisiltä.

Ihme jeesustelua taas.

37 tykkäystä

Itse “potkin maassa makaavaa” kieli poskessa huumorijutuilla storyssä ja kommenteissa mitkä ei ole Henk koht hyökkäyksiä ketään kohtaa. Sitten kun pelit on lopulta ohi niin lopetan.

Ilvesfoorumia nyt kiva käydä tappiopelien jälkee lukemassa kun en heidän faneista tykkää.

Siellä on olemassa joku ketju minkä pointti on purkaa Ilveksen aiheuttamaa pahaa oloa. Sitä luen. En kommentoi, sillä ovat jo tarpeeksi nuppi kireällä siellä. Lukemisesta tulee jo hyvä mieli. Jotkut pitävät sitä nolona. Ehkä minäkin kun kasvan. Nyt menen viihdyttämään itseäni.

2 tykkäystä