Ilvekselläkin joku oma foorumi? Ei taatusti yhtä hieno kuin tämä Tapparan foorumi.
Yhtä hienoja. Tää on niiltä kopioitu.
Kuka tällaisia enää edes muistelee? Aina voi itse olla fiksumpi ja kyllä se jossain kohtaa maksaa palkkansa takaisin.
Sääli on sairautta eikä tähän kannata sortua. Intohimoiset kiekkomiehet voivat naljailla keskenään. Kaikenkarvaiset hiljaiset hiihtäjät, jotka kommentoivat jääkiekosta ivallisesti vain silloin, kun intohimoinen jääkiekkofani käsittelee pettymystä, ovat raskaimpia.
Itse olen sen verran käsitellyt ysärillä ja 2003 kauden jälkeisiä pettymyksiä, jotta olen pyrkinyt pitämään viisaana ajatuksena olla kommentoimatta, kun esim. Ilves-intohimofania kaihertaa oman joukkueen pettymystulos kaudesta. Sisimmässä vaikka nauttii tilanteesta, voi olla parempi pitää nautinto omana tietonaan. Sitä kaiketi kutsutaan kunnioitukseksi tms. positiiviseksi ilmiöksi.
Käyn äärimmäisen harvoin lukemassa Ilves-foorumia ja tätäkin palstaa tulee luettua harvemmin. Koen kuitenkin sen todeksi täällä, että paikallisasetelma pitää Tampereen kiekkoherruustittelistä Suomen osalta vahvasti Nokia Areenalla tapahtuvan kiekkoviihteen parissa. On Tampere ylivoimaisesti intohimoisin kiekkokaupunki Suomessa.
Juu, ipafoorumihan syntyi alkuräjähdyksen yhteydessä.
No nauttikoot nyt. Muutamaan toivehetkeen on vielä mahdollisuudet.
Voihan tämä vielä kääntyä. Oi sitä ilon päivää jos näin käy!
Ei varsinaisesti. Mietin vaan, että miksi tämä kyseinen ketju on ikään kuin pakko tekohengittää aina uudestaan päälle. Ei tässä ketjussa ole ihan toviin ollut edes mitään oikeaa asiaa, mutta silti tämä täyttyy näistä “haha, kun kavereita *ituttaa”. Täällä on ihan samanlainen meininki, ellei jopa pahempi, kun Tappara häviää yksittäisen pelin. Mutta eipä sitäkään taideta käsitellä tappara.co-ketjussa.
Sitten paistatellaan siinä meidän näennäisessä paremmuudessa. Mutta hyvä sanavalinta tuo jeesustelu. Koska sitähän tämä on. Ei vaan itsellä oikein meinaa ymmärrys riittää, mitä ihmettä tälläkin saavutetaan
Joo en itsekään tykkää ilkkua jos naapurilla tai jollain muulla joukkueella menee huonosti. Sellainen toiminta saa itsensä näyttämään varsin pikkusieluiselta ja säälittävältä reppanalta. Lällättely vastustajalle voiton jälkeen on iso ei mielestäni.
Vastustajaleirin kuittailuun kuuluu vastatata täydellä teholla (tai no enemmänkin puolitosissaan) mutta lyötyä ei pidä lyödä.
Onko sulla yhtään sukulaista joka on Ilves kannattaja? Itselläni on äidin puolen sukulaiset pelkkiä Tapparoita,joten se tietty kunnioitus on aina ollut rakasta naapuria vastaan. Ja tietysti kun tässä Ilves on ollut enemmän ja vähemmän Tapparan jaloissa ihan sieltä 80-luvun alusta asti (muutamia lyhyitä hetkiä lukuunottamatta) ei onneksi sieltä puolelta ole myöskään tullut mitään älytöntä *ittuilua lähinnä “missä meni vikaan? Kun et Tapparaa kannata?” Tyyppisesti. Mutta joo ei ehkä siksikään oo koskaan oikein Tapparaa tullut mollattua,muistan kun olin armeijassa 03 kun Tappara voitti mestaruuden ja sit päivystäjänä kuullutin että onnittelut Tapparalle niin jotkut Tapparat oli et miksi sä nyt meitä onnittelet? Käänätkö takkisi? Olin et eikös tässä Tamperelaisia kaikki olla? Et mun mielestä se oli hieno homma.
Kyl ne sit ymmärsi.
Itselläni on lähes koko suku Ilvesläisiä muutamaa TPS kannattajaa lukuunottamatta (vanhin isoveli ja kolme serkkua)
Ainoastaan isäni, äitini ja nuorempi isoveljeni kannattaa Tapparaa. Serkkuja on vino pino ja lähes kaikki Ilvesläisiä sekä äidin veljet loppuun asti Ilveksen miehiä.
Kolme läheisintä kaveria ovatkin Tappara, TPS ja Ilves kannattajia. Perfectly balanced as all things should be sanoisi Marvelin Thanos.
Saman katon alla asuu 2. En ole puhunut game 1 jälkeen heille sanaakaan jääkiekosta. En ole kehdannut
Mä oon koittanu aina muistaa, että jonkun toisen joukkueen epäonnistuminen ei vie Tapparaa milliäkään eteenpäin (ellei ole kyseessä keskinäinen kohtaaminen).
Ainoa mikä minua kannattamisessa tyydyttää, on Tapparan menestys. Ja tämän kauden osalta Tapparan menestyksessä ollaan suurin piirtein lähtötelineissä vielä ja matkaa vielä on.
Itse saan tästä viidettä. Ihan rehellisesti.
Tältä nimimerkiltä voi häviön jälkeen tällaista odottaakin. Toivottavasti modet hereillä, ainakin suuri osa ketjuista siellä nyt lukossa. Toivottavasti kaikki nämä viestit poistetaan myös.
Laittaisin mielelläni tähän nauravan hymiön sydämen siasta.
Aivan himmeetä touhua, mutta jatkakaa.
Yksittäistapaus?
Täällä ei kyllä ole hiukkaakaan varaa naureskella naapurin foorumille. Menkääpä lukemaan vaikka edellisen Turun pelin jatkoaikaratkaisun jälkeistä kirjoittelua otteluseurannasta.
Älkää nyt kuitenkaan lähtekö sieltä tämän enempää viestejä tänne laittamaan. Tuon foorumin moderoinnilla sieltä löytyy vaikka mitä. Menkää lukemaan, jos haluatte, mutta turha tänne näitä tuoda.
Edit. Lisäksi tuo Ilvesfoorumin pahan olon ketju on älyttömyyksiä varten tarkoitettukin. Ei toki ihan tällaisia ylilyöntejä varten.
Ollaan me täällä kuitenkin asiallisia. Oma sarja kesken vielä.
Saan yhtälailla siitä viihdettä. Idiootit naurattaa kun se on vain harmitonta tekstiä ruudulla, eikä tappeluita.