Ilvesläisten kanssa väittely

Sopinee tänne.

Idiotismi on voimakasta. Kysynkin voiko olla enään tyhmempää sakkia?

E: Olen iloinen että olin siinä jonossa kun älyä jaettiin.

7 tykkäystä

Naapureiden on pakko kirjoittaa omaa historiaa! :wink: Hauska mutta ehkä vähän turha kuitti.

Pari voittoa alla niin alkaa taas vähän mopo keuliin🙈 Missä tyyli?

2 tykkäystä

Lasketaankos muuten noihin maaleihin sekä kissanpäälogolla että sillä koko kisun kokoisella logolla tehdyt maalit? Mielestäni pitäisi laskea erikseen :wink:.

2 tykkäystä

Joukkue joka pelasi hyvin, kun miehet oli sodassa. Eikö edes hävetä?

E. (Sana hyvin jäi välistä)

12 tykkäystä

Ilves nyt on vaihtanut logoaankin enemmän kuin TBK ja Tappara yhteensä, joten en ihan hirveesti huutelis… Ja eikös nyt ole menossa jokin ”uusi aikakausi”, joten onko enää sama seura lainkaan :thinking:

7 tykkäystä

On turha kuitti, mutta miksi tuo aina uppoo? Joka kerta. Faktahan se on, että ennen vuotta 1955 Tapparan nimi oli TBK. Tappara nimistä joukkuetta ei ollut ennen tuota vuotta. Eihän sitä kiistää voi? Yhteen kaikki maalit ja mestaruudet tietty lasketaan, mutta eri nimellä pelejä on pelailtu. Niin on Ipakin Ilves ry:nä ja Ilves Hockey Oy:nä :wink:

5 tykkäystä

Silläkin on tietysti vaikutusta, missä yhteydessä sen esität tai mihin sillä vastaat.

1 tykkäys

Täysin relevantti kuitti. Ei mekään muiden aikaansaannoksia Ilveksen hyväksi lueta.

1 tykkäys

Kuittaillaanko Tapparan virallisessa somessa ylipäätään Ilvekselle? :thinking:

8 tykkäystä

Eikös tämä sentään liene epävirallinen? :smile:

Eikä Tapparan. Se, että sinä et tunne historiaa, tai halua sitä ymmärtää ei vaikuta asiaan.

7 tykkäystä

Miks mulla ei välähdä tää auki, mistä mä oon jääny paitsi vai käynkö vaan flunssakuumeessa turhan hitaalla?

Edit: noin 5 sekkaa kirjottamisen jälkeen …yhdellä nimellä, joopa joo. Aika väsyny “kuitti”. Liian väsynyt ettei edes moinen lapsellisuus auennut heti.

Koittavat viedä nyt TBK mestaruuksien lisäks maalitkin… Ei kyl jaksa tästä väitellä enää, jos haluavat muutta historiaa niin minkäs sille voi.

2 tykkäystä

19 tykkäystä

Joo kuten editoinkin heti perään niin toi alkaa olla jo niin väsyny ja vanha vänkäyksen aihe että huoh.

Ehkä siellä on joku uus jonne päässy somevastaavaksi ja voi näin rääpiä päätään vanhalla “läpällä” ja näin purkaa pahaa oloaan.

3 tykkäystä

Tuohon voisi vastata yhtä veemäiseen tyyliin logoista. Me ei sentään vaihdeta seuran logoa muutaman vuoden välein siinä toivossa että fanit ostais uusia pelipaitoja.

3 tykkäystä

Onko luetun ymmärtämisen suhteen vaikeuksia. Twiitissähän ei väitetty, että Ipa olisi rikkonut 10 000 pisteen rajan ekana, vaan että oli eka joka teki sen samalla nimellä.

Saman tyyppinen artikkeli taitaa löytyä, jossa Ilves-ikoni Aarne Honkavaara toteaa, että TBK=Tappara. Ihmeellistä vänkäämistä tällaisestakin asiasta saadaan aikaan…

5 tykkäystä

Ei se sinullakaan ihan putkeen mennyt… sano hep, kun keksit mikä meni vikaan.

18 tykkäystä