Itsellä kanssa korttilaatikko kotona NHL-kortteja täynnä. Maksoi joskus aikoinaan 500 markkaa muistaakseni.
Harrastus lässähti melkeinpä siihen laatikkoon, kun kaikista harvinaisin kortti oli Alexander Daiglen kortti.
Itsellä kanssa korttilaatikko kotona NHL-kortteja täynnä. Maksoi joskus aikoinaan 500 markkaa muistaakseni.
Harrastus lässähti melkeinpä siihen laatikkoon, kun kaikista harvinaisin kortti oli Alexander Daiglen kortti.
Jos sulta sattuu löytymään erikoisempaa ja hyväkuntoista molarilappua, niin voisin olla kiinnostunut? ![]()
Ei löytynyt laatikosta maalivahdin maalivahtia. Pääasiassa Luc Robitaillen kortteja (muistelen että jouduin vaihtamaan keräämisen kohteen Lindrosista Robitailleen, kun Lindrosin kävivät liiaksi kukkareon päälle) ja jotain sekalaisia kovissa/pehmeissä muovissa olevia kenttäpelaajia.
Itseltä löytyy esim. Patrick Roy Signature Series 93/94 (6 of 10) kortti ja Mike Vernon joku Painted Warriors (7 of 10). Ihan hyvä kuntoisia molemmat.
Laitappas mulle kuvat, niin ihmetellään. Jos sopuhintaisia, niin mahtuu kyllä varmasti omaan kokoelmaan ![]()
Toi ristikasi on hieno! Mitä sarjaa se oikein on?
Olisko nimi ollut Aces High, Cardsetin joku erikoiskorttien joukko 1999-2000 sarjan sisällä. Tapparasta noita pelikortteja olivat Reijo Ruotsalainen, Timo Jutila, Janne Ojanen, Theoren Fleury, Jarkko Varvio ja Päivi Ylitie (cheerleader).
Täytyypä kattoo mitä kaikkia kortteja iteltä löytyy. Arvon puolesta tuskin mitään ihmeellistä, väärään aikaan ja vääriä sarjoja oon keränny.
Mistä muuten nykyään saa ostettua Upper Deckin laatikoita halvimmalla?
Halvalla ei saa mistään mutta Tmi Toomas-tuote Pispalan valtatiellä myy. Suosittelen lämpimästi.
Jeps. Halpoja ei ole oikein missään. Itse olen boksit napannut Kauppakeitaalta Seinäjoelta, kun on melkein naapuripitäjä. Seuraavat tosin tilaan varmaan edellä mainitusta Toomas-tuotteesta.
Reilu nelisen kuukautta keräilyä uudelleen innostuksen jälkeen takana ja ns. parempien molareiden kokoelma kasvaa hitaasti, mutta varmasti ![]()
Nyt löytyi aivan huippulappu omaan kokoelmaan. Ei todellakaan mikään arvokas, mutta silti. Numeroitu Harri Säteri rookie patch/auto.
Hei. Onkohan täällä jotain tietäjiä jotka osaisivat auttaa korttikokoelman arvon määrittämisen kanssa? Isän peruja on jäänyt monta vuotta sitten perinnöksi ja oma tietotaito/jaksaminen ei ole silloin riittänyt. Tiedän sen että “arvokortteja” on kokoelmassa ollut. Todella paljon Jaromir Jagr kortteja sillä Jagr oli isäni lempipelaaja. Moni kortti ysärin alkua. Mistä lähtisin alkuun?
Noissa korteissa ysärin alun korteissa ei ole kovikaan arvokkaita kortteja tänä päivänä, kun painosmäärän ovat olleet tuolloin poskettomia. Ysärin kortit on tänä päivänä taas kysytympiä mutta hinnat on pääsääntöisesti maltillisemmat kuin 20-vuotta sitten. Uudemmista, 2000-luvun korteissa, on kalliita RC-kortteja (mm. Ovechkin, McDavid) numeroidut nimmarit / jersey-kortit voi myös olla satoja taaloja.
Näkemättä ei voi tietenkään sanoa arvosta mitään, kunto ratkaisee.
Korttien kunto on lähtökohta.