Taitaa Suomen ainoa kivijalkamyymälä löytyy Forssasta https://www.funstuffstore.com/
Ei ehkä se halvin mutta luotettava. Huuto.netistä kannataa kanssa katsella, sieltä löytyy varsin edullisesti vanhempia(halvempia) laatikoita.
Korttifriikit.com on suhteellisen aktiivinen foorumi jolla myös kauppiaita pyörii, lisäksi Facebookista löytyy “Korttifriikit.com - Kauppapaikka Keräilykorteille”-ryhmä, joka on todella aktiivinen ryhmä. Noista lähtisin itse katselemaan tarjontaa ja ostamaan.
Nämä tuutinpääliset kyllä kiinnostaisivat kovasti, jos vain ovat jollain siirtosummalla ostettavissa.
Näitä tuutinpäälisiä kuuluu muuten sarjaan 33 eri pelaajasta. Oliko myynnissä aikanaan muidenkin tehtaiden kuin Turengin ja Oulun painamat versiot?
Kaverin kanssa ostettiin puoliksi joku Upper Deckin reilun satkun arvonen boksi. Pääsee taas fiilistelemään nuoruusmuistoja ja availemaan korttipaketteja. Ajateltiin kyllä jatkossakin aina tilipäivänä joku loota hommata. Näistähän voi oikeen perkeleen hyvällä tuurilla saada jotain makiaakin
Uusimmat tulokkaat korttikokoelmaan Jos joku Patusta kiinnostunut, niin lähtee 40 egulla
Pelaajakortit jostain kumman syystä hieman ylimääräisenä.
Nätti Husso.
Itse en keräile, mutta mielenkiintoinen aihe.
Uusin tulokas molareihin. Markstrom. /35 auto patch.
Mitä sarjaa nämä kortit ovat?
Upper Deckia:han nämä nykypäivänä tahtovat olla. Viimeisin Premieria.
Itse olen nuorempana keräillyt paljonkin kortteja, mutta lähinnä SM-Liigaa. En ole pahemmin NHL kortteihin törmännyt, mutta ilmeisesti niitäkin ihan laajalti löytyy. Harmi vain, että olen hukannut kaikki kansioni. Yksi leijonakorttikansio joltain 2010 luvun alkupuolelta löytyy, mutta kaikki muut hukassa.
Sama homma. Lopetin keräilyn n.15 vuotiaana ja myin kaikki kortit pois. Silloinkin oli aikamoinen molarikokoelma kasassa. Harmittaa näin jälkeepäin pirusti! Nyt on n .4kk. tuĺut taas kerättyä kortteja uudella innolla. Molarit taas etusijalla
Muistan joskus jonkun lehden mukana ollutta listausta, mistä näki rahallisen arvon keräilykorteille. Hassua että sellasen pystyivät määrittelemään. Onkohan vanha 200mk kortti enää 5€ arvoinen.
Beckettistä korttien arvot taidettiin kaivaa. Itsekin 90-luvulla NHL-kortteja keränneenä ei voi muuta sanoa kuin että tuli harrastettua keräilyä täysin väärään aikaan (ainakin siis jos rahallista puolta miettii), kortit eivät ole enää minkään arvoisia.
Jokunen vuosi sitten kaivoin naftaliinista korttilaatikon esille ja asiaa tuntevan kaverin kanssa plärättiin korttien nykypäivän arvoja. Sen perusteella voin sanoa että mainitsemasi 5€ kuulostaa optimistiselta toiveelta Ei auta vaikka oli Eric Lindrosin tai Teemu Selänteen rookie-kortteja tai mitä lie Wayne Gretzky erikoiskortteja, rahassa mitattuna pelkkää ilmaa.