Jääkiekkokortit

Taas paukkui ennätykset Wayne Gretzkyn tulokaskortissa.

6 tykkäystä

Tällainenkin aarre löytyi. Olikohan ollut aikanaan joku suklaapatukoista tmv. mistä tähän keräilykirjaan sai tarroja. Mulla on tuossa kirjassa jokaisen maan jokaisen pelaajan tarrat. Itse en varmasti ole kaikkia suklaita syönyt.

13 tykkäystä

Sitten löytyy myös vähän Fleuryn kortteja ja kaikkea muuta. En minä näillä oikein mitään tee…

10 tykkäystä

Tarrat oli myynnissä ilman suklaita. Olikohan joku 5kpl/pussissa. Koulussa välitunneillahan noita vaihdeltiin.
Saikohan tarravalmistajalta tilata vielä puuttuvat tarrat, jos ei muuten löytynyt :thinking:

6 tykkäystä

Jos joskus aijot luoppuu noista niin mua ainakin vois kiinnostaa saada noi. :smile: muuten on aika hienoi noi vanhat kortit.

Minä en kortteja kerää, mutta sen verran olen kartalla että ihan rahaa korteistakin joutuu maksamaan. :thinking:

1 tykkäys

Niin tarkoitinki rahalla sillä noi on aika harvinaisia @BlueOval

1 tykkäys

Mulla ei ole hajuakaan mitä nuo voisi maksaa. Eikä tuossa edes ole kaikki. Löytyy paljon muitakin kortteja. Joku joskus kyseli mm. Barkov sr korttien perään. Sellaisiakin löytyy.
Tässä on pari Tapparaan liittyvää korttia.

3 tykkäystä

Sellainen ”kuvitelma” itsellä, että tuosta MM-kisa albumista voisi saada jotain mikäli sisältää kaikki kuvat. Noilla perus pelaajakorteilla ei suurta arvoa, kunto pitää olla myös mint. :grinning:

Mutta en ole ihan tämän hetken aallonharjalla tässä suhteessa.

1 tykkäys

Osaatko antaa vinkkiä missä kannattaisi kaupitella? Voi toki olla, että pidän nämä itselläni.

Nuo 90-luvun kortit on surullisen kuuluisia siitä kuinka nopeasti ne menetti arvonsa. On Selänteen ja Lindrosin rookieta yms. siltä aikakaudelta mutta hinta huitelee pohjamudissa.

Nimim. “kokemusta on”

3 tykkäystä

Ihan näissä perus Huudoissa ja Toreissa näytä on ollut myytävänä. Sieltä voinee saada hinnoitteluapua. Toki uskon, että tuon saisi jopa täällä myytyä.

1 tykkäys

Korttien arvo on se, mitä ostaja maksaa. Tunnearvo on tärkein.
Kuvassa on kortteja, jotka ovat niin huonossa kunnossa, että rahallinen arvo on 0 euroa. Jos kortit ovat near mint tai mint arvo on 0,25€-0,50€/kpl.

Tuo Jääkiekon MM 1991 sarja on arvokkaampi, kuin kuvassa olevat kortit. Hintaa en siihen osaa sanoa.

4 tykkäystä

Tori.fi on huono jos haluaa katsoa mikä on artikkelille päivän arvo.
Ostajan kantilta on myös huono jos ei kyttää sitä 24/7.
Huuto.net on hyvä ja helppo. Sitä kautta olen ostanut ja myynyt paljonkin.
Ping @Oijennus Jos päädyt Huuto.net palveluun niin voin jeesata parhaan kykyni mukaan.

Korteista en vieläkään tiedä, mutta pelipaitojen myynnin suhteen on ollut hiukan nuiva suhtautuminen. :zipper_mouth_face:

Tässä on suuri viisaus! :point_up_2:t2:
Pelipaitojen kohdalla keskustellaan usein myös minkä arvoinen joku kyseinen paita on.
Olen käyttänyt tuota samaa yllä olevaa faktaa vastauksena.

2 tykkäystä

En nyt ainakaan vielä lähde myymään tuota 1991 tarrakirjaa.

Kortit voin myydä mikäli tulee hyvä tarjous vastaan. Edellä oli vähän osviittaa korteista ja tässä on lisää. Jokunen yllätys tulee myös näiden lisäksi, kun en kaikkia jaksanut selata läpi. Yksityisviestillä saa lähestyä ja tarjota.

3 tykkäystä

Joskus -81 tai -82 oli jäätelötuutteja, joiden kannessa maajoukkuepelaajia:

20 tykkäystä

Kas kun en näitä muista lainkaan. Olikohan näitä tarjolla Tampereen alueen markkinoillekin vai oliko myyntialue rajattu Oulun seudulle?

Oli täälläkin myynnissä. Taisi olla nimeltään Jellona-tuutti.

Onko nuo sinulla olevia?

Junnuna keräsin kauhean setin kortteja, enimmäkseen maalivahteja. Mutta tyhmänä myin ne mopoikäisenä pois. Nyt vähän olen fiilistellyt, että aloittelis uudelleen tämän hienon harrastuksen. Onko kenellään tietoa mistä näitä korttibokseja olisi järkevin tilata? Olishan se mukavaa päästä repimään pakkoja auki esim. kerran kuukaudessa ja voihan sieltä samalla saada kokoelmiin niitä oikeasti rahanarvoisia helmiäkin.