Ei toi 110g kolmen vuoden aikana nyt vaikuta siltä, että Siltsu mikään kuriiri olisi.
Jari Sillanpään asianajajan mukaan Sillanpäätä ei epäillä huumekaupasta tai muista törkeistä rikoksista.
Sillanpään matkatavaroista löytyneen pienen metamfetamiinimäärän taustasta Sillanpäällä ei asianajajan mukaan ole tietoa. Sunnuntaina suoritetussa kotietsinnäissä ei löydetty huumeita.
Jos käytät metaa, oot sillä jo ihan tarpeeksi rikollinen ja pohjasakkaa kuten muutkin narkkarit.
Kerran kärynnyt ratista, mutta montako kertaa ajanut sekaisin?
Popedan sanoin “Mä olin lyönyt monta pilleriä suunnattomaan kitaani
Huumehommissa en kyllä ole mikään titaani
Monta kauheeta päivää sen jälkeen sairastin”, eli hoitoon vaan!
Eiks tuosta 110 grammasta ole vain Siltsun oma sana. Mutta aika hyvin siitäkin on kuulemma annoksia saanut, jos on vain muutamia vuosia käyttänyt. Riittänyt ehkä muutamalle muullekin silloin tällöin? Minulle hyvin vierasta maailmaa. Se vain, että surullinen tapaus. Sais nyt itsensä kuntoon.
Hyvä nyrkkisääntö on että viimestään kun siirrytään suonensisäseen käyttöön niin ollaan jo aika syvällä pelissä ja kyseessä on ongelma, vaikka käyttäjä ite kuinka väittäiskin viihdekäytöks.
Uutisessa spekuloidaan huumeiden käytön vaikutusta Sillanpään kunnolle.
Kyllä addikti tollasen 110g helposti muutamassa vuodessa käyttää ihan itekseenkin.
Jaa. Kun mä en tiedä niin uskon noita medioita. Eiks toi “kristalli” ole kuitenkin aika tehokasta. Jos Siltsu on itse käyttänyt kaiken, niin on se ollut aika hilpeetä poikaa. Epäilen olevan sen verran sosiaalisen tapauksen, että ei oo aina yksin ollut.
Satulinnakin kuulemma levytetään uusiks nimellä pilvilinna. Tosin lasilinna sopis paremmi
Heh…
Reino Nordin siis kärysi huumeista tässä taannoin.
Eikö Sillanpään lähipiiristä löytynyt ketään joka olisi pitänyt hänet sivussa tuosta eilisestä tv-lähetyksestä? Mieshän tarvitsee nyt oikeasti apua ja hoitoa. Karmeaa katsottavaa.
Katoin kans pätkän, mies ihan pihalla.
Juu, enkä nyt varsinaisesti syytä EVS-tuotantoa, ei heillä ollut varmaan käsitystä mikä todellinen tilanne. Sillanpään lähipiirillä kaiketi oli. Manageri, joku.
Julkisuutta se on huonokin julkisuus.
Paljonkohan levymyynti pomppasi kun Jarskia säälivät ihmiset päättivät auttaa ostamalla levyn?
En usko että tuolla myytiin yhtään mitään. Enkä usko että kukaan täysjärkinen varsinaisesti säälii. Tyyppi on ammattilaisten hoidon ja avun tarpeessa.
E. Varmaan Siltsun oma subjektiivinen näkemys oli, että sinne vaan kertomaan avoimesti.
Jari Sillanpää ei ole pohjalla, ei vielä. Päihdetyön ammattilaisen mielestä Siltsua ei voi edes auttaa, koska hänellä ei ole motivaatiota tulla autetuksi. Lisäksi hän uskoo voivansa lopettaa milloin tahansa, mikä on sama harha kuin useimmilla huumeriippuvaisilla.
Taitaa Sillanpään tilanne olla kuin sillä tarinan nistillä joka kiistää olevansa koukussa:
“Olen käyttänyt tätä nyt päivittäin kolmen vuoden ajan, enkä ole havainnut vielä minkäänlaista riippuvuutta.”
Jep, samoja juttuja latelee kuin ihan perinteiset alkoholiongelmaiset. Homma hanskassa, ei vaikutusta arkielämään, pystyn lopettamaan koska vain.
Jaahas,että tälläistä.
Helsingin käräjäoikeudesta vahvistetaan, että käsittelyn istuntopäivä on 26. helmikuuta.