Jukka Peltola

Sori, luulin olevani Jukka Peltola ketjussa.

19 tykkäystä

Älähän nyt aliarvioi arvokasta kapteeniamme.

Joo siis aivan surkeet kisat taas, kun tuolla ei ole edes Team Europea ym. muita muovi- ja NHL19-joukkueita mukana. Oikeet kansainvälist hokii pelattiin vain edelliset 20 vuotta, the rest is history.

Siltikin ihan siedettävän kova juttu pelata ja esiintyä edukseen olympialaisissa. Vielä kun tulisi joku mitali - mutta ihan hyvä näkyvyys jo nytkin. Voi vähän hehkuttaa.

Peltola sai aikamoista mediahuomiota jo viime kaudella, ja nyt vähän enemmän - hyvä näin.

2 tykkäystä

2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Jääkiekko Pyeongchangin olympialaisissa 2018

Nostetaan tätäkin ketjua vähän ylös.
Meidän kapteeni on ollut kyllä todella huono jo pitkään. Ilmeisesti mitään loukkaantumista ei ole kun kuitenkin pelaa ja miehiä on poppareilla?
Eilenkin Mikkelissä olisiko ottanut oikein kaksi kunnon luistelupotkua koko pelissä. Kaikki syötöt ja ratkaisut luokattomia.

6 tykkäystä

Ja silti sille annettu kiintiöpaikka kärkiketjuihin. Taidollisesti 3-4 kentän mies vaikka onkin muutoin monipuolinen alivoimille yms.

2 tykkäystä

Painaakohan mahdollinen ensi kauden KHL sopimus mielessä?

Jaa et nyt vedetään vuorostaan Jugia kölin alta? Jasu pelannut paremmin niin haetaan uusi kohde?
Voidaan kertoo syy heikompaan esiintymiseen jos joku ei sitä itse tajua. Muut veteli kevään viimeisen reeniputket tuossa kisojen aikaan ja siellä alkaa porukan jalat nyt aukeamaan. Jugi kävi höntsään kisat ja aloitti kevään reenit viikon kaks jäljessä, joten kyllä se putki alkaa taas liikkuun parin viikon päästä.

10 tykkäystä

Taidot riittää ehdottomasti kärkiketjuihin Liigassa.

Eilen oli vähän vaisumpi peli, mutta eiköhän se siitä.

3 tykkäystä

Ei missään nimessä Kapteenia kölin alta, mutta tottakai hänellä on parannettavaa ollut viimeaikojen esityksissä.
Uskon, että tietää itse ja olen varma ettei välinpitämättömyyttään vedä vihkoon.
Rankka kausi vissiin ollut Olympialaisineen joten kun saa kropan auki taas niin olen varma että jättää pleijareissa ihan kaiken kentälle.

3 tykkäystä

Pikkuisen pidempää hiihdellyt kuin tuon yhden pelin. Siinä mielessä vois välillä tulla rosteri muutoksiakin.

2 tykkäystä

Edelleen mun mielestä Jukia kuormitetaan liikaa ja näin ukosta ei saada maksimeja pihalle.
YV:lle löytyy kyllä muita vaihtoehtoja ja Jukin pitäisi saada hoitaa pelkkä AV, jotta edes se puoli pysyisi totutun kovalla tasolla.

19 tykkäystä

Näyttänyt siltä, että parhaassa kunnossa pystyy aika ison vastuun kyllä myös kantamaan tason kärsimättä. En olisi ihan varma niistä yv-vaihtoehdoistakaan lopulta, toki hyvä jos niitä löytyisi. Tosiasia kuitenkin se, että Peltolalla on nytkin ollut oma roolinsa yv:n kohenemisessa.

Ei pitäisi olla kyllä mitään ihmettelemistä siinä, jos runkosarjan lopulla ja suhteellisen vähämerkityksisissä otteluissa tulee tähän kauteen jokunen heikompi peli.

1 tykkäys

Juuri näin.

Olympialaiset ja runkosarjan loppu on kohta puhallettu ulos. Tuskin hänen pelin tasonsa tällä hetkellä tyydyttää juuri ketään, vähiten häntä itseään.

Mutta on pomminvarmaa, että tosipelien alkaessa ja kun sarjoja ihan oikeasti ratkaistaan, niin Kapteeni johtaa joukkoja edestä. Ei sitä ihan joka poika kevään MVP:ksi nouse. Mihin se sitten joukkueena riittää, on eri asia, mutta kohta nähdään varmasti aivan erilainen, sitkeä ja nälkäinen Juki.

Ei varmasti ole vielä ruplan kuvat tahi Kiinan valuutat mielessä - sydän sykkii loppuun asti Tapparalle. Aikamoista Peltolan aliarvioimista edes leikillään nostaa esiin mitään tuollaista.

12 tykkäystä

Komea merkkipaalu Kapteenille! :muscle:

23 tykkäystä

Se oli Peltola ja näytti satavarmalta jäähyltä. Ei tällaisia jatkossa.

1 tykkäys

Aivan yössä. Tasakentällisin ei mitään hyötyä. Olisko viltin paikka?

Taitaa loppua rotaatiopelaajat jos kaikki viltitetäään :smile:

1 tykkäys

Nurmi tilalle?

Sama kokoonpano jatkakoon.

4 tykkäystä