Jukka Rautakorpi - Tapparan päävalmentaja 2017-20

Rautakorven avautuminen taitaa kohta mennä ns. viraaliksi. Tunnetta pelissä.

32 tykkäystä

Saas nähdä sanktiot Jukan avautumisesta. 2000€ olis ihan linjassa…

1 tykkäys

Jos potkusta päähän tulee 600e edestä sanktiota, niin kyllä tästä pitäisi satasella selvitä.

17 tykkäystä

Jos tuosta tulisi 2000 sakkoa, niin bonuksena varmaan sais potkaista Martin Baumania kurkipotkulla korvaan, luistimet jalassa :laughing:

2 tykkäystä

Viisi Härmän frangia oli tämä tilanne kaikkineen.

Sehän se…tässä sanojana oli Suomalainen, eihän Sveitsin poikia isolla kädellä rankaista

1 tykkäys

Kun menee hyvin niin se on pelaajien ansiota, kun on vaikeaa, niin se on aina Rautakorven syy tiettyjen nimimerkkien mielestä.

Miettikääpä nyt tämänkin illan peliä. Bertin jäähy ja Ojamäen lopussa sössitty avopaikka. Nämä ovat vain kaikki sen syytä, kuinka Rautakorpi ei uudistu?

Joukkueena hävitään ja joukkueena voitetaan, UGH!

8 tykkäystä

JR:n vika: mies ei ota maalivahtia ajoissa pois. Tämä on iankaikkinen ongelma.

Missä vaiheessa olisi ottanut? Siinä kun Suhonen heittää roikon rystyltä keskialueelle ja kiekko on sekunnin kuluttua KooKoolla…? :smile:

8 tykkäystä

Olen tyytyväinen otsikkoon …pääsi vaan alkukaudesta vähän yllättään :slight_smile:

4 tykkäystä

Nyt ei välttämättä.ollut hyvää paikkaa ottaa veskaria aiemmin pois mutta monessa muussa pelissä on kyllä Jukka nukkunut ku ois pitänyt toimia.

Mietin tätä maalivahdin pois ottoa itsekin missä kohtaa Jukka sen olisi voinut tehdä?
Kun olisi aiemmin ilman kiekkokontrollia sen tehnyt täällä huudettaisiin mitä ihmettä mies miettii

Koskaan ei oo hyvä…:grin:

2 tykkäystä

Tämä. Ehkä odotukset oli liian korkealla alkukaudesta. Pitäis muistaa että ollaan taistelemassa 2-4 sijoista, realistisesti. Se tuntuu pahalta kun odottaa paljon ja saa vähän, kuin jokainen tilipäivä

1 tykkäys

Ässä tappion jälkeen peli ilmettä ei ole ollut kuin vain harvoin. Muuten jäällä on vastuuta paikoilevia ukkoja, jotenkin itsestä tuntuu että pelaajien menoa rajoitetaan ihan liikaa, kaikki on ihan kuutamolla. Ja penkin takana ukko vaan pyörittelee päätään ja mutristelee suutaan. Asenne on se jonka valmentaja piiskaa siellä kopissa. Nyt vedetään jotain 60% moodilla

1 tykkäys

Pelin taso? Merkkaa ainakin mulle aika paljon. Nyt se on ollut hävettävää.

1 tykkäys

Mua ei hävetä kuin Suhosen peli. Kokoonpano on ollu myöst aika rikki viimeaikoina.

1 tykkäys

Tämän voi mennä koppiin kertomaan pelaajille, että vedätte sitten 60 prossan tehoilla.

En oo Jukan aikana koskaan odottanut paljoa pelin viihdyttävyydeltä, mutta alku kaudella olin ihan ihmeissäni, että nyt lähtee, mutta taas ollaan valuttu kohti tuttua ja turvallista…alkais jo pleijjarit :slight_smile:

4 tykkäystä

Siellä on ihan hyviä junnupoikia joita vois peluuttaa kun tuntuu että putki ei kulje näillä ukoilla. Rauhala vissii liian energinen kaveri niin laitetaan hänet kolmosesta neloseen on Rautakorven juttu. Ihan hyvin vois antaa näyttöpaikkaa ylempänä.

1 tykkäys

Energinen Rauhala ei ole tehnyt maaliakaan 44 runkosarjapeliin ja junnut ei ole tehneet yhtään ikinä. Nämäkö kelkan kääntävät?

5 tykkäystä