Kadonneet, vaienneet tapparacolaiset

@S.T ollut piiiiitkäään vaitonainen.

2 tykkäystä

Hieno huomio. Itse olen ollut pitkään sivusta keskusteluja seurannut palstalainen, kirjoitellut tänne nyt noin puoli vuotta, seurannut palstaa alusta lähtien. Tämä yhteisöllisyys ja rapsakka palaute on hienoa.

Nämä jostain syystä vaienneet vanhat ” pierut” voisivat edes silloin tällöin ottaa osaa keskusteluihin. Niin honkkelilta kuin se kuulostaakin nykypolvet kaipaavat tätä.

Jos on kyrpiintynyt palstaan jostain syystä, niin antaa heidän olla ja kunnioittaa päätöstä. Elämä on täynnä valintoja.

4 tykkäystä

Tervetuloa takasin @peterra!

44 tykkäystä

Ei varsinaisesti ollut kyllä ikävä, mutta tervetuloa takaisin.

5 tykkäystä

Rehdisti sanottuna olen itse odotellut @peterra paluuta.
Olen iloinen, että saatiin hänet takaisin. Hänen analyysejään ja tekstiä (ja blogia) on ollut ilo lukea näin sivusta palstaa seuraavana käyttäjänä.
Iso kiitos kun palasit!

26 tykkäystä

Vielä, kun saataisiin Peterra mukaan johonkin yhteisöpeliin. :slightly_smiling_face: Tervetuloa takaisin minunkin puolestani.

12 tykkäystä

Tämä kävi myös mielessä :slight_smile:

1 tykkäys

Kiitos @Lapi0 @Tapparanpoika ja @Nuti sekä kaikki muutkin.

Eiks tähän pidä vastata silleen kansainvälisesti, että it’s good to be back?

Tarkoitus ei missään vaiheessa ollut, etten tuon pidemmän pohdintatuokion jälkeen tänne palaisi. Kokemus tauosta on ainakin positiivinen, vaikka pyysin henkilökuntaa kumoamaan tuon omaehtoisen poissaoloni jo joulukuussa ekan kerran. Henkilökunta kuitenkin piti päänsä ja näin sain viettää taukoni juuri sellaisena kuin alun perin halusin.

Ainoa huoli tulevaa ajatellen on se, kun kaudet ilman minun kontribuutiotani näyttävät Tapparalla menevän paremmin, että pitäisikö kuitenkin jatkossakin pysyä koko kausi pois :smiley:

30 tykkäystä

Hys nyt… :slight_smile:
Pysyt sitten vaikka vaan playoffit, ei me runkosarjavoitolla mitään tehdä muutenkaan :wink:

3 tykkäystä

Juu ei tarvii lähtee enää pois @peterra. Tässä on 10kk odotettu sua takaisin. :+1:

6 tykkäystä

Täällä! :star_struck:
Vanhuusko iskenyt kun sunnuntain vapaapäivän kunniaksi tullut mietiskeltyä menneitä vuosia.

3 tykkäystä

Oo ny tää kausi try-outilla ja jos ei tuu :kannu: tai :chl_kannu:, nii ikuinen porttari? :handshake:t3: :wink:

Ei vaiskaan, hianoo saada sut takas! :fire:

12 tykkäystä

.43099. Viestien määrä ennen tätä. Pääosin viestit ovat olleet turhanpäiväisiä spämmäyksiä otteluseurantoihin. Välillä ihan asiaakin, useimmiten ei. Mutta tähän on hyvä päättää.

Tappara on terästä. :tappara:

Rauno Korpea siteeraten (Urheilulehti 1997):

38 tykkäystä

No eipä ollut mitään tekemistä, kun viimeiset kolme vuotta ollut sairauslomalla

@Hende @S.T @MoodyBlue :thinking:

Ois niin hienoa jos @BlueOval palais. :slightly_frowning_face: :smiling_face_with_three_hearts:

11 tykkäystä

Miksi? Uskoisin, että ko. kaveri lukee tätä palstaa ja haluaisi kuulla vähän perustelua. Eli kannattaa voidella. :wink:

4 tykkäystä

Kai jokaisella saa omat toiveensa olla? Pakkoko niitä nyt on heti olla kyseenalaistamassa.

26 tykkäystä

Myi taannoin nahkakaljut alle uusien hinnalla?

2 tykkäystä