Lähinnä perusteluita vähän kaipaisin, mutta varmaan tämä vastauksesi riittää.
Missään nimessä en muuten kyseenalaistanut mitään tai ketään. Älä mustamaalaa.
Lähinnä perusteluita vähän kaipaisin, mutta varmaan tämä vastauksesi riittää.
Missään nimessä en muuten kyseenalaistanut mitään tai ketään. Älä mustamaalaa.
Mulla @BlueOval oli pitkään poistumisen jälkeenkin tykkäys tilastojen top-5. Eli ilmeisesti samat mielenkiinnon kohteet, ja ajatukset. Takas vaan! Nastarenkaita pitää aina kehua!
Tuntuu että monella palstalaisella on yritys saada @Oijennus vaienneeksi tapparacolaiseksi. Mitä hän tässä kyseenalaistaa?
Onko kysymyksen esittäminen kyseenalaistamista nykyaikana. Ennen kun esitti toiveita tai mielipiteitä niin ne piti pystyä perustelemaan.
Ei tuossa Oijennuksen viestissä kyllä tällä kertaa ollut yhtikäs mitään. Siinähän vain ystävällisesti kehotettiin voitelemaan @BlueOval suuntaan niin voisi palatakin Saa toteuttaa, ken haluaa
Siinä viestissä luki alun perin vain “Miksi?”, eli pyyntö “voitelusta” on lisätty jälkikäteen. Netissä, kun ei näe kehonkieltä tai kuule puheen intonaatioita, niin voi helposti tulkita tuon kysymyksen väärin.
Muistaakos kukaan pyysikö Trafan nimimerkin poistoa ?
Olisi hienoa jos saisi vielä edes yhden ottelun sopimuksen ja esimerkiksi johonkin paikallispeliin otteluennakon!!!
Mä luulen että vaikenen nyt täältä. Mut pudotettiin perjantaina aloittelija-tasolle varmaan aiheesta kun häiriköin parilla onlinerilla. Hyvät jatkot kaikille, oli mukava olla osa tätä yhteisöä.
@gatecrasher on taas näköjään vaiennut .
Olikin laittanut näköjään “hyvästely” viestin tohon muutama viestiä ylemmäs. Harmi. Hyvä kirjoittaja.
Addiktiot ja riippuvaisuudet ovat pahasta. Olen huomannut tulleeni riipuvaiseksi tästä palstasta. Aamulla kun herään katson palstan uudet viestit. Koko päivän vilkuilen viestejä palstalta ja juuri ennen nukkumaan menoa pitää vielä tarkistaa palsta.
Palsta vie nykyisin liikaa aikaani. Koen sen häiritsevän “oikeaa” elämää. Niinpä päätinkin poistua palstalta toistaiseksi. Ehkä joskus vielä palaan ehkä en.
Hyvää joulua ja uuttavuotta kaikille.
Vähän sama juttu itsellä. En ole kylläkään poistumassa palstalta, mutta olen vähän vierottanut itseäni siitä.
Jokin tunne siinä vaan oli, että jää jostain paitsi tai missaa jotain, jos ei palstaa availe suhteellisen usein. Parin viime kuukauden ajan olen käynyt katselemassa viestejä paljon harvemmin, enkä koe jääneeni mistään paitsi - en ehkä ole ensimmäisenä ollut lukemassa uusinta siirtouutista tai -huhua, mutta mitä siitä?
Koin itse palstan jatkuvan selaamisen ajoittain turhauttavana, mutta silti sitä jostain syystä piti tehdä ja oli vaikea vieroittaa aivoja siitä, ettei avaisi palstaa ihan niin usein. Tätä on kiva selailla tai kommentoida silloin tällöin vaikkapa iltaisin, mutta ei olla kokoajan “naimisissa” palstan kanssa niin, että joka välissä tulee ajatus käydä tsekkaamassa.
Mitähän kuuluu vanhalla foorumilla vaikuttaneen Reboundin taideteoksien tekijänoikeuksille? Tai miten niitä kuvia pääsis ylipäänsä katsomaan? Sielä olis varmasti monta hyvää kuvaa, millä vastata Ilveksen somen piirrosvideoihin.
Joku joka hallitsee hävinneiden internetsivujen salat, saattaa löytää kuvia täältäkin. Tässä esim. yks linkki, mikä aikanaan on menny Reboundin taideteokseen:
Reboundin kuvat löytyy ainakin täältä - aikansa tuotoksia:
https://members.tripod.com/x_e_n_a/T-A-P-P-A-R-A/Tappara-Galleria.html
Upeita kuvia, mutta Sasha -kuvassa on tekninen asiavirhe, #16-paidan hihat eivät taivu noin ylös.
En tiedä olenko nukkunut, mutta @BlueOval is back!
Paidoissako se salaisuus oli, niitä ei voi kertakaikkiaan vastustaa.
Olisit saanut tykkäyksen mutta ehdin käyttää jo kaikki.
Ei ole muuten @terppp iä näkynyt pariin kuukauteen
Voi olla ettei Kärppien miehellä ole kiekkokiima korkeimmillaan juuri nyt…
@S.T on myös viettänyt pitkähköä hiljaiseloa.
@gatecrasher 'in perään haikaillessa tuli tällainen viesti vastaan:
Ping ping @peterra