Kurinpito aloitti tuomioiden jakamisen.
Nyt ei ole aprillipäivä. Hyvä, Sampo!
Odotin vähintään kahdeksaa peliä mutta onhan sitä rangaistusta tuossakin.
Kurinpito aloitti tuomioiden jakamisen.
Nyt ei ole aprillipäivä. Hyvä, Sampo!
Odotin vähintään kahdeksaa peliä mutta onhan sitä rangaistusta tuossakin.
Käsittämätön tuomio. Ei edes pikku kakkosta tuosta olisi pitänyt puhaltaa. Mä luulin että kurinpidossa olisi tänä vuonna pelisilmää ja ammattitaitoa mutta väärässä olin.
Oliko tästä videota? Ainakaan itselleni ei näy tuossa Liigan päätöksessä mitään videota…
Liigan sivulta löytyvästä ottelukoostevideosta tilanne taitaa näkyä.
Aivan, se oli tämä yhteentörmäys, josta nyt sitten arvottiin tällainen tuomio.
Onneksi tuossa aikaisemmin Lundell pääsi kuin koira veräjästä.
Kyllähän tuo on iha naurettava tuomio. Petman luistelee tyyliin pahki ja kolauttaa samalla pään. Semmosta se on.
Kärpät ei ole ennenkään ollut Sampo Liusjärven suosikkijoukkue, eikä näköjään vieläkään. Ehkä hänet saadaan noin kolmenkymmenen vuoden päästä vaihdettua johonkuhun ammattitaitoiseen ja puolueettomaan kaveriin. Liusjärvi ei ole kumpaakaan.
@terppp Tuossa linkkaamassani päätöksessä se lukee. Ei ole pakko antaa viittä peliä. Tepon “rike” oli niin lievä, että arvottiin kaksi.
No ei, mutta jos vertaa Lundelin temppua ja Tepon, nii kyllä Lundelin on paljon törkeämpi. Teppohan tässä ei sinänsä mitään muuta tee kuin lähtee kulmasta hakemaan kiekkoa. Sillehän Teppo ei voi mitää, ettei hänellä ole perseessä silmää.
Onko linja muuttunut, eikö päähän kohdistuneista taklauksesta pitäisi tulla vähintää 5 peliä? Vai onko tämä tuomio annettu sen perustella, kun Petman loukkaantuu tilanteessa missä itse luistelee suoraa Tepon olkapäähän.
Kertoo paljon, että tuohon Liigan kurinpitosivun uutiseen tuomiosta ei jostain syystä nyt ole kehdattu laittaa videota. Näinhän ennen on aina ollut ja videon hidastuksien yhteydessä on alleviivattu ne pointit, mihin rangaistus perustuu…
Linja muuttui tälle kaudelle.