Kausikortit 2016-17

Mulla tuli toi laittamani linkki lähetettyäni kestotilaussopimuksen. Toi linkki tuli selaimeen. Siinä oli toinen vaihtoehto palata kauppaan tms. Sähköpostiin tuli myös se mainitsemas vahvistus.

Mutta kandee olla yhteydessä toimistoon, jos on ongelmia.

Muuta en tiedä mutta siellä se ny näkyy ticketmasterissakin jotta playoffia katsellaan hallilla :slight_smile:
Meni ku raiteilla…ainut missä oli niin sen jatkuvan tilauksen vahvistuksessa oli vaihtoehto ostamaan tai etusivulle. Ei tossa oikeen voi erehtyä…kait.

Kai sitä täytyy nyt vaan olla yhteydessä toimistoon tänään, niin saa tän selvitettyä :slight_smile:

2 tykkäystä

Mulla on tuo kausari irtolippuina. Kai tämän pleijarikortinkin saa samalla lailla kun en huomannut siitä mitään mainintaa.

Mulla on kanssa irtolippuina. Mun mielestäni tekstissä mainitaan, että saa yhden lipun playoffeihin (ja muovitaskun, jes!), joka käy kaikissa matseissa. Näin on tehty aiempinakin vuosina.

1 tykkäys

Muovitaskulle!! Sitä mä oon aiiiiinna halunnu!

Mulla vielä viimekauden muovitasku. Onnen amuletti

Tänään tuo maksuosioon pääsy meni läpi, vaikka ruksutti tooooodella kauan ennen maksutavan valintaikkunaan pääsyä… voi olla, että aiemmin oli vaan bitti vinossa tmv.

2 tykkäystä

Joo olikin tulossa juuri kirjoittamaan, että ainakin minun kannattajakausarin maksu onnistui tuolla palvelussa.

Eilen meni illallanäppärästi rahat pois tililtä

Mihinkähän perustuu, että Tappara ei palauta rahoja, jos ottaa playoff kausarin, mutta ei ensi vuoden kausaria? Onko laillista touhua?

Mitäs laitonta tuossa on? Käytännössähän jokainen voi itse määrittää omat lippujen hinnat jos haluaa? Alennustahan tulee vain jos ottaa myös ensi kauden kortin… Jos et itse halua ensi vuoden korttia niin tyytyy vain maksamaan “Korkeampia” lippujen hintoja.

Olen usein kuullut (joku vai varmentaa tai sitten ei) että käytännössä rahat kyl maksetaan takaisin ylimääräisistä peleistä, vaikka ei toistaiskaan asiakkuutta seuraavalle kaudelle. Tämä vaan jätetään taktis-teknisen-tietoisesti kertomatta asiakkaille, sattuneesta syystä :wink:

Eli oliskohan niin että jos tajuaa kysyä niin saa rahat takasin :smiley:

Näin arvelinkin. Muutenhan tuossa vietäisiin kylmästi kuluttajan rahat, kun ensi kaudesta ei aina voi olla varma.

Ei saa enään. Kannattajakausikortin kanssa sama juttu. Mielestäni viime kevään play-offkortitkin hyvitettiin vain tämän kauden kausikortista. Toissakaudella sai halutessaan rahat takaisin tilille. Tämä on oikein hyvä ja ymmärrettävä systeemi.

1 tykkäys

Ei tämä mikään ilves ole!!

Itse en tätä systeemiä kannata, mutta sehän on vain minun mielipiteeni. Ihmisten elämäntilanne voi vaihdella kausien välissä kovasti ja on mielestäni hieman hassua veloittaa kannattajalta ylimääräinen “kannatusmaksu”, jos hän esimerkiksi sattuu lähtemään vuodeksi ulkomaille töihin. Itselleni ainoa syy, miksi jättäisin kausikorttini uusimatta on, että muuttaisin tai elämäntilanteeni muuttuisi joko työn tai asuinpaikan vuoksi sellaiseksi, ettei olisi mahdollista.

Siksi minua hieman “ärsyttää” silleen miedosti, että playoff-otteluista saa hyvityksen vain uusimalla asiakkuutensa. Siinä on mielestäni monenlaisia problemeemia, mutta valittuna strategiana se on luonnollisesti hyväksyttävä sellaisena kuin asia on. Tällaisten “pakottavien” juttujen tekeminen kannattaisi jokaisella alalla laskea aivan marginaaliin jo sen takia, että tällaisella on vaikutusta sitten viiden vuoden päästä, kun tulee uusi tilanne ja voisi harkita kausikorttia niin viimeisin kokemus on negatiivisin ja päällimmäisenä.

1 tykkäys

Tapparan koukusta voi olla montaa mieltä. Voipi olla, että lain silmissä on vilunkipeliä, mutta mikä nyt ei sääntö-Suomessa olisi.

Mä näen sen niin, että saadaksesi playoffkausarin, teet sopimuksen myös seuraavasta kaudesta. Tehdäänhän mitä lie kanavapaketteja, liittymiä, vuokrasopimuksia ja jäsenyyksiä määräaikaisilla sopimuksilla.

Saako kausikorteista noin muuten rahat takaisin, jos tuleekin huono kausi? Onko Raumalla lunastettu rahoja takaisin kesken tämän kauden? Vai pitääkö kausikortti heittää kylmästi jäälle, kuten Turussa?

2 tykkäystä

Voihan sen niinkin ajatella, että playoff-kausari maksaa sen mitä maksaa. Pelien lukumäärä vaan voi vaihdella. Silloin ei tarvi mitään kenellekään hyvittää, mutta seuraavana vuonna saa alennusta, jos pelit on loppunu kesken. Tapparan kohdallahan on kyse vaan siitä, kuinka pitkiä sarjat on, joten pelimäärät ei paljo vaihtele. Toista on nää, jotka tippuu jo puolivälierässä.

2 tykkäystä