Tänään tuli varmistettua playoff-kausari omalle paikalle kannattaja hintaan. Ei tarvii irtolippuja kyttäillä. All the way. Ja tietysti runkosarjan kortti kestotilaukseen tuleville kausilla. Kätevästi onnistuu sähköisesti.
Ite oon monta kevättä tapellu ja paininu lippujen kanssa, sillä fiiliksellä että peliin on pakko päästä, hinnalla millä hyvänsä. Eikä siinä usein oo voittajana selvinnyt.
Tää vuosi oli eka kerta ku ostin playoff kausarin. Ja kevään lippu stressit on ressattu kerralla. Se siitä, nyt saa keskittyä itse asiaan eli peliin.
Kaikille tää systeemi ei sovi, mutta miten tää pitäis sitte hoitaa jos ei näin?
Toimittu juurikin samoin.
Laitoin vielä täpän ruutuun ja otin jatkuvan tilauksen.Sitä myötä tein hirveet nousut?
“Tehdessäsi nyt sopimuksen saat runkosarjan 2017–2018 kausikortin kauden 2016–17 hinnalla.”
Entäs jos olisi sellainen playoff-kausari jossa per peli hinta on irtolippua hiukan kalliimpi, mutta toisaalta taas rahat saisi takaisin niistä peleistä mitä ei pelattukaan? Alkuperäinen hinta siis 12 ottelun mukaan.
No, ehkä vähän hullu ajatus, mutta itse saattaisin jopa tarttua tuohon
Sama tehty.
2 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Pysäköinti Tapparan peleissä
Itse tein kipeän päätöksen ja en lunastanut pleijjarikausaria koska käytän tähän “harrastukseen” mahdollisimman paljon työpaikalta saamiani kulttuuriseteleitä eikä niitä voi käyttää kuin neljännesfinaalin lippuihin.
Lisäksi päätin etten ota kausaria enää Hakametsään syy tähän on se että on liian paljon niitä pelejä joissa asenne/kunto pelaajilla on sitä luokkaa että olen itsekin mieluummin jossain mualla.
Jos se uusi halli tulee niin sinne hankin kausarin jos hengissä olen
Älkää tästä nyt mitään mieltä olko kyllä mää rahaa halliin tuon mutta vain niihin peleihin millä on merkitystä ja jotka sytyttää pelaajatkin, repikööt siitä.
Playoff kausikortit hommattu. Toimiston mukaan kauppa on käynyt hyvin. Tuli tässä mieleen että miten playoff tulot jaetaan kausikorttien osalta?Lipputulothan menee yhteiseen pottiin josta jaetaan sitten seuroille sijoituksen mukaan. Kun seura itse myy playoff kausikortteja niin luulisi rahan jäävän seuraan.
@Lenonen mielenkiintoinen kysymys, en tiedä yhtään! Luulisi tosiaan, että kausikorttitulot jäisivät seuroille, mutta taitaapi kuitenkin suurin osa tuloista välierissä ja finaalissa mennä suoraan liigan kassaan. Siinä ei paljoa seurat mahda. Muutenkin liigaltahan on aika nöyrä toive, että finaalit pelattais aina Helsingissä tai Tampereella, kun vetävät eniten porukkaa. Ei liene myöskään yllätys, että TPS:n pudotuspelit kiinnostavat Liigaa kovasti.
Jäleen todella hyvä kysymys!
Jottei tämäkään olisi niin yksinkertaista, niin jatkokysymys tuohon @Lenonen esittämään kysymykseen.
Playoff kausareistahan saa hyvitystä, jos ja kun maksettuja pelejä jää pelaamatta.
Mites tämä toimii Tapparan osalta käytännössä?
Lasketaanko vain pelattujen pelien tulot mukaan, vai koko playoff kausareista tullut potti?
Uskon ja toivon ensimmäistä vaihtoehtoa?
Tämän kauden jälkeen hyvityksen voi saada ainoastaan alempana hintana seuraavalla kaudella. Viime kausilla hinnasta on vähennetty sen verran kuin yksittäisistä otteluista on jäänyt rahaa sisään. Tämä systeemi muuttuu ensi kaudeksi - playoffkausikortti mahdollistaa ainoastaan kausikortin ostamisen seuraavalle kaudelle ja vähennykset tulee sitten uuden kausikortin hinnasta. Palautusta ei rahoista saa, tämä oli aika yksiselitteisesti näissä uusissa poffikausareissa selitetty.
Itsehän toivon, että jokainen sarja venyy game 7:n, koska ensi kaudelle en voi kausikorttiani uusia ja raha jää Tapparalle sisään.
Kyllä ne rahat sieltä jollain keinolla takaisin saa, jos ensi kaudelle ei kausaria ota. Ei Tapparalla ole oikeutta omia noita rahoja, kun ihmisten elämäntilanteet menevät miten menevät. Tuota ei vaan tietenkään kannata suuremmin mainostaa, jotta kausareita menee mahdollisimman hyvin ensi kaudelle.
Playoff-kausarirahat menevät liigalle yhteiseen pottiin välieristä eteenpäin niin kuin irtoliputkin.
Tämä oli tiedossa ja kausari tilattu “jatkuvana”.
Lähinnä hain tuohon vastausta.
Meneekö Liigalle koko Tapparan playoff kausareista saama potti, vai vain pelattujen pelien osuus?
Tapparalle suoraan tulee neljännesfinaalien lipputulot, muut sarjat Liigalle. Ne joilla on niin virike- ja kulttuuriseteleitä voi maksaa niillä neljännesfinaalien osuuden.
Palautus lyhyeksi jääneistä sarjoista menee Playoff 2017 taulukon mukaan. Tuolla on pelikohtaiset hinnat.
Ok.Otan esimerkin.
Tappara siis tilittaa minun kannattaja playoff kausaristani liigalle mahdollisesti pelattavista semi- ja finaalipeleistä 20 ja 28 euroa/peli.
Menikö oikein?
Juu, mun mielestä noin.
3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Missä asuvat Tapparafanit vs. Ilvesfanit
Laskin että jos menee Ilvekselle loput pelit niin playoff-kausarista palautuu noin 200 euroa…ei jää hirveästi hintaa seuraavan kauden kortille.
Jokaisessa pilvessä on kultainen reunus…
Samaa mietin hiljaa mielessäni.
Toivotaan kuitenkin että playoff-kausarista ei palaudu ihan noin paljoa.