Kausikortit 2017-18

Elämäni ensimmäinen runkosarjakausari maksettu :sunglasses: Soittelivat oikein toimistolta viikko sitten, että millä paikalla haluan jatkaa. Ainoa pieni miinus tulee hivenen harhaanjohtavasta markkinoinnista: Playoff-kausaria mainostettiin viime keväänä siten, että tilaamalla nyt varmistat itsellesi viime kauden hinnan. Käsitin ainakin itse sen niin, että saan koko kestotilauksen pysyvästi viime kauden hinnalla (sillä tavalla ihmiset sitoutuisivat kestotilaukseen entistä paremmin). No, joka tapauksessa hallilla nähdään!

3 tykkäystä

Itse sain eilen laskun ja kuittasin saman tien.

Mulle tuli kausikortti tänään. Tosin maksoin sen jo kesäkuussa kun tuli sillon jo lasku.
Mulla oli siis viime kaudella vaan pleijarikausari ja kävin toukokuussa toimistolla vahvistamassa oman paikkani.

1 tykkäys

Mulle ei oo vieläkään tullu laskua, mutta oletan että muistin sillon keväällä kirjautua kestotilaajaksi kun näköjään CHL-peleissä on ainakin mun paikka harmaalla. Tai sit oon unohtanut ja joku on sen napannut. :smiley:

EDIT: Tänään tuli lasku, eli tutulla paikalla jatketaan taas syksyllä.:+1:

2 tykkäystä

Kortti tuli irtolippuina jo viime viikolla ja lasku tänään eli luottoa löytyy :wink:

1 tykkäys

Lasku tuli tänne kans tänään. Maksettukin jo. Kohta mennään!

1 tykkäys

Luin Ässien seisomakatsomokausikorttimyynnin tulleen täyteen (1500 kappaletta) ja mieleen juolahti, paljonko Tappara on mahtanut myydä kausikortteja. Osaako joku kertoa?

Olenko ainoa, joka edelleen odottaa kausariaan? :confused:

Ohan täs monta päivää aikaa viel… Perjantaina toimiston kautta niin etköhän liput saa ellei kortti oo tullu postiin

Kannattanee soitella toimistolle, että mikä homma, jos meinaat perjantaina päästä hallille.

Huomenna jos ei ole tullut, niin varmasti kilautankin.

Juu, ekaan Liiga-kotipeliin on onneksi vielä aikaa, mutta nuo CHL-matsit olisi mukava myös käydä katselemassa.

Eikös tänäkin vuonna nuo CHL-pelit kuulu kausariin (ainakin nyt alkulohkon ottelut)?

1 tykkäys

Kuuluu toki!

2 tykkäystä

Kaikki muut paitsi mahdollinen finaali.

No sieltähän se meikäläisenkin kausari lopulta tuli. :slight_smile: :heart_eyes:

8 tykkäystä

Päivän urheilulehdessä luki tavotteena 2500 kausikorttia. Viime kaudella niitä oli 2350, joka oli viidenneksi eniten Liigaseuroista. Enemmän kortteja möivät Ässät, HIFK, Kärpät ja Ilves.

2 tykkäystä

Kuinkahan monta kausaria ilves todellisuudessa “myi”

7 tykkäystä

Melko varmasti Ilveksen lukemassa eron heidän edukseen tekee junnu/valkkukausarit.

Onko kellään tietoa paljonko on kausareita mennyt.
Koitin juuri ostaa neljää vierekkäistä B katsomosta, niin eipä hyviltä paikoilta löydy… eikä kyllä hyviltä paikoilta koko hallista.