Kausikortit 2017-18

Laitoin jo muijan maksamaan homman Nordean kautta, joten asia kunnossa omalta osalta :grinning: Laitoin myös toimistolle palautetta ongelmista, josko ens kerralla maksut rullais paremmin.

Seurustelun hyviä puolia.

7 tykkäystä

Koska kausikortit kolahtavat postilaatikkoon? Vai olisiko pitänyt tulla jo?

Entä mitä kautta kausikorttilaiset saitte Ruudun alennuskoodin? Tuliko se vanhoille asiakkaille sähköpostilla vai miten?

Mää en ole saanut kausarin paperilaskuakaan vielä. Pitääkö huolestua?

Ruudun alennuskoodin sai kai vain erikseen kysymällä ja ilmeisesti siinä oli joku aikarajakin, mihin mennessä piti kysyä. Viime vuonna alennuskoodi taisi tulla suoraan sähköpostiin kysymättä ja yllättäen…

Ite oon saanu varmaan noin kuukausi sitten laskun… ja maksettu on.

Paperilaskun? Oliko alla vanha kausaritilaus? Mulla on alla vanha tilaus.

Tapparan sivuilta:

• Kannattajakausikorttilaisena voit maksaa uuden korttisi netissä 31.7. asti osoitteessa Kausikortti loppukaudeksi | Tappara.
• Sen jälkeen vielä maksamattomina olevista korteista lähetetään lasku kotiin.

Mun mielestäni tuo on vielä selvemmin kotiin tulleessa kirjeessä, että “paperilasku lähetetään elokuun alusta”. Nyt mennään jo kuun puoliväliä, että että.

@Maalivahti tässä vielä Tapparan sivuilta tuo Ruutu-koodihommeli:

“Ruutu+ 12 kk tilaus kausikorttilaiselle alennettuun hintaan 14,95 €/kk (norm. 24,95 €/kk). Ohjeistus: Nouda etukorttisi Tapparan toimistolta kausikorttia näyttämällä. HUOM! Etukoodi on henkilökohtainen ja etu koskee vain kausikortin tilanneita.”

Muistelin, että tuossa oli jokin deadline tai “rajoitettu määrä”, muttei ainakaan tässä ole mainintaa.

1 tykkäys

Mulla oli alla vain viime kauden Playoff-kausikortti ja tuollanen paperinen kausikorttiläpyskä tuli joskus kesä/heinäkuussa, missä oli kausarin hinnat ja ohjeet tilaamiseen.

Kiitos, @Kilo. Näyttää siltä, että tuo kausikortin mukana tuleva koodi oikeuttaa tilaukseen vuoden loppuun. Mulla oli Ruudun tilaus, jonka piti kestää ensi vuoden kesään, mutta on näemmä katkaistu jostain syystä. Olisi pitänyt seurailla tilannetta, kun asia on ollut täälläkin tapetilla. Yritän kuitenkin kysellä, saisinko sen vielä pelittämään.

Ei oo vielä paperilaskuja tullu, mutta eiköhän siellä joku jaksa nekin lähettää, jos Tapparan kassaan vielä mahtuu lisää rahaa :smiley:

Ihan 4. kausi lähössä tässä :smiley:

Harvoin sitä laskua odottaa, mutta nyt kyllä odotan huolestuneena että tuleeko kausarista paperilaskua ollenkaan kun en muistanut maksaa ennen 31.7 netissä. Luulis että 1.9 pitäis olla kausari maksettu kun sillon alkaa pelit. :open_mouth:

Ei oo laskua näkyny. Pääsenköhän chl peleihin kun ei oo korttia vielä maksettu ja pelit kolkuttelee ovella? Toimiiko kortti jos on piikkiä?

Veikkaan että ei, mutta pakkohan sen on toisaalta toimia jos ei laskua tuu ennen sitä. Pistin eilen sähköpostia menemään, mutta ei oo vielä toimisto vastannut.

Nyt tuli ainakin mulle lasku ja eräpäivä 25.8…

Jep. Lasku kolahti laatikkoon! Olin hätähousu. Lisään pykälän lisää malttia.

1 tykkäys

Ei oo tänne vielä tullut, mutta ehkä se munkin postiluukusta lävähtää lähipäivinä. :+1:

Ei oo laskua täälläkään. Rupesin jo miettiin että kai mää sen kans tilasin mutta kyllä se jatkoon meni.

Tänään oli kaverille kolahtanu kortti postissa. Ite en oo viä päässy postilaatikolle tarkistaan. Heinäkuun lopulla käytiin maksamassa toimistolla.

Joo ei oo näkyny laskua ei. Mutta sitä on tullu hieman ihmeteltyä että miksi Tappara ei ollenkaan mainosta kausikortteja. Edes kesällä kun ne tuli myyntiin siitä ei tehty minkäänlaista uutista. Kattoo somea niin monet muut jengit mainostaa kausikortteja koko ajan. Jotkut joukkueet jopa joka ikinen päivä. Mutta kaipa Tappara luottaa että uusia kausikorttilaisia tulee ilman mainostamistakin. Ja tietty ne jotka kausikortin haluaa on kyllä yleensä perillä näistä jutuista.

CHL-peleihin on liput tullu jo myyntiin, joten tuosta katsomokartasta saa varmaan jotain osviittaa paljon noita kortteja on menny. Ihan mutulla lähtisin sanoon että ehkä hieman vähemmän menny nyt kortteja kun muistelee viime kauden alun karttoja. Voin toki olla väärässäkin. Toivottavasti olen.

1 tykkäys

Ei ole laskua näkynyt täälläkään. Haluaisi sen saada maksettua, että saisi Ruutukoodinkin sitten…

Tänään sain Tapparalta vastauksen sähköpostiini, tällä viikolla pitäis tulla lasku ja kestotilaajien kausikortit on aktivoitu vissiin että pitäis päästä peleihin vaikka eräpäivä menis sen 1.9 jälkeenkin. :+1: