Jussi Tapola, Lauri Marjamäki tai Jussi Ahokas. Ei ulkolaista eikä mitään vanhanliiton jäärää, Noi edellämainitut ovat ainakin uudensukupolven valkkuja, eikä kaavoihin kangistuneita. Rautakorven ongelma on että väkisin yritettävä jotain uutta ja kaunista, ilman toteuttajia.
Jussi Ahokas ei käy missään nimessä. Ne pelit mitä on tullut hänen valmentamansa joukkueen kiekko nähtyä, ovat olleet pelokasta ja epämääräistä näennäispelaamista. Aikusten puolelta ei mitään näyttöjä.
Oishan se hienoa jos Nemo tulis Tapparaan valmentamaan. Ens kauden jälkeen Tapolan apuvalmentajaksi ja siittä sit pitkällä sopimuksella ykköseks.
On kaiketi menossa Pelicansin päävalmentajaksi ensi kaudella.
Sen takia laitoinkin että “ens kauden jälkeen”. Ja ennen kun joku ehtii sanomaan, niin tiedän että jos menee pelsuihin niin tuskin on vaan yhden kauden sopimus. Tämä nyt oli vaan tällanen unelmointi.
Jos oletettais että Jukka saisi kauden jälkeen kenkää niin kuka sitten tilalle? Kokeneita ja meritoituneita valmentajia ei kasva ihan joka oksalla…
Suikkanen tai Summanen.
Älä nyt noin kauheita kysele… mutta jos tuommoinen tilanne eteen tulis, että Rautakorpi vetäytyis vt. UTJ:ksi, niin harkitsisin vaikkapa Karri Kiveä tai Jyrki Ahoa. Ei ainakaan mitään eläkeläisiä, Tammisia yms.
Ei hele mitään Summasia. Joukkuetta johdetaan auktoriteetillä eikä nyrkeillä.
Onkos Kivellä vielä sopimus Ilvekseen ensi kaudesta?
Kiitos, mutta ei kiitos IMO
Tuskin edes tulisi. Kivi kuitenkin pesunkestävä ilveksen mies.
Kyllä on.
Voitaisiin kokeilla Alpo Suhosta, jos Rautakorvella pitää antaa kenkää. Saataisiin oma via dolorosa menestyksen jälkeen. Onneksi karsintoja ei ole, kun Ässät jäi Alpon ohjauksessa jatkoaikamaalin päähän tippumisesta.
Oli tai ei, mutta ei kiitos. Ei. Ei todellakaan.
Onko mulla mennyt jotain ohi mutta onko Tapparalaisilla jotkut Karri Kivi antipatiat?
Älkääkä muuttako tästä vuorostaan “Rautakorvelle kenkää” -ketjua. Ideoita ja ehdotuksia, ja niistä keskustelua. Siirtelin tähän ketjuun pari viestiä toisesta ketjusta.
Olisko mikään hienompaa kuin Kivi Rautakorven alaisuudessa!? Vois jopa tulla kovaa tulosta.
Uskon, että 1.5.2019 valmentajana aloittaa Jussi Tapola. Siihen asti mennään Rautarkovella, vaikka turpaan tulisi pleijareiden ekalla kierroksella.
Tästä johtuen Rautakorvelle kenkää ketju tulee olemaan keväällä 2019 sivuston ylivoimaisesti pisin ketju.
Mä luulen kanssa näin, kun Hallituksen puheenjohtajan haastattelussakin sanottiin, että pitää palata.
Pitää palata siis nykyisen sopimuksen mukaan. Rahalla saadaan purettua ja varmasti puretaankin jos Tapola menestyy Kiinassa. Itse uskon että kun Jussi palaa päävalmentajaksi Tapparaan, pelataan uudessa hallissa. Toisaalta kiekkomaailmassa ennustaminen on vaikeaa ja siksi turhaa, mutta joku siinä aina kiehtoo.