Kenestä Tapparan seuraava päävalmentaja Rikard Grönborgin jälkeen?

Tapola on ollut rohkea uudistuja ja uudistaja. Vm 2017 ja 2023 pelasivat hyvin erilaista lätkää. Hyvin pienellä otannalla väitän Tapparan olleen hyvin lähellä Växjötä.

Maso Lehtosesta pitää vielä kerrata, että on pelaajana Tapparan kasvatti ja muistaakseni on ääneen sanonut Tapparan päävalmentajuuden olevan tavoitteensa. Pikkulinnut joskus vuosia sitten kertoivat Tapparalla ja silloin Mestistä valmentaneella Lehtosella olleen yhteyksiä.

3 tykkäystä

Salo - Nemo - Kuusela.

Siinä olisi hyvä trio.

Perustelematta mitään ensimmäinen joka tuli mieleen on Antti Törmänen.

Jollain varmaa palaa silmät ku edes ehdotan Mr Törkeetä. Jos jotain pitää sanoa niin piiskasi viimekaudella underdog Bielin runkosarja kakkoseksi ja joukkue taipui vasta finaalien Game 7.

Ei Liigassakaan todellakaan omien muistikuvien mukaan ollut huono.

2 tykkäystä

Tuskin Tappara haluaa tälläistä valmentajaa hankkia.

Eihän sen niin kuulu mennä (eikä mene), että hankintaan joku ja katsotaan minkälaista peliä peluuttaa.

Edit: Nyt Rike toteuttaa Tapparan haluamaa pelillistä linjaa.

3 tykkäystä

Sattumalta kanssa eilen jo vedin fast forwardia samasta aiheesta.

Ja minä mietin Jouko Myrrää. Pelityyli on hyökkäysvoittoinen ja vauhdikas, eikä pelkää nostella junioreita tonteille. Toki seuraavat vuosi pari määrittää paljon.

2 tykkäystä

Ei mitään tällasia jotka sammaloituu jossain jääkiekkoliitossa.

2 tykkäystä

Onko Grönborg lähdössä?
2 ssa vuodessa tilanne muuttuu niin, että minä en tässä vaiheessa mieltäni vaivaisi moisella asialla.

26 tykkäystä

Joo melkoista vatvaamista tässä vaiheessa. Eiköhän Tapparassa osata valkata seuraava valkku ihan ite. Otsikoksi vois vaihtaa, kenestä haaveilen seuraavaksi päävalmentajaksi…

3 tykkäystä

Niin mitäpä tätä pohtia…ja sitäpaitsi Jupe tulee takaisin sitten kun on sen aika. :grin:

3 tykkäystä

Ilman muuta Törmänen jos halutaan vetää urheilullisuus Tapparassa vessanpäntöstä alas.

Uskon myös, että Tapolan kanssa tiet yhdistyvät vielä tulevaisuudessa. Sinällään pari on looginen, että kumpikaan osapuoli ei puuhastele.

Mutta en tiedä siitä, paljonko vettä Tammerkoskessa on syytä kulua, jotta tuo yhdistyminen tapahtuu.

Kun kerran muutos oli kaikille osapuolille ajankohtainen, on syytä kulkea tätä linjaa varmoin askelin, jotta menneisyys voidaan paketoida uuden alta.

1 tykkäys

Ai että strategiaa muutellaan 3 vuoden välein.

2 tykkäystä

Kaikki nyt mainittu. Nykyisyyttä edustaa nykyinen päävalmentaja, menneisyyttä uudistunut Tapola 2.0 ja hiljaista nykyisyyttä Puistola. Muista valmentajista sarjassa Karjalainen, jonka sorvaaminen tapparalaisuuteen ja sen onnistuminen arveluttaisi.

Eka kausi kolmesta ei ole edes ohi ja täällä mietitään jo seuraavaa. Eletään hetkessä ja silleen. :rofl:

13 tykkäystä

Törmäsen Biel oli yksi urheilullisimpia joukkueita mitä olen nähnyt…

2 tykkäystä

En jaksa itsekään tätä asiaa suuremmin pähkäillä. Reilussa parissa vuodessa ehtii tapahtua jääkiekon saralla vielä paljon. Jonkun valmentajan tähti on nouseva ja jonkun laskeva. Katsotaan, mitä tuleman pitää.

Eikös Törmänen jossain sanonut että tuskin valmentaa enää ainakaan päävastuussa kun terveys etusijalla. Voi olla että olen lukenut myös omia.

Voi olla. Oli vain nimi mikä mulla tuli ekana mieleen.

Kossu vetoa niin Tamhockeylla on jonkinlainen pidemmän aikavälin suunnitelma.
Onko se 3, 5 vai 10 vuotta, minä en osaa tuohon sanoa oikeaa vastausta.
Miksi asiasta ei voisi keskustella myös täällä?
Voi olla hupaisaa luettavaa vuosien päästä kun seuraavan valmentajan nimi on julkaistu ja sitten katsotaan mitä on aikanaan haaveiltu.

4 tykkäystä

En juo kossua, joten en lyö siitä vetoakaan. :smiley: Mutta varmasti on. Lähinnä vaan itseäni tämä huvittaa.