Subnautican pelasin sunnuntaina loppuun (olin pantannut loppuhuipennusta jo tovin tässä ). Sain käytettyä yli 6 päivää peliaikaa koko hommaan joten ihan riittävästi “raadettua” tuon parissa. Nyt jatkan taas Wild Huntin Blood & Wine -lisäosaa (aika paljon oon tähänkin jo aikaa tuhertanut lisäosien kera)
Ihan ok kuuloinen diili? Stadia-kaupasta väh. 59,99 € arvoisen pelin ostajalle Stadia-ohjain ja Chromecast Ultra ilmaiseksi.
Ehdot:
CC Ultra yksinään tällä hetkellä halvimmillaan n. 80 €.
The Long dark EP4 tänään ulkona. Edelliset loistavia, etenkin 1&2. Saa nähdä, mihin tuosta on.
Piti alunperin tulla jo viime vuonna.
Epicissä viikon ilmaisena PC Building Simulator, eli jos koneen kasaaminen askarruttaa tai kiinnostaa niin nyt pääsee reenaan virtuaalisesti:
https://www.epicgames.com/store/en-US/p/pc-building-simulator
Mitäpä sitä lypsävää lehmää lopettaan. Elikkä Rockstar on tuomassa markkinoille vanhemmista Grand Theft Auto peleistä remaster versiot. Toki samalla poistuu nettikaupoista originaalit versiot. GTA tapa tehdä rahaa
Tänä iltana pääsis sitten korkkaamaan Far Cry kutosen. Odotukset on korkeella Toivottavasti ei tarvi kauheen korkeelta tippua
Pistäs vähän sitten viestiä, että mitä tykkäät. Tota oon itte harkinnut, vaikka vitonen ei napannut.
Laitan kyllä. Itekkään en vitosesta tykännyt ja jäi kesken. Nyt tämä pelimaailma vaikuttaa sen verran kiinnostavalta, että oli hommattava.
Itsellä 5 tuntia takana Far Cry 6 ja vitosta kyllä omasta mielestäni parempi. Tarinavetoisempi, päähahmo puhuu jälleen ja pyörii 60fps Series X:llä ainakin+ näyttää upealta. . Ne kaappaukset kesken pelaamisen käsittääkseni kanssa puuttuu, mitä vitosessa oli ja ärsyttivät ainakin itseäni suuresti. Muuten tämä on tuttua ja turvallista Far crytä, niin hyvässä kuin pahassa.
Sittenhän tämä kuulostaa oikeinkin hyvältä
Tuttua ja turvallista Far Cry: ta tämä on näin alkutuntumalta. Ja siitä minä ainakin tykkään. Päähahmokaan ei ole mykkä, niinkuin vitosessa. Miljöö näyttää hyvältä jopa pleikkari nelosella. Tässä vielä, kun pääsee tuonne isolle kartalle oikein seikkailemaan, niin varmasti tulen viihtymään. Ja se mikä on mukavaa, niin peliin pääsee heti sisään, kun ohjaimen komennot on jo takaraivossa. Jos yhtään olet muiden Far Cry pelejen parissa viihtynyt, niin ei tämä pettymys ole
En tiedä onko täällä Bäfä faneja. Itse hakannut V:tä n. 1300 tuntia ja nyt muutama nopea peli 2042 Beta. Mukava päästä taas kunnon modernin sodan makuun.
Tietysti taustalla BF4 ja Hardline ja 1:n.
Mikähän homma mahtaa olla, ettei Steamissa ole?
Just tuli tänään ennakkotilattua kans, innolla odotan pelin saapumista laatikkoon.
Aika jännä juttu, ettei ole. Ite hain kaupasta vanhanliiton malliin.
Cooppina pc:llä Far Cry 6 käyttökelvoton kun kaverilla ei näy kaikki viholliset. Toisinaa johkin “tukikohtaan” mentäessä ei nähnyt yhtään vihua. Vihut toki näkee kaverini. Toivottavasti Bugisoft korjaa ongelman suht nopsaan.
Onkos täällä porukkaa ketä harrastelee ajosimulaattori pelejä? Dirt rally 2.0, Assetto corsa, Rbr yms.
Assetto Corsaa ja Grand Prix Legendsiä tuli aikanaan ajettua PC:llä mutta kun nykyiseen työpöytään ei saa rattia kiinni niin se on pölyttynyt varastossa.
Se on harmi kun tässä uusimmassa on kaikki guns for hire hahmot poistettu. FC vitosessa oli kiva kun sai värvätä pari apuria mukaan ja näiden keskinäinen kommunikointi toi väriä harmaaseen vihujen lahtaamiseen. Toki tässä saa pari eläinapuria mukaan mutta niin sai edellisessäkin pelissä. Tykkäsin kyllä Montana miljööstä todella paljon. Pelillisesti FC 6 on 90 % identtinen FC 5:n kanssa, joten mitään mullistavaa ei kuitenkaan tässä uuusimmassa ole tehty. Todennäköisesti kuitenkin paras Far Cry mitä on tehty.
FC vitosta kohtaan minulla oli ristiriitaiset tunteet. Peli itsessään oli erinomainen mutta loppu oli täyttä kuraa. Ehkä huonoin loppu mitä olen ikinä nähnyt, tai ei ihan. Se kunnia kuuluu The last of us 2:lle.
Far Cry 5:n parasta antia oli se kartan pohjoisosa, jossa sai ihastella kaunista luontoa ja hienosti tehtyä miljöötä. Juonen edetessä etelään maisemat muuttui tylsemmiksi ja pääpahisten huonous nousi enemmän ja enemmän esiin. Se loputon tyhjänpäiväinen synnistä lässyttäminen tuli todella pahasti korvista. Mua on aina rassannut Far Cry-sarjassa ne jumalpahikset, joille pelaaja ei oikeasti mahda mitään vaan on täysin käsikirjoittajan armoilla.