Konsoli- ja tietokonepelit

Ubi tarjoaa puolestaan Far Cry 3:n ilmaiseksi, kantsii pelata jos et ole vielä pelannut, sarjan paras osa:

7 tykkäystä

Onko muilla ongelmia Ubisoftin kanssa? Rupesin lataamaan tuota Farcry3. Ja tulee kyllä tuskastuttavan hitaasti. Jotain yhteys ongelmista herjaa tossa ala reunassa. Eli onko vika vain minun laitteissa vai Ubisoftin päässä?

Aikaisemmin päivällä ainakin sai hyvin ladattua vielä.

1 tykkäys

Veikkaan Ubisoftin päätä, noi ilmaispelit saa aikaan yleensä yleisöryntäyksen.

Ok. Tuntui kestävän. Pelin sai ladattua. Mutta tuli ilmoitus että lisenssin käsittelyssä menee vielä oma aikansa. Ei ollut tullut vielä 00.00 kun rupesin nukkumaan.

Itse olen Far Cry 6:sta odotellut vesi kielellä. Tiedän kyllä, että varmasti toistaa edellisosien kaavaa, mutta paskanko väliä. Olen edellisten parissa viihtynyt paremmin, kuin hyvin. Tämä 5 jäi vähän vaisummaksi. Tässä uudessa miljöö vaikuttaa kyllä mielenkiintoiselta. Saapi nähdä mitä sieltä tulee.

2 tykkäystä

Odottelen kanssa peliä. Ja ihan hyväkin, että pyörää ei lähdetä keksimään uusiksi. Ei kannata vaihtaa toimivaa juttua väkisin.

1 tykkäys

Mä tykkäsin Far Cry 5:ssä siitä pohjoisen alueesta ihan sikana, mutta mitä etelämmäs mentiin niin meno väsähti. Ei siellä enää tullut vastaan niin komeeta luonnon maisemaa.

3 tykkäystä

Tämä on itselle se ykköspelisarja ollut jo vuosia. Tuo 6 on jo ennakkotilsttu ja odotan myös, miltä se näyttää ps5:n pyörittämänä.

1 tykkäys

Steam jatkaa jonnet ei muista -linjalla, Jagged Alliance 1 Gold, joka on yhden kaikkien aikojen parhaimpien vuoropelien esi-isä, on ilmaiseksi jaossa (JA Deadly Games ja JA 2 on nimittäin puhdasta kultaa):

Myös Titan Quest Anniversary Edition jaossa:

3 tykkäystä

Herra siunaa ja varjele sanois Vanaja, siellähän on Jagged Alliance 3 tekeillä:

3 tykkäystä

No niin! Nyt sitten saa vihdoin lisätilaa konsoliin hankittua Sonyn vahvistuksella, mitä ilman itse en hankkisi.

Toivottavasti on budjetti kunnossa:

Kyllä ne USB-SSD levyt toimii PS5:ssa. Usko vaan pois :slight_smile: Toki vain PS4 pelit, PS5 vaatii tuon nopeamman levyn.

1 tykkäys

Uskon kyllä kunhan PS5 saadaan enemmän markkinoille ja ostajia on enemmän alenee hinnat, joka sektorilla. Minulla ei ole kiire asian suhteen, joten odottelen parempia hintoja.

Hah, samalla rahalla saat toisen peileikan :rofl: :rofl:

1 tykkäys

Onhan ne hinnat aluksi korkeat joka tuotteella. Sitten kun firmat saavat tuotteelle hieman katetta alkaa ktuotteiden hinnat tippua.

Komponenteista on nyt sellainen pula että jopa 2-3 vuoteen ei hinnat välttämättä laske. Tilanne pahenee jatkuvasti ja hinnat ennemmin nousee.

Olen alalla ja metsästänyt komponentteja pitkin maailmaa. Yksinkertaisesti komponentteja ei saa, ja jos saa niin normaalit 2-3kk toimitusajat voi olla nykyään helposti yli vuoden. COVID on pakottanut tehtaita esim 50% kapasiteetille ja samalla kysyntä lisääntynyt. Raaka-aineista (metalleista) on myös pulaa. Ihan mahdoton tilanne.

Näytönohjaimet ja niiden hinnat hyvä esimerkki.

3 tykkäystä

Tekeekö mielesi larpata vaikka Suur-Ruotsia? Ei hätää, Epic toteuttaa unelmasi tarjoamalla Europa Universalis IV:n ilmaseksi:

https://www.epicgames.com/store/en-US/p/europa-universalis-iv

3 tykkäystä

Kannattaa ottaa samalla vauhdilla myös ne parit ilmaiset lisäosat (Add-Ons) mitä myös tarjolla kyseiseen peliin .

1 tykkäys

Tää Surviving Mars on muuten ihan järkyttävän kova. Jos rakentelu/optimointipelit nappaa niin tähän jää koukkuun jo tutoriaalissa. Suosittelen hankkimaan vaikka rahalla!

2 tykkäystä