KooKoon Matic Törökin taklaus Pelicansin Lenni Killiseen 5.10.2022

Jaa-a. Török taklaa hobitin korkuisena. Silti Killinen onnistuu olemaan matalampana. Ihmeellinen tilanne.

5 tykkäystä

Puhtaalta näytti.

2 tykkäystä

Riittääkö 10 ottelua?

Mä rupeaisin antamaan pikkuhiljaa Pelicans pakeille pelikieltoa. Minun mielestäni tämä taklaus on on puhdas ja verrattavissa Tuulolan taklaukseen jossa Kivenmäkeen osui.

Molemmat teknisesti puhtaita. En mä näissä vikaa näe muissa kuin syöttäjässä.

4 tykkäystä

Kyllä se Tuulola oli.

2 tykkäystä

En tosta nää osuuko päähän, mutta eipä näytä paljoa lahtelaisia kiinnostavan, miten kaveria ajetaan keskialueella.
On tästä liigakiekosta kyllä lähtenyt väri ja särmä ihan kokonaan.
Tohon pitäs jonkun lähtee antaan edes pientä muikkaria perään.

2 tykkäystä

Mielestäni kumpikaan ei pelannut tilannetta oikein. Killinen on matalassa asennossa, eikä ole valmiina taklaukseen. Mutta ei noin voi taklata, osuu selkeästi suoraan päähän, eikä pelaa kiekkoa. Muutama peli pitäisi tulla.

Montako peliä?
  • 0
  • 1-2
  • 3-4
  • 5-6
  • 7+

0 äänestäjää

Nää on taas vähän näitä. Syöttö on taas sellainen ettet oikeasti haluaisi tarjoilla joukkuekaverillesi tuollaista kuolonsuudelmaa. Vastaanotto vaikea ja katse menee luistimiin minne se kiekko tulee, jolloin mennään kumaraan. Noin vaan ei voi pelata!

MUTTA! Huolimatta siitä että kaveri ottaa syöttöä vastaan miten sattuu, et sää voi myöskään ajaa noin. Toi olis ollut yhtä lailla puun takaa ajaminen, vaikka pää olisi pysynyt pystyssä. Tulos olisi ollut vaan ehkä sellainen missä kypärä ei olisi lentänyt melkein cheerleaderin syliin.

Taklattavan vastuu, sitäkin tässä on, mutta pienempänä kuin taklaajan vastuu. Taklaus osuu kiistatta kupoliin, joten kyllä tästä delegaatio muistaa katsomokomennuksella. Veikkaus on lieventävien asianhaarojen vallitessa… heittää noppaa olohuoneen pöydällä …KAKSI peliä.

6 tykkäystä

Matic Törökille ei pelikieltoa

6 tykkäystä
1 tykkäys

Hyvä ja selkeä video mielestäni tilanteesta ja miksi ei pelikieltoa tullut. :ok_hand: Toivon mukaa tuomiot tulee koko kauden näin selkeästi, tämä on hyvä. :muscle:

7 tykkäystä

Uskomatonta, ettei kurinpito paskonut housuunsa! Täysim oikea ratkaisu, vaikka itse odottelinkin sellaista perinteistä 5 peliä puhtaasta taklauksesta.

2 tykkäystä

Tuomio hyvä, jopa erinomainen. Perustelut selkeät. Toivottavasti ollaan menossa koko ajan vaan laadukkaampaan ja linjakkaampaan toimintaan myös kurinpidossa. Tämä oli hyvä!

3 tykkäystä