Toistin kyllä virhetilanteen juuri itsekin, eli joko korjaus ei vielä ole meillä sisällä, tai se ei toimi. Noh, kehittäjät näyttävät olevan töissä viikonlopunakin, joten odotellaan.
Tappara-logon kautta kannattaa toistaiseksi navigoida etusivulle.
Toistin kyllä virhetilanteen juuri itsekin, eli joko korjaus ei vielä ole meillä sisällä, tai se ei toimi. Noh, kehittäjät näyttävät olevan töissä viikonlopunakin, joten odotellaan.
Tappara-logon kautta kannattaa toistaiseksi navigoida etusivulle.
Yllättävän äkkiä vanhakin koira oppii uusia temppuja
Mulla tämä ei toimi. Jos painan Tappara logoa niin etusivu latautuu mutta otsikkorivi jää siksi mistä juuri poistuit. Metsola ketjussa huomasin ekan kerran. Kun en päässyt klikkaamalla lankaa sisälle ja juuri sekunti sitten tämä lanka ei auennut ennenkuin klikkaa uudelleen Tappara logosta ja sitten aukesi.
Mulla tämä korjaantui tänään iPhonella. Uusin iOS sisässä.
Voiko meidän teema vaikuttaa tähän? Huomattavasti vaikeampi toistaa Metassa.
Android Chromella toistuu täällä jatkuvasti.
Samsung ja puhelimen oma selain eli varmaan joku chromen sukulainen, ei toimi.
On kyllä harvinaisen ■■■■■■■■■■■ vaiva, kun ei näin normaalissa selailussa kahdella kädellä jaksaisi puhelinta käyttää, mutta nyt on pakko, kun ei yllä peulalo edes puolimatkaan tuonne Tappara-logolle. Ja sitten vielä jos lukemattomia ketjuja on paljon niin logon kautta paluu vie aina ylös, kun taas paluunuolella pääsi aina takasin samaan kohtaan missä oli eikä tarvinnut scrollata aina sivua alas.
Itse olen aina mennyt Logon kautta etusivulle, mutta minulla on ainakin nyt ollut tälläinen ongelma että jos luen esim. “Luke Witkowskin”-ketjua ja menen logon kautta pois ja huomaan että kyseiseen ketjuun on tullut viestejä, niin ei hyväksy tuon saman ketjun painallusta missä edellisen kerran ollut. Muihin ketjuihin pääsee kyllä.
Puhelimella ainakin käy näin. OnePlus ja Chrome.
Tuo sama toistuu täälläkin. Logon kautta kun palaa etusivulle, niin samaan ketjuun mistä palasi ei pääse. Kun klikkaa logoa uudestaan niin taas pääsee.
Virhe toistuu Androidilla sekä Blink- (Brave), että Gecko-pohjaisilla (Firefox) selaimilla. Meta.d.o:ssa en saanut runsaallakaan yrittämisellä toistettua.
Juu, tätä samaa tekee myös mulla.
Näyttäisi toistuvan myös Windowsissa sekä Chromella että Edgellä
Myös IPhone / IOS/ Safari sama tapahtuu ja back ei edelleenkään toimi
Chrome selain näyttäisi toimivan ok pikaisella testaamisena, pitää jatkaa testaamista onko asia oikeasti näin
kokeilen käynnistää Safarin jos se muuttaa asioita EDIT ei vaikutusta.
Täällä tuo Back- toiminto toimii satunnaisesti sekä puhelimella että tietokoneella. Välillä pystyy useamman kerran menemään takaisin ja sitten taas useamman kerran niin että tarvitsee mennä yläkulman logon kautta. Selaimena puhelimessa että koneella Chrome.
Ja nyt se on taas rikki. En keksi miksi teema vaikuttaisi.
Viikonloppupäivystäjältä uutta tietoa:
Vaihdan spinnerin kokeeksi pois. Sitten selaimen refresh ja uusi testi.
Nyt näyttäisi toimivan, enkä saa replikoitua enää tuota logosta pääsivulle - kuitenkin osoitteella jää vanhalle sivulle -bugiakaan.
Eli selvästi tuolla loading spinnerillä vaikutus.
No nyt ainakin mun puhelimella toimii tuo back nappi. Ja palsta muutenkin nopeutu. Ketjut aukee heti eikä tarvi tuijotella sitä pokaalin vilkkumista.
Kiitos, toimii back taas,
iPad, Safari
Kyllä kannua jaksaa katsella vaikka kuinka pitkään.