KORJATTU Selaimen Back -toiminto ei toimi oikein

Onko kukaan huomannut samaa eli selaimen back nuolella ei enää palaa takaisin ketjunäkymään (vai millä nimellä sitä nyt kutsutaankin) vaan edellisen luetun ketjun viesteihin?

Huomasin muutamama päivä sitten ensin kännykässä (iPhone / Safari) mutta nyt myös työkoneella (Win10 / Chrome).

Nyt on pakko painaa Tappara logoa vas yläkulma jolloin palaa etusivulle mutta tuo back oli näppärämpi koska meni ketjulistassa siihen kohtaan missä olit eikä alkuun.

19 tykkäystä

Täällä alkoi tökkimään aivan samanlailla kun vaihdoin puhelinen viime viikolla.

1 tykkäys

On tehnyt tuota ainakin minulla aina epäsäännöllisen säännöllisesti. Puhelimella palstaa selatessa siis. Ikinä ei ole voinut olla varma mihinkä puhelimen selain sinut palstalla heittää kun painaa nuolta takas päin. Tänäänkin on molemmat kuvailemasi tapaukset osunut omalle kohdalle.

2 tykkäystä

Täälläkin tänään laitoin merkille, että tavallista enemmän heittikin edelliseen luettuun ketjuun eikä etusivulle kun paluunuolta painelee. Puhelimella paljon kätevämpää palailla aina tuolla nuolella takaisin etusivulle. Ainakin kun on tällainen töppösorminen niin yhdellä kädellä käyttäessä ei yllä peukalo lähimainkaan tuota vasemman yläkulman Tapparalogoa, kun taas paluunuoli on niin näppärästi oikeassa alakulmassa.

On se ennenkin siis välillä heittänyt väärään paikkaan, mutta tänään voi sanoa että vähintään joka toinen paluu on mennyt edelliseen ketjuun.

4 tykkäystä

Joo, jotain häikkää näyttäisi vaihteeksi olevan. Äsken sivun uudelleenlataus vei minut eri paikkaan kuin missä olin.

1 tykkäys

Itsellä alkoi temppuilemaan eilen.

Nyt palstalle tultuani avasin tämän ketjun ja luettuani painoin puhelimen palaa nappia. Pääsin etusivulle ja luin Sähkön hinta ketjun. Painoin palaa nappia ja pääsin kätevästi tähän ketjuun. Toinen peräkkäinen painallus sulkisi sovelluksen.

1 tykkäys

Selaimen ← nuolinäppäin vei minut etusivun sijaan tuohon sähköketjuun johon olin viimeksi kommentoinut / tykännyt, vaikka välissä kävin etusivulla. Olen siis aina tottunut menemään etusivulle Tapparalogon kautta, en ole tietoisesti koskaan käyttänyt tuota nuoli takaisinpäin nappulaa.

Ehkä tuo käytökseni johtuu siitä, että käytän läppärin touchpadia ja on vain niin paljon nopeampaa mennä tuon Tapparalogon kautta etusivulle kuin kohdentaa selainpalkin pieneen ← nuoleen :).

Minulla taas oli vaikeuksia päästä otteluseuranta-ketjuun. Kaikkiin muihin pääsi normaalisti

Tämä on kehittäjillä nyt selvittelyssä:

9 tykkäystä

Fixi pitäisi olla meillekin laitettu. Vieläkös toistuu.

Äkkiseltään nyt tuntuisi toimivan normaalisti.

Edit: Eipä toimikkaan…

Toimi kolme kertaa, nyt taas ei toimi.

3 tykkäystä

Toistaseks tuntuis toimivan…
Tai sit ei :rofl:
Ei toimi

1 tykkäys

Ei toimi. Win11 & Firefox (120.0)

Apple ja safari, ei toimi.

iPhone, safari ei toimi

Samsung, Chrome, ei toimi

Katsellaas, tuossa voi olla viive deploymentissa ja selaimen refresh pitää ajaa, ettei buginen koodi tule välimuistista.

No ei todellakaan toimi.

3 tykkäystä

Sama suomeks :rofl:
iPhonella hetken toimi kunnes lakkas toimimasta