Kummeli

Spoileri juhlajaksosta.

Ajassa 39:25 ruutuun lipuvat Juti ja Kale.

4 tykkäystä

Kyllä lähtee.

3 tykkäystä

Jos ovat Kummeli-elokuvat olleet vaisuja kädenlämpöisiä vanhojen vitsien uudelleenlämmittelyjä, niin tämä juhlajakso oli kyllä rautaa! Joo, jokainen vitsi ei ollut aivan spot on, mutta nauroin silti ääneen moneen kertaan. Tässä oli aika sopivasti vanhaa ja uutta.

13 tykkäystä

Omasta mielestäni oltiin jymähdetty vielä pahasti 90 luvulle jaksossa karvamikrofoneista lähtien. Ei siinä, mutta pisti silmään.
Olihan jaksossa omat hyvät juttunsa, mutta itse kyllä olen sitä mieltä, että hyvä tämä yhden jakson teko. Enemmän jos oltaisiin tehty niin en tiedä kuinka olisi sujunut.
Ideahan oli tehdä yksi kokonainen kausi, mutta onneksi ei tehty. Kaiketi jos muistan oikein niin ei pojat halunneet.
Tuosta näkyi ettei enään voi tehdä kuin ennen ja jos kummeleita muuetaan vitsien tasolta 90 luvusta niin ei ne ole enään kummelit.
Kiitos kummelit siis vielä, kun teitte paluun ja haikaillen jään katsomaan mihinkä komedia menee nykypäivänä.

Mun mielestä kaikki noi ysäriin jumahtamiset oli tehty ihan tietoisesti. Hieno tribuutti alkuperäisille kummeleille. Ei mitään huippu viihdettä mutta toimivaa kamaa. Olihan se vielä kerran hauska nähdä vanhojen sketsien hahmoja.

3 tykkäystä

Alitehoisen taunuksen takalasiin pistin 957:n takalasitarran “kyllä lähtee”. Ei tanari mihkä menny, mutta uho oli kova. Aika legendaarisia letkautuksia kummeleista jäänyt.

3 tykkäystä

Kyllähän vanhat sepät vieläkin taitavat sketsiohjelman suolan. Varmasti riittäisi katsojia useammallekin jaksolle, on selvästi parempaa huumoria kuin suurin osa nykyajan ohjelmista.

6 tykkäystä

Ai että on ollut Kummelia ikävä.
Mua sitten niin korpee nää nykyajan huutonaurukilpailut, kuten Posse ja Putous. Kaikki huutaa täysillä ja nauraa kokoajan. Ei vaan jaksa.
Kummelissa on kuitenkin joku idea sille vitsille.
Miettikääpä vaikka “tonnin seteli”- sketsiä. Aika minimalistista suorittamista.

29 tykkäystä

Yksinkertainen on joskus kaunista…tai siis hauskaa :grin:

4 tykkäystä

Tietyllä tapaa tuossa uudessa jaksossa on myös tarkoituksena vähän muistella vanhoja, kun on 30v juhlajakso kyseessä. Tuota muistelemista tehtiin juuri hyvällä maulla nyt.

1 tykkäys

Jep, vähän väsynyttä ehkä, mutta onhan hahmotkin vanhentuneet ja hieman paisuneet, se heille suotakoon. Mut ihan mukava pli jakso. Juti ja Kale parasta.

6 tykkäystä

Tämä jakso oli tosiaan positiivinen yllätys. Pisti naurattamaan edelleen :grin:

5 tykkäystä

Kummeli on aina takuuvarma. Ainoa heidän tekele mistä en ole pitänyt on Jurismia!, se ei oikein missään vaiheessa iskenyt.

Noh toivottavasti tästä ei tarvinnut Ylen ja siis veronmaksajien maksaa yhtään mitään.
Ei jatkoon.

1 tykkäys

Mun mielestä mahtavaa, että vedettiin vanhoilla hahmoilla, koska matkan varrella on ollut kaikkea muutakin. Tykkäsin!

17 tykkäystä

Siä on tänään paikallispeli, Ilves-Hilpara…

9 tykkäystä

Vanhat hahmot oli parhaita. Muutama sketsi oli toki vähän väsynyttä toimintaa ja pitkitettyjä. Legendaarista silti!

Miettäkää, sarjasta on jo 30v. Järjetön määrä erilaisia sanontoja jäänyt elämään kieleen. Kuulee vieläpä edelleen jatkuvasti.

Kummeli Kultakuume DVD oli pakko tilata hiljattain kokoelmaa. Omassa genressään ehkä paras ja kulttielokuva. Muut Kummeli elokuvat vähän niin ja näin.

3 tykkäystä

Parhaita kohtauksia mm se kun Oiva Lothander eli Karl-Heinz Rummenigge soittaa ja Vesa Vierikko vastaa puhelimeen: Göringillä Herman puhelimessa

3 tykkäystä

Olivat saaneet tamperelaisia julkkiksia mukaan. Huikeaa settiä kyllä toi, sai nauraa huolella.
Tässä siis vielä linkki areenaan.

Millainen päivä sulla on huomenna “Normipäivä” :smiley:
“Eikä taida olla ihan Pikku Kakkonen”

4 tykkäystä

Kattelin tänään kans ton uuden Kummelin ja hauskaa huumoria edelleen. Kyllä äijät osaa vanhaan malliin vaikka ikää on tullut. Toivottavasti vielä lisää luvassa.

5 tykkäystä