Kummeli

16 tykkäystä

Joskus syksyllä tulossa uusi Kummeli -elokuva.

https://www.instagram.com/p/CeiPU2otPTq/?utm_source=ig_web_copy_link

5 tykkäystä

Parmas tai Parnas, ei se niin tarkkaa ole.

4 tykkäystä

Hitto mä olen nauranut tälle sketsille taas. Tämä on siis siitä Kummeleiden 30-vuotis juhlajaksosta. Joku voisi sanoa, että ajan hermoilla ollaan.

36 tykkäystä

Ottaa slipoverin pois…

8 tykkäystä

Koomikkoryhmä Kummelit lähtee kiertueelle. Kummelin Ensimmäinen Jäähyväiskiertue järjestetään marras-joulukuussa 2023. Edellisestä kiertueesta on 12 vuotta.
Mukana on alkuperäinen Kummeli-ryhmä eli Heikki Silvennoinen, Timo Kahilainen, Heikki Hela ja Olli Keskinen. Lisäksi estradilla nähdään myös Kummeli esittää: Kontio & Parmas -tv-sarjasta tuttu Kaisa Helan esittämä Valkeakosken terveyskeskuksen ronski ylilääkäri Sirkka.

3 tykkäystä

Ai tähän tyyliin :rofl:?

6 tykkäystä

Laitetaas tämä tänne, tuolla tuli oltua itsekin paikalla.

2 tykkäystä

Juu, tuohon tyyliin🤣

2 tykkäystä

Autoa vaihtamassa.

5 tykkäystä

Ei ole vissiin ollut vielä eikä sinänsä varsinainen Kummeli, mutta oikein hauska.

6 tykkäystä

Mankeli oli rakennettu Kummelin sketsejä syvällisemmistä sketseistä. Niissä oli hokemien sijaan tarinallisia kerroksia. Erinomaista sketsiviihdettä nämäkin - omaan makuun jopa parempia kuin Kummelin sisältö.

1 tykkäys

Tää on täällä,mut niin ajankohtainen :joy:

10 tykkäystä

Tämä tuli vastaan niin piti oikein tarkistaa ja olen asunut samassa korttelissa. Eri taloyhtiö, mutta sama sisäpiha, videon alun porttikongi näkyy Street Viewissä.

10 tykkäystä

Tämä kuvauspaikka on ollut meikäläiselle suuri mysteeri. Olen yrittänyt street viewstä löytää, mutta tuloksetta. Autatko vähän miestä mäessä vai pidätkö hullua edelleen jännityksessä?

Eikös tää ole Tuomiokirkon “takaa”, Tuomiokirkonkadun ja Siukolankadun risteyksessä noin suunnilleen oleva talo.

3 tykkäystä

No siinähän se kiitoksia. Nyt on yksi elämän suurista mysteereistä ratkennut.

2 tykkäystä

Tunnetaan nimellä Tuomisen kivimuuri.

2 tykkäystä

Juurikin tuo. Itse asuin Rautatienkatu 4, mutta kulku oli Siukolankadulta tasan vastapäätä Tuomiokirkkoa ja sisäpihalla tuo Kummeli-talo oli sitten vasemmalla.

Hela 60 v. Kummelimaiset onnittelut!!

5 tykkäystä