Käyttääkö joku eurooppalainen jääkiekkojoukkue harmaita pelipaitoja? Tai eurooppalainen palloilujoukkue ylipäätään?
Amerikasta näitä löytyy vähän yhdestä sun toisesta sarjasta, NHL:ssäkin ainakin Kingsillä on kolmosasuna.
Käyttääkö joku eurooppalainen jääkiekkojoukkue harmaita pelipaitoja? Tai eurooppalainen palloilujoukkue ylipäätään?
Amerikasta näitä löytyy vähän yhdestä sun toisesta sarjasta, NHL:ssäkin ainakin Kingsillä on kolmosasuna.
Sen verran osaan vastata (kun palloilujoukkueista puhuit) että ManU käytti joskus 90-luvulla yhden kauden aikana vieraspaitana, ne ei ikinä voittanut harmaalla paidalla ja kun olivat ilmeisesti viimeisessä pelissä missä niitä käytettiin häviöllä, vaihdatti Ferguson puoliajalla eriväriset paidat päälle. Syyksi sanoi että pelikavereita oli hankala nähdä.
Alex Lintuniemen ketjussa spekuloitiin Kamraternan pelaavista pakeista. Niin kysynkin, että pystyykö Liigassa pelaamaan Jukka Jalosen mestaruuspeluutuksella eli kahdeksalla pakilla? Kukaan muu valmentaja ei ole vielä kahdeksalla pakilla pelannut.
Periaatteessa pystyy vetään neljällä puolustajaparilla. Silloin vaan jää 4. ketju miehellä vajaaksi, joten siksi sitä ei kukaan käytä. Eli käytännössä ei.
Tässä olisi keskustelun paikka pitäisikö pöytäkirjaan merkittävien pelaajien määrää lisätä yhdellä, jotta saataisiin kahdeksan pakkia ja toisiko se hyötyä suomikiekkoon. Tässä tapauksessa Liigaan. Maajoukkueessahan tuo hyöty jo nähtiin
Aikanaan sitä taidettiin säästösyistä supistaa nykyiseen. Olisihan tuo kahdeksas puolustaja äkkiä kärkiseuroilla pätevä, mutta pohjalla vois olla jo vähän mitä sattuu. En usko, että ihan heti ollaan laajentamassa.
Apuva. Olen Itävallassa leirintäalueella ja naapurissa on Tsekki joka on pelannut Ässissä ja isä valmennellut Liberecissä. Naama ei sanonut mitään ja nimi tuli niin nopeasti etten kehdannut kysyä uudelleen. Naganokin mainittiin mutta en ole ihan varma liittyikö isään vai poikaan vai kumpaankaan. Onko ehdotuksia henkilöllisyydestä näin tarkoilla spekseillä.
Olisiko Vladimir Vujtek?
Tossa kaikki tsekit jotka Ässissä pelannut… Mitään yhteyttä en löytänyt Libereciin.
Mitä katselin Elitestä, niin isä ei ole valmentanut Liberecissä. Ellei jossain kakkosjoukkueessa?
Tuossa kaikki tsekit:
Jaha, @Donizimo teki samat kuin itse ja päätyi samaan tulokseen.
Juu, aattelin vaan, että VV vanhempi on valmentanut joskus…
Olen tässä surffaillut kuvia ja kallistun Kamil Krepsin suuntaan. Täytynee jatkaa huomenna stalkkausta.
Krepsiä kun googlailin niin tuli että “son of hockey coach” mutta nimeä ei mainittu.
Koska rähinäremmit tulivat pakollisiksi SM-liigan paitoihin ja maajoukkupaitoihin?
Ja tähän jatkokysymys, että mikä on rähinäremmi?
Fight strap
Tämä kyllä sivuaa jääkiekkoa, mutta jos katsoisin Tapparan loppuviikon peleistä yhden jälkilähetyksenä, niin mikä olisi paras?
Edit: Olin reissussa ja matsit menivät kaikki ohitse.
0 voters
@ljpp ai jai jos haluat parhaimman ja laadukkaimman pelin katsoa niin kyllä se tuo perjantain Lukko-peli on. Lukko oli viikon vastuksista ainoa, joka edes haastoi Tapparaa. Ässät oli aivan surkea rätti ja SaiPa on oman pelitapansa kanssa niin hukassa, että kuvakollaasin voisi tehdä pelkästään SaiPan virhemäärästä. Ei tietoakaan viisikkopelistä ja Tappara availee ylivoimahyökkäyksiä jokaisesta lähdöstä omalla alueella. Kolmas erä kliinistä Tapparan kyttäilyä ja viikkolevon odottelua.
Pistit valinnan visaiseksi, mutta otan SaiPan Zabon takia.
Kiitos vastanneille.
Otto Rauhalan ketjussa kirjoiteltiin teräsmiespelaajasta.
Minulle tuli mieleen että katkeaako pelattujen pelien määrä mikäli osallistuu maajoukkueen mukana esimerkiksi EHT höntsäilyyn ja täten missaa Liigasta ottelun tai kaksi?