Liigan televisiointi: Ruutu+

En tiedä eilisen pelin tulosta, enkä haluakaan.

Vielä ei näy Ruudussa tallennetta eilisestä pelistä. Ainoastaan Jyp-TPS. Millaisella aikataululla nuo yleensä ovat sinne tulleet?

Yleensä ne on tulleet samana iltana.

Ja nyt kun haluaisin katsoa eilisen pelin, kun aikaa olisi mukavasti, niin ei. On se kumma.

1 tykkäys

Joskus tuohtuneena olin tuostakin Ruudun aspaan yhteydessä. Minäkään en nähnyt peliä alusta ja halusin kesken pelin aloittaa seuraamisen alusta. Järjettömällä kikkailulla onnistuin, mutta sitten tallenne/streemi loppui jossain vaiheessa kesken ja tallennetta odottelin parikin tuntia.

Vastaus: Heidän (Ruudun) velvollisuus on saada tallenne katsottavaksi vasta seuraavana päivänä kello 12 mennessä.

Ei niin kuin mitään järkee, kuka someihminen pystyy pitämään itsensä siihen asti tietämättömänä tuloksesta.

En tiedä joko olet löytnyt, mutta nyt ainakin löytyy tallenne Ruudusta.

1 tykkäys

Katsoin sitten vain huippuhetket.

Meinais hatuttaa. Luurin ja Ruudun kautta Tapparankin peli näkyy hienosti, mutta heti kun pelin castaa töllöttimeen nii virhetilanne. Testiks Ipan peli castaukseen töllöön eikä mitään ongelmaa. Wuuut?!? Painajaista… Paree olis Tapparan pelit alkaa toimiin poffien aikaan meikäläiselläki :triumph:

Edit.

Toimi hetken, erätauon ajan. Heti kun peli jatku, niin taas alko tökkimiset. Jännä että muut pelit toimii täysin ilman ongelmia, miks JUUR TAPPARAN PELIN pitää sitte pätkiäkki…

Täällä.kans piti siirtyä käneksen ruudulle, kun Crome Caset pätkii pirusti Ruutua.

Eipäs tehdä joka ketjusta Ruutu-Chromecastia.

Olen omistanut Chromecast-tikun melkein alusta asti ja nykyään on 2kpl. Boottailu Ruudun takia ei omien kokemusten perusteella ole ratkaisu mihinkään, koska ongelmia esiintyy nimenomaan Ruudussa.

Jos nettiyhteys pelaa (fast.com) ja esim. YouTube tai Netflix toimii, on vika Ruudussa.

Pahottelut floodauksesta, meinas alkaa turhauttaan vaan oikeen kunnolla.

Kyä toi Chromecasti yleensä toimii ihan ok, mutta tänään oli pahinta jökkimistä oman käyttöhistorian aikana. Ja tosiaan muiden pelien castaus toimi melki moitteettomasti, mutta nimenomaan juur toi Tapparan peli sitte päätti pätkiä urakalla. Ja vaan töllöön siirtäessä, puhelimen näytöltä toimi. Voisko vika olla silti siis Ruudun puolella, vaikka Ruudun kautta siis puhelimella toimii, mutta telefunkkeniin siirrettynä ei, ja siis ainoostaan yhden pelin osalta seittemästä :thinking: Ja just sen väärän pelin osalta tietty :expressionless:

Jos se Chromecast ei toimi niin miksi ei voi laittaa puhelinta johdolla kiinni telkkariin?

Eipä oo tommonen vaihtoehto käyny edes mielessä… hmmm. Täytyy tunnustella tässä vähän pitääkö sijottaa erilliseen roikkaan. Kiitos vinkistä :slightly_smiling_face:

Jos omistatte Elisa Viihteen niin aika pitkään oli tuo Ruutu+ Urheilu ja Viihde 15€ / kk ilman määräaikaa. Siihen kauppaan sai vielä suoraan ne nelonen pro kanavat siihen digiboxiin ja ruutu+ tunnarit, jos ihan välttämättä haluaa katsoa toisella laitteella.

Itse vaihdoin tähän vaihtoehtoon juurikin Ruutu+ ja Chromecast heikon yhteispelin vuoksi ja 5 snt lisää kuukaudessa huomattavasti laadukkaammasta palvelusta, erittäin hyvä.

Itse jouduin turvautumaan siihen että suoratoistin kännykän näytön televisioon kun tuo ruutu+ ei suostunut tänään yhteystyöhön chromecastin kera

Tämä on mystistä ja mystisen huonoa tällä kaudella. Vaasan peli oli itsellä ihan mahdoton, mutta sitten Ässät peli ja paikallinen pelittivät kuin junan vessa.

Omissa laitteissa ei luonnollisesti tapahtunut mitään muutoksia tässä välissä.

1 tykkäys

En tiedä mikä tänään mätti, mutta tietokoneeltakin Ruudun kuva toistui tökkivänä ja piti nopeita lataustaukoja yms. häiriötä. Pystyi katsomaan, mutta ei ollut nautinto (flash ja html5…).

Mulla oli HTML5:llä ekassa erässä sama ongelma. Vaihdoin Flashiin kesken erän ja sen jälkeen pelasi moitteitta.

2 tykkäystä

Mä olen siirtynyt tyystin katsomaan Tapparan pelejä Ruudun kanavastriimien kautta. Lähinnä siksi, että kanavat on olleet “ottelustriimiä” edellä ~15 sekuntia. Se on yllättävän pitkä aika. Kääntöpuolena, että kanavat pyörivät vain flashina.

Kanavanäkymä on teknisesti keskinkertainen, mutta vähän alaspäin skrollaamalla laitaan ilmestyy nuoli, jolla pääsee Urheilu-kanavien pariin.

2 tykkäystä

Telialta näyttää saavan Liigan kuukaudeksi ilmaiseen kokeiluun.

Telia TV -sovelluksella katsot pelit mobiililaitteeltasi milloin ja missä vain. Chromecastilla siirrät sisällöt isolle ruudulle.

Kokeile nyt kuukausi maksutta! Kokeilujakson jälkeen tilaus jatkuu hintaan 14,95 €/kk. Ei sitoutumista – tilaa vaikka kuukaudeksi kerrallaan.

Lauantain Tappara-KalPa näytetään kaikelle kansalle Neloselta. Studio alkaa klo 16.30.

5 tykkäystä