Kannattaa olla lipunmyynnissä klo:15.00, niin etköhän saa lipun. Itse olen käyttänyt Fan Clubin ilmaislipun lähes aina lauantaipelissä ja aina ollut lippuluukulla, kun se aukeaa. Kertaakaa ei ole sanottu, että kiintiö täynnä.
Mulla olis jollekkin tuo fan clubin lippu jos joku haluaisi mennä tänään kokeileen pääseekö sillä peliin
Kyllä sillä lipulla pääsee peliin vaikka klo 18.25 ellei halli ole loppuunmyyty. Ainakin seisomapaikan saa.
Tällaista sähköpostia Tapparalta koskien tiistain (3.12.) Tappara-Pelicans ottelua
Tiistai on myös kummipeli, johon pääsee kaksin kummioletetun kanssa yhteishintaan 15 euroa. Kummitarjouslippuja on saatavissa mm. päätykatsomoihin ja pitkien sivujen alariveille. Löydät kummitarjousliput Ticketmasterin verkkokaupasta, kun valitset ensin katsomon.
Komeasti täyttyy halli lauantaille, mutta esimerkiksi D-päätyyn vielä jonkin verran tilaa.
Hanki pilettisi
https://www.ticketmaster.fi/event/tappara-hpk-lippuja/257181
Vielä mahtuu…
Jep, hatarilla silmillä suoritetun laskennan jälkeen tarjolla näyttäisi olevan vielä ~650 istumapaikkaa.
Meidän ansaitsisi ehdottomasti täyden tuvan!
e: Eteenpäin mennään, mutta vielä reilut 530 jakkaraa tarjolla.
ee: Nyt näyttää mainiolta, 160 enää.
Nyt oli enään d-päädyssä alarivien paikkoja ja muutamia hajapaikkoja. Taitaa mökki olla kutakuinkin täynnä, ja niin pitääkin kun Mikin läksiäisistä kyse! Hienoa!
Varmaan Mikki vielä vetää ässän hihasta, kun huomaa yleisömäärän ja vetäistään vielä pari läksisäisten läksiäispeliä till, että varmasti kaikki halukkaat pääsee mukaan juhlistaan
38 istumapaikkaa jäljellä huomiselle. on melkein jo tyytyväinen.
Vaimon kanssa mukavasti tuli Ouluun paluuseen muutos aikatauluun ja tullaankin lauantaina Tampereen kautta. Peliin liput hankittu. Harmittaa tosin kun luultavasti ei esiotteluun ihan ehditä, eikä varmaan ehdi Leinosen paitaakaan saada…
Pikainen kysymys katsomopaikoista, häiritseekö pleksi näkyvyyttä Tampereen hallissa rivi 8 . Kenelläkään ulkomuistissa että älä ikinä osta lippua tältä ja tältä riviltä?
Jos oot rivillä 8, niin toisen päädyn “sun puolen” kulmaan tulee heijasteita plekseistä ja vaikuttaa näkemiseen. Muistaakseni kertaalleen istunu 8. rivillä, yleensä riveillä 6-7 budjettipaikoilla niihin häiritsee jonkun verran.
Kiitti, otin varmuuden vuoksi riviltä 12.
Hävettää myöntää että tänään kauden ensimmäinen paikan päällä.
Mitä sitä häpeämään, isompi häpeä se on olla tulematta lainkaan.
Anteeksi lähes one-liner, teki vain kovasti mieli sanoa.
Totta, nyt kun jo perillä niin olin jo ehtinyt unohtaa kuinka pitkä matka tänne on😀.
Ei muutakuin mökää mökkiin ja pinnat kotiin💪
Yllättävän paljon mennyt tuohon Jyp peliin lippuja vieraspäähän
Mikäli seuraavan paikallispelin liput kiinnostavat, kannattaa olla nopea. https://www.ticketmaster.fi/event/ilves-tappara-lippuja/254911
Pelicans-peliin sen sijaan on vielä reilusti tilaa.
https://www.ticketmaster.fi/event/tappara-pelicans-lippuja/257191
Keskiviikon 22.1. Tappara - Pelicans -peliin on Veikkauksen etuasiakkaille 2 lippua yhden hinnalla.
2 posts were merged into an existing topic: Tapparan yleisömäärät 2019-20
A post was merged into an existing topic: Lippuvinkkejä ja -tarjouksia Tapparan otteluihin