Liputuksesta ja yhteisön valvonnasta

Tuohan on kirjoittajan subjektiivinen näkemys.

6 tykkäystä

Onkos se kiellettyä keskustelupalstalla??

2 tykkäystä

Pelin ollessa käynnissä ketjuja laitettiin lukkoon, kun chattaily levisi otteluketjusta niihin. Suuri määrä viestejä (lue: turhanpäiväistä nillitystä ja harmituksen purkua) meni roskikseen noista ketjuista. Pelin jälkeen ketjut avattiin.

2 tykkäystä

Ei, mutta kummallista sanoa faktaksi.

1 tykkäys

Tarttee kyllä ihmetellä taas näitä helevetin intopiukeessa liputtajia.

Mä vastaan viestiin X

Käyttäjä Y kommentoi samaan aiheeseen vastaten mun viestiin jossa tuo esille asian josta olen juuri aiemmin sanonut

Kun nostan lainauksella omasta viestistäni sen kohdan esiin jossa olin jo asian tuonut julki saatesanalla ”Niinpä” se koetaan tarpeelliseksi liputtaa, todennäköisesti one-linerina.

Älkää ny hei oikeesti viitsikö. Ketä tämä palvelee?

Niinpä…

4 tykkäystä

Onkohan täällä joku sarjaliputtaja nyt vai mitä… oon ollu palstalla varmaan neljä vuotta ja paljon viestejä kirjoitellut, ja tosi usein vähän provoisoivaankin tyyliin, mutta ikinä viestiäni ei ole liputettu, paitsi nyt kaksi kertaa kolmen päivän sisällä. Ja nämä liputetut viestit eivät ole olleet yhtään poikkeavia muista kommenteistani aikaisemmin.

2 tykkäystä

Olisi mielenkiintoista, jos liputetut viestit näkyisivät hieman kauemmin. Nyt näkyy vain, että jokin viesti on liputettu, muttei yhtään miksi tai millainen. Voisiko tätä jotenkin muuttaa?

3 tykkäystä

Jaaha, vai että sarjaliputtaja on otteluseurannassa.
En muuta kommenttiani Maamme -laulun esityksestä. Käytin verbiä, jossa kuvataan väkisinmakuuta, mutta tätä verbiä käytetään myös useasti muussa tapauksessa.

2 tykkäystä

Vastasin huhuketjussa tähän viestiin tekstillä “Vai Heikki Liedes”.

Kertokaa mulle miten tuo viesti liputetaan eksyvän aiheesta?

9 tykkäystä

Kun seurasin tuon ketjun liputuksia ja piilotettuja viestejä niin tuli sellainen ajatus, että siinä vaan valittiin jotkut viestit ja piilotettiin ne. Ei tuo taida eksyä millään muotoa aiheesta, mutta päätettiin, ettei tuota keskustelua haluta jatkaa.

Päätettiin siis nyt päivää myöhemmin liputtaa eksyvän aiheesta. Aiheesta se ei millään muotoa eksy eikä tuon viestini kyllä pitäisi kenellekään mitään pahaa mieltä tuoda. Hyvin hyvin erikoinen liputus.

12 tykkäystä

Vastauksesi oli täysin asiallinen. Ehdit ehdottaa Liedestä hieman ennen minua. One-liner olisi lähtenyt täältäkin.
Jotkut saavat perverssiä mielihyvää liputuksistaan.

17 tykkäystä

Pitäis saada mahdollisuus että vois liputtaa liputuksen.

3 tykkäystä

Ja tarkastuksessa vääräksi havaitusta liputuksesta 2 min.? :rofl:

5 tykkäystä

Itse ainakin toivon, että olisi mahdollisuus katsoa liputettu viesti, koska yleensä siellä on joku naseva oneliner joka saa hymyn usein huulille.

Tai itse ainakin luen mieluummin “aiheesta eksyvän” mahdollisesti huvittavan onelinerin kun “Tämä viesti on liputettu ja siksi piilotettu väliaikaisesti” tekstiä, jota on välillä 12 viestiä putkeen.

10 tykkäystä

Seisomakatsomo -chat on nasevia oneliner -viestejä varten otettu käyttöön - laittakaa niitä sinne, niin saa porukka nauraa. Muualta palstalta putsaustoimia voidaan tehdä (pl. liveseuranta).

Muuten palstalla on edelleen samat säännöt voimassa kuin ennenkin ja pelkkä lipun saaminen ei vielä merkitse mitään, sillä moderaattori tarkastaa vielä lipun ja tekee päätöksen ennen liputuksen hyväksymistä.

Lippuahan voidaan käyttää monessa tarkoituksessa, kuten eaim. väärään ketjuun eksyneen viestin merkitsemiseksi.

3 tykkäystä

Ymmärrän tämän funktion. Siellä vaan ei välttämättä sitten konteksti tule selväksi mikä taas poistaa onelinerin tehokkuutta.

Chattailla voi monessa paikassa, täällä ei juurikaan, mää tykkään. @iceman erittäin hyvä, jopa perusteellinen, vastaus tuossa edellä.
Kesä on kiekkofanille tuskaista aikaa, yritetään kestää ja tuetaan toisiamme (ja liputetaan aina aiheesta) läpi tuskaisen hellejakson!

2 tykkäystä

Kommentoin Järventien sopimusta “Erikoinen haku, mutta otetaan vastaan”

Meni joku 12 minuuttia ja liputettiin. Ilmeisesti oli kovin herjaava, loukkaava ja vihamielinen. :+1:

11 tykkäystä

Olipa naurettava liputus.

8 tykkäystä